اخبار والیبال ایران| درخواست جدید ملی‌پوش والیبال ایران از سرمربی

میثم صالحی، ملی‌پوش والیبال ایران که در لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا بازی می‌کند در سال جاری برای تیم والیبال اولیشتن به میدان می‌رود. از زمان حضور ملی‌پوش والیبال ایران در این تیم سرمربی اولیشتن تصمیم گرفته که به ملی پوش والیبال ایران به صورت کامل بازی ندهد و این بازیکن را به صورت یار جانشین وارد میدان کند. 

صالحی در مصاحبه‌ای با مجری باشگاه اولیشتن درباره شرایطش گفت: من به یک لحظه نیاز دارم تا مهارت‌هایم را قدم به قدم ارتقا دهم. امیدوارم مربی در بازی بعدی فرصت‌های بیش‌تری به من بدهد. من دوست دارم بیش‌تر بازی کنم تا توانایی‌های خود را نشان دهم.

اخبار والیبال ایران| درخواست جدید ملی‌پوش والیبال ایران از سرمربی

سایت‌های ورزشی لهستان معتقد هستند که  صالحی در تیم ملی والیبال ایران به عنوان یک جوان به یکی از ارکان تیم ایران در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک تبدیل شده بود. او  بلافاصله قبل از شروع پلاس لیگا به اولیشتن آمد و بنابراین او تمرین زیادی با تیم نداشت. 

در آخرین بازی اولیشتن میثم صالحی در زمین حاضر شد و  ۵ امتیاز کسب کرد. 

بیوگرافی میثم صالحی بازیکن مشهور والیبال ایران

میثم صالحی متولد 26 آبان 1377 در ارومیه ، بازیکن والیبال تیم ملی است

میثم صالحی دریافت کننده قدرتی که با 198 سانتی متر قد و 89 کیلوگرم وزن در 20 سالگی به اردوهای تیم ملی دعوت شد و حالا بعنوان لژیونر در لیگ لهستان می درخشد

پرش او برای اسپک زدن 3/45 متر و پرش دفاع او 3/30 متر است

بیوگرافی میثم صالحی

میثم صالحی در یک خانواده چهار نفری در ارومیه به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام مهسا دارد

اما بصورت حرفه ای والیبال را از سال 1395 وقتی 18 ساله بود با تیم «عقاب سبلان اردبیل» زیر نظر پوریا یزدان پناه در لیگ دسته اول شروع کرد