ایران صهیونیست‌ها را سرجای خود نشاند

 علاوه بر جنبش حماس و جهاد اسلامی، سایر گروه‌های فلسطینی نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه، عملیات انتقام جویانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی در قلب اراضی اشغالی که در پاسخ به جنایات وحشیانه و تروریستی رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس در تهران، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و سردار عباس نیلفروشان مسئول پرونده لبنان در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام شد را تبریک گفتند.

ایران ذلت صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت

کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کردند: پاسخ کوبنده ایران همچون صاعقه‌ای بود که بعد از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در اراضی لبنان و جنگ نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه، عمق اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ضربات مبارک ایران و سردرگمی و وحشتی که بر صهیونیست‌ها حاکم شد و ترسی که در دل شهرک نشینان و مقامات این رژیم موج می‌زند، ضعف و شکنندگی عظیم رژیم اشغالگر صهیونیستی و ساختار جعلی آن را آشکار کرد. این پاسخ ایران، تصویر ذلت صهیونیست‌ها را به همه نشان داد. این عملیات جمهوری اسلامی ایران بخشی از انتقام عادلانه‌ای است که باید از جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها از جمله دولت جنایتکار آمریکا گرفته می‌شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: محور مقاومت همچنان حاضر و استوار است و وارد مرحله جدیدی برای گرفتن انتقام خون فرماندهان و رزمندگان شهید مقاومت و غیرنظامیان بی دفاع شده است. پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی نشان می‌دهد که در مرحله جدید تقابل با دشمن، دست برتر در اختیار مقاومت است و جنایات صهیونیست‌ها نه تنها روحیه محور مقاومت را تضعیف نکرده، بلکه عزم، اراده، قدرت و آمادگی این محور را بیش از پیش کرده است.

ایران صهیونیست‌ها را سر جای خود نشاند

جنبش مجاهدین فلسطین هم به نوبه خود عملیات انتقام جویانه کوبنده جمهوری اسلامی ایران ضد اشغالگران جنایتکار را تبریک گفته و تاکید کرد: این عملیات در چهارچوب پاسخ طبیعی به اصرار دشمن در ادامه جنایات، استکبار و عملیات‌های تروریستی جنایتکارانه است که اخیرا منجر به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان و رهبران مقاومت شد.

در این بیانیه آمده است: پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را سر جای خود نشاند, چرا که این رژیم چیزی جز زبان جنگ و زور نمی‌فهمد و تنها با قدرت و سلاح می‌توان مقابل آن ایستاد. این حملات موشکی کوبنده ایران، شکنندگی و ضعف موجودیت بحران زده صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

جنبش مجاهدین فلسطین افزود: این پاسخ  مبارک جمهوری اسلامی ایران به اشغالگران که همزمان با عملیات استشهادی پیشرفته در تل‌آویو بود؛ عملیاتی که منجر به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست گشت، موید اراده محکم امت اسلامی و محور مقاومت، با وجود گستردگی توطئه‌ها، تجاوزات و محاصره صهیونیستی- غربی- آمریکایی علیه مقاومت است. ما از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که در یک صف واحد علیه دشمن واقعی خود بایستند و در نبرد مقابله با غده سرطانی صهیونیستی شرکت کنند، تا این غده را از پیکره امت اسلامی ریشه کن کنیم.

ایران پاسخ عربده‌کشی صهیونیست‌ها در منطقه را داد

جنبش آزادگان فلسطین هم به نوبه خود در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات کوبنده ایران موثرترین راه برای پاسخ به جنایات اشغالگران و عربده کشی آنها در منطقه است.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران نازی آن بدانند که دیگر تنها نیروی مسلط در منطقه نیستند و مطمئن باشند که بعد از هر جنایت و تروری، مجبور هستند پاسخگو باشند و مجازات می‌شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سه شنبه شب طی دو بیانیه‌ اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های رژیم اسرائیل در ترور رهبران حماس و حزب الله و همچنین حمله به نیروها و منافع ایران، حمله موشکی تلافی‌جویانه‌ای علیه اشغالگران داشته است.

طی این حمله، تعداد زیادی موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که بنا به اذعان صهیونیست‌ها از جمله سخنگوی ارتش اسرائیل بخش قابل توجهی از این موشک‌ها همانگونه که در ویدیوها دیده می‌شود، به اهداف نظامی اصابت کرده‌ است.