تذکر جمعی از نمایندگان به وزرای خارجه و اطلاعات

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشبه 8 دی ماه 95) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، رضا شیران خراسانی، محمد اسماعیل سعیدی، اکبر رنجبرزاده، نمایندگان ارومیه، تهران، مشهد، تبریز و اسدآباد به وزرای امور خارجه و اطلاعات لزوم تقویت ارتباط و حمایت از کشورهای پشتیبان جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس را متذکر شد. 

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت ایراد تهمت به نمایندگان مجلس شورای اسلامی راجع به  اعطای وام بانک صنعت و معدن توسط پایگاه خبری انتخاب شد.

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و تاخیر در رسیدگی به اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نیرو خواستار توضیح علت دریافت وجه ترانس‌های سرقتی ادارات برق از کشاورزان شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور لزوم تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راجع به اظهارات وی درخصوص انتساب صفت و گروهک فرقان به دانشجویان انقلابی و معتقد را متذکر شد.