بازی مرکب 2 چند قسمت دارد؟| بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب یکی از معروف ترین و پربیننده ترین سریال های کره ای است که بعد از موفقیت جهانی به فصل دوم رسید.
خلاصه داستان سریال بازی مرکب ۲
در فصل اول این سریال کره ای دیدیم بازی مرکب درباره‌ گروهی از افراد است که دور هم جمع می شوند تا با شرکت در یک سری بازی مرگبار بدهی‌های خود را پرداخت کنند.
فصل اول با زنده ماندن یکی از ۴۵۶ شرکت‌کننده به پایان رسید.
در فصل دوم، سونگ گی-هون یا همان بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب در تلاش برای پیدا کردن مسئول برگزاری مسابقه است تا این بازی بی‌رحمانه را برای همیشه تمام کند. گی-هون جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.

بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب
در فصل 2 سریال بازی مرکب لی جونگ-جه همچنان در نقش سونگ گی-هون بازی می کند.
لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش در بازی مرکب 2 حضور دارند
البته در این فصل بازیگران جدید هم اضافه شده‌اند. از ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن بازیگران جدید فصل دوم سریال بازی مرکب هستند.
تعداد قسمت های فصل جدید بازی مرکب 
تاکنون خبری رسمی درباره تعداد قسمت های فصل دوم سریال بازی مرکب اعلام نشده اما بنا به پیش بینی ها این فصل در حدود 12 قسمت است.