بحران در اردوی تیم ملی | یک ستاره دیگر هم لیگ ملت‌ها را از دست داد

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها آماده می‌کند. شاگردان بهروز عطایی برای حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات در روزهای اخیر دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ترکیه برگزار کردند.

میثم صالحی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت کهنه از ناحیه کتف رقابت‌های لیگ ملت‌ها را از دست داد. وی که همراه با تیم شهداب در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت در روزهای پایانی این تورنمنت یک بار دیگر دچار مصدومیت شد و نمی‌تواند تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی کند.

گفته می‌‌شود صالحی طی روزهای آینده باید راهی ایتالیا شود تا پروسه درمانش را طی کند. این در حالی است که پیش از این میلاد عبادی‌پور و محمدجواد معنوی‌نژاد، دو دریافت کننده دیگر تیم ملی هم حضور در لیگ ملت‌ها را از دست داده بودند. با این شرایط بهروز عطایی برای پر کردن جای خالی این بازیکنان با چالشی جدی روبرو است.

امیر غفور و مسعود غلامی هم طی روزهای گذشته از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.