پرسپولیس 4 - گل‌گهر 0 / برد پرسپولیس و ثانیه شماری پرسپولیس برای قهرمانی

گزارش بازی : ساعت 18:4 با سوت داور بازی آغاز شد

اطلاعات بازی

هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران ؛ جام خلیج فارس

بازی: گل‌گهر سیرجان - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه 22 اردبیهشت 1402؛ ساعت 18

ورزشگاه: آزادی

داوران: محمدحسین زاهدی‌فر علیرضا ایلدرم - محمدجواد مداح - عباس راکی - ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب گل‌گهر و پرسپولیس

گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، رضا شکاری.

مجتبی حسینی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه 92 / ضربه عبدی در شش قدم گل گهر با برخورد به مدافع حریف تبدیل به گل نشد.

دقیقه 86 / یک حمله همه جانبه از پرسپولیس که با برتری عددی بالای بازیکنان این تیم همراه بود روی غفلت و تعلل بازیکن این تیم در دادن پاس آخر از دست رفت.

دقیقه 77 / کرنر ارسالی عالیشاه به پریرا رسید و این بازیکن شوتزنی کرد اما توپش با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. کرنر ارسالی بعدی را گل گهری ها برگشت دادند.

دقیقه 76 / اسدبیگی از پشت محوطه شوتی سرکش را به سمت دروازه فرستاد که با دخالت فروزان و برخورد توپ به تیر، پرسپولیس یک کرنر به دست آورد.

دقیقه 66 / ارسال اسماعیلی فرد در محوطه به ترابی رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه 63 / بار دیگر روی اشتباه بیرانوند توپ لو رفت تا این بار عاشوری موقعیت گلزنی به دست بیاورد. ضربه عاشوری را خود بیرانوند توانست مهار کند.

دقیقه 56 / گل گهر یک موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد اما داور در سوت خود دمید و اعلام آفساید کرد.

دقیقه 49 / روی اولین حمله جدی در نیمه دوم پرسپولیس به گل رسید. آل کثیر توپ ربایی کرد و با یک پشت پای زیبا سعید صادقی را صاحب توپ کرد تا او رو به جلو حرکت کند و با پاس در عرض ترابی را پشت محوطه صاحب موقعیت کند. ترابی از بیرون آمدن فروزان کمال استفاده را برد و با یک چیپ زیبا، گل چهارم را به ثمر رساند و هت تریک خود را کامل کرد.

ساعت 19:12 نیمه دوم آغاز شد

ساعت 18:51 / نیمه اول به پایان رسید.

دقیقه 45 / سعید صادقی گل سوم را به زیبایی به ثمر رساند.

دقیقه 38 / روی اشتباه بیرانوند، شکاری در محوطه پرسپولیس صاحب توپ شد و با پاس بغل مرتضی تبریزی را در موقعیتی بهتر صاحب توپ کرد اما تبریزی قدر این توپ را ندانست و ضربه اش را به بیرون زد.

:دقیقه 33 / مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی و از فاصله دور شوتزنی کرد که توپ مقابل فروزان به زمین خورد و این دروازه بان نتوانست توپ را مهار کند.

دقیقه 32 / روی ضربه شروع مجدد گل گهر فرصت ایجاد موقعیت داشت که بیرانوند با خروج از دروازه و مهار توپ این حمله را پایان داد.

تا دقیقه 30 / بعد از گل پرسپولیس بازی از تب و تاب اولیه افتاده و حالا آرام تر دنبال می شود.

دقیقه 23 / ترابی توپ را بلند برای وحید امیری در محوطه جریمه فرستاد. وحید امیدی به خوبی توپ را با سینه کنترل کرد و پشت محوطه سعید صادقی را در موقعیت شوتزنی قرار داد، شوت صادقی را فروزان دفع کرد تا روی ریباند مهدی ترابی از راه برسد و دروازه گل گهر را باز کند.

دقیقه 19 / سروش رفیعی در محوطه جریمه و نزدیک به نقطه پنالتی موقعیتی عالی به دست آورد اما ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13 / داور اولین کارت زرد را به عاشوری نشان داد تا پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شود. شوت سرلک به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز حاصلی به همراه نداشت.

دقیقه 12 / شکاری پشت محوطه صاحب موقعیت عالی شوتزنی شد و ضربه خطرناکش پیش از رسیدن به دروازه با دخالت بازیکن پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 8 / ضربه شروع مجدد را پرسپولیسی ها کوتاه کردند تا ترابی چند قدم با توپ طی کند و سانترش را روی دروازه بفرستد. ارسال ترابی با ضربه سر گولسیانی همراه شد اما فروزان بدون مشکل توپ را مهار کرد.

دقیقه 5 / بازی هنوز جا نیافتاده و شاهد موقعیت روی دروازه ها یا برتری هیچ یک از دو تیم نیستیم.