فعلا زجر بکشید بدون موشک

رژیم‌صهیونیستی با کمک مستقیم آمریکا در بامداد ۱۰ مرداد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را در تهران ترور کرد.

با طلوع خورشید، شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت این اتفاق در کوچه و خیابان شروع به پخش شیرینی کرده و خندیدند. چند ساعت بعد اما همه چیز واژگون شد. پرچم‌های سرخ انتقام از ایران تا لبنان برافراشته شدند و بوی خطر در همه کوچه پس کوچه‌هایی که شیرینی پخش شده بود پیچید؛ تا جایی که در روزهای ابتدایی صهیونیست‌ها ترجیح می‌دادند کمتر به بیرون از خانه بروند.

دستورالعمل جبهه داخلی به آنها می‌گفت در صورت شنیدن صدای آژیر تنها ۹۰ ثانیه برای پنهان شدن فرصت دارند. بوی مرگ هنوز در مشام صهیونیست‌هاست و آنها منتظر فرارسیدن زمان انتقامند.

انتظار برای انتقام، صهیونیست‌ها را ذله کرده است. آماده‌باش نظامی فراتر از یک میلیارد دلار هزینه روی دست دولت رژیم گذاشته و شهرک‌نشینان نیز درحال ذخیره آذوقه‌اند. با پرشدن کمدها از خوراکی، قفسه فروشگاه‌ها خالی شده است.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود پس از ترورهای رژیم به آنها تاکید کرده بود این انتظار برای پاسخ، خود بخشی از مجازات آنهاست. برای بررسی تاثیرات این انتظار بر رژیم و ساکنانش به سراغ کارشناسان مسائل بین‌الملل و منطقه رفته‌ایم. در ادامه توضیحات این کارشناسان را می‌خوانید.