ضرورت حفظ وحدت برای حفظ منافع ملی / آمریکا به دنبال بحران سازی در ایران است

احد آزادی‌خواه ، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز به لزوم حفظ وحدت اشاره کرد و افزود: این روزها در شرایط که از جهات مختلف تحت فشار اقتصادی، فرهنگی، بین المللی و ... هستیم نیاز است که وحدت ملی کشور را حفظ کنیم تا بتوانیم از سختی ها عبور کنیم.

وی افزود: مهم ترین نکته راهبردی برای مدیریت بهتر یک کشور این است که مسئولان و مردم در عین انجام وظیفه و مطالبه و پیگیری، حفظ وحدت ملی در راستای حفظ منافع ملی کشور است. این روزها دشمن به طور جدی پای برنامه ریزی برای ایجاد تنش و چالش برای کشور و ملت ایران است.

آزادیخواه ادامه داد: رهبر انقلاب نیز اخیرا به لزوم حفظ وحدت اشاره کردند و فرمودند که دشمن دو نقطه‌ اساسی را هدف گرفته، یکی وحدت ملّی، یکی امنیت ملّی و باید در مقابل این نقشه دشمن ایستاد. این ایستادگی و لزوم آن می تواند تعبیرهای مختلف و متفاوتی داشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هرکس در هر جایگاهی که دارد باید در برابر دشمنی ها ایستادگی کند. یک نفر با افزایش آگاهی و علم سیاسی و اجتماعی خود، دیگری با مطالبه گری صحیح و مسئولان با خدمت متعهدانه و رفع مشکلات می توانند در برابر کسانی که منتظر هستند کوچک ترین مشکلی در کشور ما به وجود بیاید و آن را تبدیل به بحران کنند، مقاومت کنند.

او اظهار داشت: این ایستادگی و مقاومت خود ما و کشور خودمان را نجات می دهد و دودش به چشم بدخواهان و دشمنان و استعمارگرانی است که می خواهند کشورهای منطقه را ناامن کنند و منابع و منافع آن را غارت کنند و سودش برای زندگی، رفاه و اسایش خودمان و کشورمان است.

آزادیخواه با بیان این که مرور اغتشاشات سال گذشته مهری واضح بر دشمنی کشورهای سلطه گر با نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این روزها دشمنی ها به حدی آشکار است که دیگر لازم نیست برای آگاه سازی مردم، فتنه های سال های گذشته یا دهه های قبلی را مرور کنیم.

ضرورت حفظ وحدت برای حفظ منافع ملی / آمریکا به دنبال بحران سازی در ایران است

نماینده مردم ملایر افزود: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نکته این است که دشمنان سعی دارند از کاه کوه بسازند و حتی اگر مشکلی وجود دارد، واقعیت و اصل آن را وارونه جلوه دهند تا بحران سازی کنند.

وی درانتها خاطرنشان کرد که یکی از پروژه های قوی دشمنان کشورمان به ویژه آمریکا، بحران سازی و تحریک مشکلات و بحران های ایران است. آن ها سعی دارند بر مشکلات ما موج سواری کنند و آن را غیرقابل حل جلوه دهند. اما قطعا اینطور نیست. برای اثبات این نکته لازم است که دستاوردهای مثبت و اقدماتی که راهگشای یکسری مشکلات کشورمان بوده است بیشتر رسانه ای و به آن پرداخته شود.