به گزارش فارس، مهدی کوچکزاده در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز طریق وسطی طریقی است که رهبر انقلاب نشان میدهد از این رو هر کسی به هر میزانی از این طریق عبور کند، منحرف شود، تعلل کند و یا به دستور ولایت عمل نکند از نظر ما انحرافی است.

وی تصریح کرد: اعضای جبهه پایداری علی‎رغم همراهی‎ها و هماهنگی‎ها و علاقه مفرط به رئیس جمهور که داشت زمانی‎که این شبهه به‎وجود آمد که چرا ایشان در خانه نشسته، سریعا این جبهه اعلام موجودیت کرد لذا آنهایی که تهمت به این جبهه می‎زنند که همراهی با جریان انحرافی می کند باید موضع‎شان را معلوم و مشخص کنند.

*معیار اصولگرایان، انقلاب، اسلام، قانون اساسی و رهبری است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر، آقایی روی سایت‎اش برای اینکه خود را تبرئه کند سند آورده که ما خودمان در سال ۱۳۵۸ نامه بی‎سلام به امام‎(ره) نوشتیم بنابراین نامه‎ای که در سال ۱۳۸۸ به رهبر نوشته‎ام کار بدی نبوده است.

کوچک‌زاده در ادامه خطاب به ادعای آن شخص عنوان کرد: متن نامه سال ۱۳۵۸ درست است که غفلتا در آن سلام نیامده ولی از ابتدا تا ذیل آن ابراز ارادت است اما نامه سال ۱۳۸۸ به رهبری چنین نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد می‎گویند جبهه پایداری خیلی سخت می‎گیرد و باید به خاطر اشتباهات کوتاه بیاید، اظهار داشت: معیار ما اصولگرایان، انقلاب، اسلام، قانون اساسی، ولایت و رهبری است لذا هرکسی در اصل قانون اساسی خطایی کرد شاید بتوان از آن گذشت اما کسی که بعد از جریان فتنه، باطن خود را نشان داد و هر چه رهبری فریاد زد خواص جامعه مطلب خود را شفاف عنوان کنند خطای آن‎ها موضع گرفتن نیست بلکه نوعی سقوط است.

*سوالات انحرافی فقط به درد روزنامه‎ها می‎خورد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر ما در اداره مرکز اصولگرایان بخواهیم از این نوع افراد استفاده کنیم که در مقابل قول و امر رهبری از خودشان عکس‎العمل نشان ندهند پیوستن ما به آنها موکول به اشاره‎ مستقیم یا غیرمستقیم از رهبری است و در مقابل این امر به‎هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

کوچک‌زاده در پاسخ به این سوال که بزرگترین حامی جریان انحرافی اگر در شخصی خلاصه شود را چه کسی می‌دانید، گفت: این خود، یک سوال انحرافی است معیار شناخت انحراف از قرار داشتن در مسیر ولایت را باید مردم تشخیص دهند، من نمی‎توانم تعیین کنم شاید حب و بغض به کسی داشته باشم، اما مردم ما فهیم و با بصیرت هستند اینکه برخی افراد می‎گویند مردم دوست دارند در انتخابات رای‎شان تزئینی نباشد لذا این سوالات انحرافی فقط به درد روزنامه‎ها می‎خورد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه امروز رسانه‎ها به جای اینکه با الگو، روش و اخلاق اسلامی به پخش خبر در جامعه بپردازند روش غربی را در پیش گرفته و ایجاد تفرقه و دوگانگی می‎کنند.

اگر می‎خواهید در فضای سیاست به بیراهه نیفتید به شنیده‎ها توجه نکنید
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین وظیفه نیروهای حزب‎اللهی به عهده رهبری است، خاطرنشان کرد: یک رویه بد و فاسدی امروز در جامعه باب شده که ممکن است به سرانجام نرسد و آن رویه بد این است که به شایعات زیاد گوش دهیم لذا اگر رفیق دینی خود را به خداشناسی و دینداری می‎شناسید از حرف هایی که راجع به او در سایت‎ها و روزنامه‎ها می‎زنند گوش نکنید.
کوچک‌زاده با بیان اینکه فاصله میان حق و باطل چهار انگشت است، خاطرنشان کرد: شنیده‎ها را باید دور بریزیم، آن چیزی حق است، که خودمان می‎بینیم، امروز روزنامه‎ها، سایت‎ها و منابع خبری مملو از شنیده ها نسبت به هر جناحی است و این تنها به نفع دشمن خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر میخواهید در فضای سیاست به بیراهه نیفتید به شنیدهها توجه نکنید در مورد هر کس بهخصوص در مواردی که نیاز به اثبات قضایی دارد چشمها را باید باز کرد و گوش خود را بر هر سخن نامناسبی بست تا راه خدا را دریابیم.