عاشقانه پدر و پسری مجتبی جباری توجه کاربران را جلب کرد

این روزها مجتبی جباری با شغل تازه جذاب اش تیتر اغلب رسانه های داخلی را به خودش اختصاص داده است.

هشت جنجالی استقلال که از سال های پیش علاقه ویژه ای به کتاب و کتاب خوانی داشته دراق در اقدامی قابل توجه با افتتاح یک کتاب فروشی در تهران توجه همه را به خودش جلب کرده است.

عاشقانه پدر و پسری مجتبی جباری توجه کاربران را جلب کرد

البته نکته بارز این اقدام فرهنگی جباری حضور چهره های مشهور هنر و ستاره های مطرح فوتبال است که این روزها در کتاب فروشی این پیشکسوت استقلال حاضر می شوند.

اما در ساعات گذشته انتشار تصویری احساسی از سوی همسر جباری که نقش به سزایی در تاسیس این کتاب فروشی داشته با تحسین مخاطبان شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

همسر ستاره پیشین آبی پوشان با انتشار تصویری عاشقانه از مجتبی جباری و فرزندش هرمان عاشقانه پدرانه این بازیکن قدیمی را برای کاربران به نمایش گذاشته است.

رونمایی عاشقانه هشت جنجالی استقلال از همسرش

مجتبی جباری هافبک تکنیکی و با اخلاق استقلال از جمله بازیکنان اسبق آبی پوشان است که همچنان در نزد طرفداران این تیم از جایگاه محترمی برخوردار است.

البته با گذشت سال ها هنوز اغلب فوتبال دوستان حرفه ای او را با لقب «هشت جنجالی» در میان پیشکسوتان می شناسند.

اما در روزهای اخیر حرکتی فرهنگی از سوی این بازیکن قدیمی و همسرش سبب شده که سوژه داغ رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی باشند‌.

چرا که این زوج با توجه به علایق شدیدشان به حوزه کتاب و هنر اقدام به افتتاح یک کتاب فروشی در خیابان زعفرانیه تهران کرده اند.

در همین رابطه حالا این ستاره اسبق با انتشار یک استوری عاشقانه در محل کار جدیدشان از چهره همسرش برای مخاطبان اش رونمایی کرده است.