بررسی تخصصی بودجه ۹۲ در سال آینده

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل‌کشور در خانه ملت، اظهار داشت: فرصت ارائه پیشنهادات وکلای ملت به کمیسیون‌های تخصصی درباره بودجه ۹۲ از ۱۲ اسفندماه آغاز شده و ۲۲ اسفند به پایان می‌رسد.

وی افزود: مهلت تنظیم و ارائه گزارش کمیسیون‌های تخصصی به کمیسیون تلفیق هم از ۱۲ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه یادآور شد: بررسی لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق عملاً بعد از پایان مهلت بررسی این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی خواهد بود، امیدواریم کمیسیون‌های تخصصی گزارش خود را تا روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند.

وی اضافه کرد: هر یک از کمیسیون‌های تخصصی هفته آینده دو نفر از اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ معرفی می‌کنند و احتمالاً هفته بعد، کمیسیون تلفیق جلسات مقدماتی را برای انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون و تصویب آیین‌نامه داخلی برگزار می‌کند.

حجتالاسلام حسین سبحانینیا در خاتمه تصریح کرد: جلسات بودجهای کمیسیون تلفیق برای رسیدگی تخصصی به بندهای مختلف لایحه بودجه ۹۲، سال آینده آغاز میشود، البته ممکن است تلفیق پیش از پایان سال جاری نشستهای مقدماتی با کارشناسان دولتی درباره درآمدها و هزینههای بودجه ۹۲ داشته باشد