اریک تن هاخ جواب سوالی جنجالی درباره شیاطین سرخ منچستر را داد

اریک تن هاخ پس از اینکه یک روزنامه نگار اعتراف کرد که "دوست دارد" منچستریونایتد را در بحران ببیند، پاسخ جالبی به او داد.

شیاطین سرخ عصر امشب در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای می‌روند. کسب برد در این بازی می‌تواند امید شاگردان اریک تن هاخ برای صعود را افزایش دهد. این در صورتی است که شکست در این بازی به منزله خداحافظی با لیگ قهرمانان است.

با وجود این وضعیت، تن هاخ نشان داد پیش از بازی حساس از روحیه بالایی برخوردار است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا مطمئن است تیمش نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری را ارائه می‌کند، مربی هلندی به تی‌ان‌تی اسپورتس گفت: "بله، بله من اینطور فکر می‌کنم. اما احتمالا برای گالاتاسرای هم همینطور خواهد بود. به نظرم پیشرفت خوبی داشتیم. شما می‌بینید که چطور پیشرفت می‌کنیم و با ثبات‌تر هستیم. بنابراین تفاوت زیادی بین بازی قبلی ما تا به امروز وجود دارد."

1960203

با این حال، تن هاخ زمانی که خبرنگار به صورت آشکار اعلام کرد دوست دارد منچستریونایتد را در شرایط بحرانی ببیند، شگفت زده شد. خبرنگار تی‌‌ان‌تی اسپورتس گفت: "شما کمی در وضعیتی هستید که فصل می‌تواند بهتر شود یا اینکه یک بحران دیگر از راه برسد، همانطور که ما دوست داریم از بیرون ببینیم..."

سرمربی یونایتد با لبخندی پاسخ داد: "اینطور دوست داری،‌ آره؟ این کاملا صادقانه است اما ما به آن اهمیتی نمی‌دهیم. این به ما مربوط است، ما این هفته را خوب شروع کردیم، بنابراین اکنون باید ادامه دهیم."