اعتراف افسران صهیونیست در غزه

افسران ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه با ارسال پیامی برای «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم، اعتراف کردند: اوضاع در غزه به گونه‌ای پیش می‌رود که از پیروزی دور است.

آنها در پیام خود گفتند: ما از اظهارات مکرر مقامات رده‌ بالای ارتش مبنی بر نزدیک بودن پیروزی متعجب هستیم؛ چراکه دشمن همچنان از قابلیت‌های فرامرزی، پهپاد و زیرساخت‌های عظیم تونل‌ها برخوردار است.

این پیام درحالی برای رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ارسال شده است که جنگ غزه وارد روز سیصد و دهم شده است و رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می کنند.

پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.