نبینم کسی به این بازیکن دست بزنه!

رابطه نزدیک لیونل مسی و رودریگو دی‌پل در تیم ملی آرژانتین باعث شده از دی‌پل به عنوان بادیگارد لئو مسی اسم برده شود. حالا به نظر می‌رسد در تیم جدید این ستاره آرژانتینی، اینترمیامی، یک بازیکن اهل اکوادور نقش دی‌پل را به عهده گرفته است.

در دیدار اخیر اینترمیامی مقابل اورلاندو سیتی، مسی با یکی از بازیکنان این تیم درگیر شد و لئوناردو کامپانا، هم‌تیمی او که اهل اکوادور است، در نقش یک بادیگارد ظاهر شده و نشان داد اجازه اذیت شدن ستاره بزرگ هم‌تیمی‌اش را نخواهد داد.

حرکت کامپانا در دفاع سفت و سخت از لئو مسی باعث شده خیلی‌ها او را با دی‌پل مقایسه کنند. اما چرا رودریگو دی‌‌پل به بادیگارد مسی مشهور شده است؟ این هافبک اتلتیکو مادرید هر بار که در بازی‌های آلبی‌سلسته مسی مورد حمله بازیکنان حریف قرار می‌گیرد اولین کسی است که خودش را به صحنه می‌رساند و حتی حاضر است ضربه‌هایی که به سمت لئو روانه می‌شود به او بخورد تا ستاره بزرگ تیم ملی کشورش آسیب نبیند.

در جریان دیدار اخیر اینترمیامی و اورلاندو چندین بار شاهد درگیری‌های فیزیکی بین سزار آرائوخو و لئو مسی بودیم. هل‌ دادن‌ها، ضربه‌های شیطنت‌آمیز و حرف‌های زیرلبی در نهایت باعث شد مسی در اواخر نیمه اول از کوره در برود و در حالیکه روی دهانش را با دست گرفته بود تا لب‌خوانی نشود با این فوتبالیست جوان صحبت می‌کرد. در نهایت کار مسی و آرائوخو در تونل ورزشگاه به درگیری کشید ولی پیش از آن هر زمان که در زمین مسی با این بازیکن اورلاندو درگیر می‌شد کامپانا درست مثل دی‌پل در آرژانتین خودش را به صحنه می‌رساند و از ستاره هم‌تیمی‌اش دفاع می‌کرد.

با اینکه مسی تنها چندین روز است به اینترمیامی پیوسته اما در این فرصت کوتاه رابطه خوبی با لئو کامپانا برقرار کرده است. علاوه بر دیدار دیروز که این بازیکن اهل اکوادور بارها در نقش بادیگارد مسی ظاهر شد، این دو در تمرین‌های تیمشان معمولا به عنوان زوج تمرینی در کنار هم دیده می‌شوند. شکی نیست که لئو فعلا این بازیکن اهل اکوادور را به عنوان نزدیک‌ترین دوست خود در میامی انتخاب کرده است.