تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 3 منتشر شد

فیلم « سونیک خارپشت ۳» همانطور که از عنوانش مشخص است، سومین فیلم از این مجموعه فیلم به شمار می‌رود که حالا اولین تریلر رسمی برای آن منتشر شده است، تریلری که نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش در می‌آورد.

این تریلر جدید که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، شخصیت شادو را معرفی می‌کند که با صداپیشگی کیانو ریوز است. شخصیت شادو برای اولین بار در بازی ویدیویی Sonic Adventure 2 محصول سال ۲۰۰۱ میلادی به عنوان یک شخصیت ضدقهرمان معرفی شده بود. او یک خارپشت تاریک و تندخو است و قدرت‌هایی همانند سونیک دارد.

کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر از فیلم سینمایی «سونیک خارپشت ۳» را در سینماکان ۲۰۲۴ در ماه آوریل به نمایش گذاشته بود. این تریلر نشان می‌دهد که پس از اتفاقات فیلم دوم، دکتر رباتنیک با بازی جیم کری افسرده و ناراحت است و برای اینکه بار دیگر با سونیک مقابله کند، شادو را خلق می‌کند.

همانند دو فیلم قبلی این مجموعه، سکان کارگردانی فیلم «سونیک خارپشت ۳» را نیز جف فاولر در دست دارد و بار دیگر نیز بن شوارتز صداپیشگی شخصیت سونیک را برعهده دارد. در این فیلم همچنین جیمز مارسدن در نقش دوست سونیک به نام تام هنرنمایی می‌کند. همانطور که در بالا گفته شده بود، کیانو ریوز صداپیشگی شخصیت شرور این فیلم یعنی شادو را برعهده دارد.

فیلم سینمایی «سونیک خارپشت ۳» در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.