چه خبر از سوسن پرور و علیرضا کمالی؟

بیژن امکانیان پس از مدتی دوری از تلویزیون، با سریال «بوقچی» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده بازمی‌گردد. او در این سریال نقش مدیر یک باشگاه فوتبال را برعهده دارد و با چهره‌هایی مانند حسن پورشیرازی و امیرغفارمنش همبازی شده. «بوقچی» به موضوع فساد در فوتبال می‌پردازد.
مه‌لقا باقری این روزها مشغول بازی در سریال «رویای نیمه‌شب» به کارگردانی حسن آخوندپور است. این مجموعه با بازی بهاره افشاری و حسین معجونی تاریخی اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام، نوشته مظفر سالاری است و مشخص نیست ویژه تلویزیون تولید می‌شود یا نمایش خانگی.
جلیل فرجاد از چهارشنبه هفته جاری با فیلم «سفر پُرماجرا» ساخته حجت یوسفی به سینما می‌آید. نیما شاهرخ‌شاهی و لیلا بوشهری نیز دیگر چهره‌هایی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم شهرهای تاریخی و جذابیت‌های گردشگری ایران را به نمایش می‌گذارد.
علیرضا کمالی با فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» ساخته زهرا شاه‌حاتمی در راه سینما است. این فیلم از 24 مرداد در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. کمالی مجموعه نمایش خانگی «بازنده» را نیز آماده انتشار دارد. این سریال معمایی در فیلیمو منتشر می‌‌شود.
سوسن پرور این روزها حضور پررنگی در نمایش خانگی دارد. او از چهارشنبه هفته گذشته با مسابقه «جوکر 2» و از جمعه 19 مرداد نیز با مجموعه «غربت» ساخته امیر پورکیان به نمایش خانگی آمده است. پرور در «غربت» حضور متفاوتی دارد و نقش یک زن لال را بازی می‌کند.