من مقصر این افتضاح هستم!

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه داد: بازیکنان تمام تلاششان را انجام دادند اما استرس داشتند و ما نتوانسیتم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کنیم و این باخت جای هیچ توجیهی ندارد و بسیار بسیار شکست تلخی بود.  

وی در خصوص تاثیر جدایی سه بازیکن پرسپولیس از تیم گفت: فیفادی نبوده و پرسپولیس می توانست بازیکن ندهد. امروز هم دیدم آقای خیابانی گفته آقای عنایتی باید یک شاسی را می زده و نگاه‌ می‌کرده است. لیست هانگژو را دو ماه قبل دادیم‌ و اصلا نمی دانستیم یاسین سلمانی قرار است به پرسپولیس برود. تیم های دیگر هم درگیر جام باشگاه‌های آسیا بودند. باید تعاملی بین فدراسیون و باشگاه بوجود می آمد. ما نمی‌خواهیم همه چیز را گردن پرسپولیس بیاندازیم. به هر حال شاید اگر بودند، شرایط بهتر می‌شد.  

من مقصر این افتضاح هستم!

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص‌ غیبت عنایتی در نشست خبری گفت: مشکل خاصی نبود. ایشان از دست بازیکنان عصبی بودند و نیامدند. من تمام مسئولیت این افتضاح را گردن می‌گیرم! من نتوانستم اردوی خوب بگذارم، نتوانستم بازیکن بگیرم، نتوانستم خوبی درست کنم. امیدوارم از این تجربه درس بگیرم.  

فرقانی در پایان در خصوص آینده کادرفنی گفت: درخصوص خودم که کارمند فدراسیون نیستم و آقای تاج مرا سرپرست تیم امید گذاشته است. البته خودم رغبتی ندارم با این شرایط ادامه دهم. ما تورنمنت را از دست دادیم و اصراری برای ماندن نداریم.