فرصتی دیگر برای همدلی جبهه انقلاب

​بار دیگر ایران اسلامی، الگویی از مردم سالاری صادقانه را با حضور خود در پای صندوقهای رای به نمایش گذاشتند و کام دشمنان انقلاب را تلخ کردند.

بزرگترین برنده ی انتخابات هم همواره همین مردم هستند که با تمام سمپاشی ها و تفرقه افکنی ها و بدبینی ایجاد کردن ها، باز هم همه را غافلگیر میکنند و در صحنه رای حاضر میشوند.

در این انتخابات بخصوص ذکر چندین نکته حائز اهمیت است: 

- سخنی با طرفداران نامزدها: 

اینکه پیروزی و موفقیت نامزد خود را از کمک و الطاف الهی بدانند و شکرگزار باشند که اعتماد مردم را به دست آورده اند.

و اینکه طرفداران سایر نامزدها احساس خسارت و حقارت نکنند و با متانت و رفتار خردمندانه به دنبال مقصر و تفسیر و تحلیل های "اگر اینکار را میکردیم" و "اگر اجماع میشد چنین نمیشد" و ... نروند.

به قول رهبر معظم انقلاب:" شنبه پس از انتخابات، روز مهربانی و بردباری باشد".

- سخنی با نامزدهای محترم

اولا که هر کس بیشترین رای از مردم را دارد باید متعهدتر به آرمانهای انقلاب باشد و مسئولیتش قطعا بیشتر و سنگین تر است.

دوما حضور آنها چه قبل از رای گیری و در دوران مناظرات و تبلیغات و ارائه برنامه ها و چه بعد از کناره گیری و احیانا انصراف بعضی دیگر هر دو در راستای تشویق مردم به حضور چشمگیر در انتخابات بوده و باعث تشکر است.

سوما در مرحله دوم انتخابات نیز توقع میرود که با شور بیشتر و همدلی و اتحاد بیشتر همچنان با پرهیز از اختلاف افکنی و تخریب یکدیگر به رقابت سالم ادامه دهند.

فرصتی دیگر برای همدلی جبهه انقلاب

-سخنی با مردم: 

این انتخابات پس از شهادت شهید رئیسی ، فرصت مهمی برای ما بود. ما طعم داشتن یک مسئول دلسوز و مردمی را چشیده بودیم و میخواستیم یکی مثل او را بر سر قدرت آوریم. اگر با انتخاب درست خود جانشینی شایسته برای بعد او رقم زدیم به این معناست که شکر نعمت او را به جا آورده ایم و اگر خدای نکرده با بی اطلاعی و عدم تحقیق، رایی دادیم که مخالفان او بر سر کار بیایند کفر نعمت کرده ایم.

اجماع بین "قالیباف" و "جلیلی" با وجود نظر سنجی های فراوان و سخنان خواص جامعه و تحلیلهای فراوان طرفداران در دور اول انتخابات به هر دلیلی رخ نداد ! ولی برای دور دوم انتخابات دیگر فرصت را نباید از دست داد، بلکه با بیداری و اتحاد و همدلی باید مانع تشکیل دولت سوم روحانی شده، به عقب برنگردیم ان شاءالله . 

صفورا ترقی