گزارش زنده: تراکتور 2 - استقلال 0

پس از کش و قوس فراوان، سرانجام آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر میان  تراکتور  و  استقلال  در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار می شود. این مسابقه قرار بود که روز گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز، به امروز موکول شد.

تراکتور که با سرمربی جدید خود به دنبال کسب پیروزی خانگی است، در دیدار قبلی خود برابر نساجی تن به شکست داد و امروز به دنبال جبران این نتیجه و رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی است. پاکو خمس در چهارمین تجربه مربیگری خود در تراکتور، باید به مصاف حریف قدرتمندی برود.

در سمت مقابل نیز استقلال چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارد. آنها امیدوار بودند که با شکست یا توقف پرسپولیس، بتوانند از سد تراکتور گذشته و قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند. اتفاقی که هرگز رخ نخواهد داد و شکست در این بازی، می تواند باعث شود که آنها نیم فصل را به جای صدرنشینی، در رتبه چهارمی به پایان برسانند.

بازی از هفته پانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

جمعه: 16/10/1401 ؛ ساعت: 15:00 

ورزشگاه: سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: سید وحید کاظمی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – دانیال باشنده ؛ داور چهارم: سعاد وفابیشه / ناظر: مسعود مرادی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس:
دقیقه 3: حرکت خوب قنبری از سمت راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه استقلال، فرصت فوق العاده ای را برای رضا اسدی مهیا کرد اما حضور به موقع رافائل داسیلو و دفع توپ او، دروازه حسینی را از یک خطر بزرگ نجات داد.
دقیقه 6: ارسال مهدی قایدی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 19: پاس بسیار خوب آلوز به اسدی رسید اما تعلل او و تیزهوشی مدافعان استقلال، این توپ را دور کرد که در ادامه شوت راه دور پوریا آریاکیا با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.