هشدار بروجردی به صهیونیست ها

« علاءالدین بروجردی » نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار، در محل دفتر حماس در تهران گفت: بدون تردید شهادت السنوار در جبهه مقاومت اثر دارد؛ اما اثر آن مثبت و موجب اقتدار بیشتر خواهد بود. دیدیم که در این فاصله کوتاه یکی از سران نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید. این آغاز کار است و  این حرکتی که رژیم صهیونیستی شروع کرده و سران جبهه مقاومت را به شهادت می رساند از جمله «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله»، یحیی سنوار و شهید «عباس نیلفروشان» اثری در اقتدار جبهه مقاومت نخواهد گذاشت بلکه حماس قوی‌تر خواهد شد و روحیه انتقام‌جویی تقویت می‌شود.

او با اشاره به عملیت پهپادی در قیصریه گفت: امروز خانه نخست‌وزیر منحوس رژیم اشغالگر را می‌زنند و این نشان می‌دهد این قدرت بیشتر شده و بدون تردید تاثیر شهادت السنوار اقتدار بیشتر جبهه مقاومت را در پی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: ما 2 بار در عملیات وعده صادق 1 و 2 و همچنین وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند، حتی با صراحت به آن‌ها گفتیم اشتباهی را صهیونیست‌ها انجام دهند، پاسخ آن جدی‌تر خواهد بود.

بروجردی اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند تمام مراکز نظامی آن‌ها در تیررس موشکی ما هستند؛ اگر اشتباه کنند، متضرر اصلی آن‌ها هستند.