حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر/ رژیم صهیونیستی با ادامه جنگ در باتلاق لبنان گیر خواهد کرد

محمد رسول شیخی‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز، پیرامون حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان ، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری متاسفانه این باند جنایتکار اقدام به حملات وحشیانه‌ای بر علیه مردم مظلوم لبنان کرده است و  سازمان‌های بین‌المللی هیچ گونه واکنش و عکس‌العملی در قبال این اقدامات در غزه ، جنوب لبنان و سوریه نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس دوازدهم تاکید کرد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر در سراسر دنیا است البته باند جنایتکار در هر منطقه‌ای قرار گیرد اقدام به جنایت می‌کند و در چهارچوب قوانین بین‌المللی حرکت نخواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: قطعا وظیفه جامعه بین‌الملل و سازمان‌های مربوطه، به ویژه سازمان ملل، برای مقابله با نقض‌ قوانین حقوق بشر تحقق عدالت است که باید در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان موضع گیری کرده و از آنان دفاع کنند.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی یادآور شد: کشورهای منطقه باید بدانند که اگر رژیم صهیونیستی قدرت داشته باشد به هیچ یک از آنان در منطقه رحم نخواهد کرد و قطعاً روزی به این کشورها نیز حمله می کند چرا که رژیم صهیونیستی با خوی ددمنشی از کشتار انسان‌ها هیچ گونه ابایی ندارد.

شیخی زاده اظهار داشت: بنده ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی از تمام کشورهای منطقه، جوامع بین‌المللی و مسلمانان جهان انتظار دارم در حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه مواضع خود را اعلام کنند و در مقابل این باند جنایتکار بایستند.

 نماینده مردم دهگلان در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی موفقیتی در حمله زمینی به حزب‌الله لبنان را دارد یا خیر؟ تاکید کرد: بقای رژیم فاسد صهیونیستی بستگی به ایجاد ناامنی، جنگ و جنایت در منطقه دارد چرا که در شرایط عادی وضعیت داخلی اسرائیل بحرانی خواهد بود و جنایتکار بودن نتانیاهو برای مردم خود نیز محرز و مشخص است که دوامی نخواهد داشت.

شیخی زاده با تاکید بر اینکه نتانیاهو برای حفظ و دوام رژیم خود اقدام به جنایات وحشیانه در منطقه می‌کند،یادآور شد: قطعاً با ادامه جنگ رژیم صهیونیستی در باتلاق لبنان گیر خواهد کرد و نتیجه آن مشخص و واضح است و مانند تمام جنایاتی که در گذشته انجام دادند، شکست  را تجربه خواهند کرد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:همه کشورهای منطقه باید ضمن اعلام مواضع خود در مقابل رژیم صهیونیستی نه تنها از مردم مظلوم لبنان و غزه حمایت کنند،بلکه آنان را تحت هر شرایطی چه در حمله هوایی و چه در حمله زمینی تنها نگذارند.