واکنش جرارد بعد از شکست یاران رونالدو

شب گذشته در هفته اول لیگ فوتبال عربستان تیم‌های الاتفاق و النصر در ورزشگاه ملک محمد بن فهد مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود الاتفاق خاتمه پیدا کرد.

الاتفاق که این فصل تحت هدایت استیون جرارد است و ستاره‌هایی همچون جردن هندرسون کاپیتان سابق لیورپول و موسی دمبله را هم در اختیار دارد در دقیقه ۴ از حریف خود عقب افتاد، اما در ادامه توانست به بازی برگشته و برنده دیدار با النصر شود.

جرارد پیروزی بزرگی در اولین گام خود در لیگ عربستان به دست آورد، چون النصر ستارگان بزرگی مثل رونالدو ، سادیو مانه، بروزویچ، فوفانا و تالیسکا را در اختیار دارد. البته رونالدو در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

جرارد بعد از پیروزی مقابل النصر مدعی و پرستاره گفت: خیلی خوشحالیم که در این بازی حساس به پیروزی رسیدیم. ما مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. در نیمه اول خوب عمل نکردیم و گل دریافت کردیم. اما در نیمه دوم وضعیتمان بهتر شد و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

وی افزود: اشتباهات زیادی در بازی داشتیم، ولی در نهایت موفق شدیم با حفظ بازی و برتری در خط حمله نتیجه را به نفع خود تغییر بدهیم. در کل الاتفاق شروع خوبی را در لیگ داشت.

واکنش جرارد بعد از شکست یاران رونالدو