شوراها مشاوران امینی در شهر و روستا هستند

حجت‌الاسلام علی آزادیان در خطبه‌های نمازجمعه امروز در مصلی الغدیر این شهرستان، به 12 اردیبهشت روز شهادت استاد مطهری و نام‌گذاری شایسته آن به روز معلم اشاره کرد و افزود: این روز اهمیت جایگاه علم و معلم را نشان می‌دهد که در واقع نخستین معلم، خود خداوند است.

وی با اشاره به شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: باید ارادت خود را نسبت به وجود مبارک امام کاظم (ع) به دو فرزند بزرگوارشان در ایران نشان دهیم و حاجات خود را طلب کنیم.

امام جمعه موقت نور به نهم اردیبهشت روز ملی شوراها نیز اشاره کرد و ادامه داد: فلسفه شورا، مشورت و تصمیم‌گیری است تا کار با اطمینان بیشتر انجام شود و از اشکالات و نواقص احتمالی کاسته شود و از این رو با توجه به امر مشورت تشکیل شوراها در کشور براساس قانون رسمیت پیدا کرد تا مشاوران امینی برای بهبود فعالیت عمرانی و خدماتی در شهر و روستا باشند.

آزادیان در پایان به 27 رجب روز مبعث رسول اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: زمانی که قرآن بر حضرت محمد (ص) نازل شد، شیطان به فریاد آمد و به‌شدت ناراحت و نگران شد زیرا با بعثت پیامبر اکرم (ص) مکارم اخلاق کامل شد، دین اسلام  به عنوان تکمیل‌کننده همه ادیان و مکارم اخلاق تبلیغ شد، پیامبری که اذیت‌کننده خود را عیادت می‌کند و او را منقلب و مسلمان می‌کند.