تلاش شبانه روزی باشگاه پرسپولیس برای نصب VAR

 با توجه به این که باشگاه پرسپولیس میزبان تیم النصر است و رقابت با این تیم در حوزه بازی های باشگاهی به حساب می آید، ایجاد شرایط مناسب برای این بازی، از هماهنگی برای پرواز، استقبال از کاروان النصر و اسکان آن ها در هتل گرفته تا فراهم کردن پیش نیازها و امکاناتی که برای این بازی در نظر گرفته شده بر عهده باشگاه پرسپولیس است که یکی از مهم ترین آن ها ساماندهی تیم فنی VAR و نصب تجهیزات VAR در ورزشگاه آزادی است.

همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس از همان ابتدای ورود گروه فنی و نصب کننده VAR به استقبال آن ها رفته و شرایط حضور آن ها و تجهیزاتشان را در ورزشگاه آزادی فراهم کند. این گروه از روز قبل که وارد ایران شد کار خود را آغاز کرد تا VAR در زمان مقرر نصب و راه اندازی شود. گفتنی است داور VAR نیز امروز وارد تهران می شود.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر انرژی زیادی برای ایجاد هماهنگی با فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری جهت فراهم کردن مقدمات کار از جمله اتاق مخصوص استقرار تجهیزات و بسترهای ارتباطاتی مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی VAR صرف کرد و باید دید درنهایت این تلاش ها ثمره خوبی هم خواهد داشت یا نه.

تلاش شبانه روزی باشگاه پرسپولیس برای نصب VAR