به‌دنبال لذت بردن از فوتبال هستم

پل پوگبا ، ستاره 29 ساله و فرانسوی در آستانه بازگشت به تورین و امضای قرارداد با یوونتوس است و به نظر می‌رسد این انتقال طی هفته‌های آینده نهایی می‌شود. پل پوگبا سال‌های درخشانی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نکرده و بارها از سوی هواداران و کارشناسان بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. حالا او مدعی شد علاقه دارد در تیمی بازی کند که مورد قدردانی هواداران و باشگاه قرار بگیرد.

پل پوگبا گفت: "من فقط بهترین‌ها را برای خودم می‌خواهم و به این فکر می‌کنم که همه موارد مثبت را کنار هم قرار دهم. من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم، همیشه خودم باشم و از کاری که انجام می‌دهم لذت ببرم؛ زیرا در غیر این‌صورت نمی‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم. من نمی‌خواهم افکار منفی داشته باشیم. ما ممکن است در مسابقات مغلوب شده و شانس کسب عناوین را از دست دهیم، اما شما باید در جایی که هستید خوشحال بوده و از خودتان لذت ببرید. این چیزی است که من به دنبالش هستم.

به‌دنبال لذت بردن از فوتبال هستم

وقتی از نظر ذهنی آزاد باشید، از بازی خودتان لذت می‌برید و آن موقع است که می‌توانید عملکرد درخشانی از خود ارائه دهید. همه می‌خواهند احساس کنند که دوست داشته می‌شوند و روح همه افراد به چنین چیزی نیاز دارند. اینکه احساس کنید از کاری که انجام می‌دهید قدردانی می‌شود، خوشحال کننده خواهد بود. هواداران نقش مهمی ایفا می‌کنند، زیرا آنها می‌توانند شما را تشویق کرده یا روحیه شما را پایین بیاورند."