«مرتضوی» گزینه مناسبی برای وزارت رفاه است

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز در زمینه معرفی « صولت مرتضوی » برای تصدی وزرات کار ور فاه اجتماعی به مجلس گفت: کمیسیون در دونوبت با گزینه پیشنهادی وزارت کار و رفاه اجتماعی جلسه برگزار کرد.

وی تاکید کرد: در این جلسات آقای مرتضوی به سوالات تخصصی اعضای کمیسیون درباره مدیریت وزارت کار ورفاه اجتماعی پاسخ داد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این جلسات مباحث جدی مطرح و چالش های این وزارتخانه در حضور گزینه پیشنهادی وزارت کار مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه وزارت کار و رفاه اجتماعی از سوی کمیسیون به معاونت نظارت مجلس ارسال و نظر این معاونت هم درباره برنامه های وی اخذ شد.

اسماعیلی تاکید کرد: نهایتا ما در کمیسیون اجتماعی درباره کارنامه کاری گزینه پیشنهادی وزارت کار رای گیری کردیم و کمیسیون با اکثریت آرا به آقای مرتضوی رای مثبت داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظر شخص بنده هم درباره فعالیت ها و کارنامه کاری آقای مرتضوی مثبت است.

«مرتضوی» گزینه مناسبی برای وزارت رفاه است

وی تاکید کرد: آقای مرتضوی از جمله نیروهای حاکمیتی بوده و در مناصب مختلفی حضور داشته و زمانی هم شهردار بوده و به معضل حاشیه نشینی ها آگاه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع آقای مرتضوی فردی چند وجهی بوده و خدمات زیادی در دستگاه های دولتی داشته است. از این رو می طلبد تا فرد مناسبی همچون اقای مرتضوی در مسند امور وزارت کارو رفاه اجتماعی قرار گیرد.