مشارکت حداکثری مردم در حکمرانی گفتمان غالب است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه شنبه با حضور در ستاد شریان(شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) ضمن حمایت از سعید جلیلی ، گفتمان "مشارکت حداکثری مردم در حکمرانی" را گفتمان با قابلیت غالب دانست.

پیش از این پناهیان در نشست ستاد شریان با بیان اینکه ایجاد تشکیلات و کار شبکه‌ای امر مطلوبی است که باید تکامل یابد، گفت: اگر تشکل با سعه صدر فضا را برای میدان یافتن نخبگان فراهم کند و در حد اعلای خود مردمی بماند، بی رقیب می‌شود.

وی افزود: در اسلام کسی نباید خود را کاندیدای پُست و مقام کند، بلکه باید تشکل از افراد دعوت به عمل آورد، شریان می‌تواند نقش حلقه‌های میانی را به خوبی ایفا کند که از مصادیق این حلقه‌ها شهید صدرزاده است.

پناهیان با بیان اینکه کار تشکل شبکه‌ای شناسایی و پرورش استعدادها، تشخیص مسائل و تصمیم‌سازی، تربیت و سازماندهی مدیران مردمی است، اظهار کرد: شبکه‌سازی برای مشارکت‌دهی به مردم در امور، سیره رسول‌ الله است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دادن مردم در امور، مرز انقلابی‌گری است، تصریح کرد: دوره رقابت‌های دوگانه و تصنعی اصولگرا و اصلاح‌طلب به پایان رسید. عقلانیت، کارآمدی، مردمی‌سازی و واقع بینی ادبیات صحیح انقلابی‌گری است.

مشارکت حداکثری مردم در حکمرانی گفتمان غالب است

همچنین پناهیان در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری از قالیباف حمایت کرد که پس از رسیدن سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم انتخابات، حامی سعید جلیلی شد.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۵ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.