ترامپ به خاطر سن زیادش قدرت تشخیص ندارد

 کاندیس اوونز، فعال سیاسی آمریکا که از راستگرایان افراطی و چهره‌های منتقد واکسن کرونا در این کشور است در واکنش به اقدام اخیر دونالد ترامپ در تبلیغ واکسن کرونا گفت: فکر می‌کنید چرا دونالد ترامپ این کار را کرد؟ او ۷۵ سال سن دارد و بیش از حد پیر شده است و تصور می‌کند هر آنچه در سایت‌های اینترنتی یا برنامه‌های تلویزیونی می‌بیند درست است.

دونالد ترامپ هفته گذشته پس از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: من با افتخار می‌گویم که دوز سوم واکسن کرونا را هم دریافت کردم.

وی در این مصاحبه گفته بود بیشتر افرادی که در حال حاضر در آمریکا از کرونا کشته می‌شوند از افرادی هستند که واکسن نزده اند.

این فعال سیاسی حالا در انتقاد به این اقدام ترامپ گفت: ترامپ به دلیل سن زیادش نمی‌داند چگونه باید از اینترنت و فضای مجازی استفاده کند. او معمولاً از وب سایت‌های غیر معتبر استفاده می‌کند و تصورش این است که هر چه در آنجا می‌خواند درست است.

وی ادامه داد: مردم اغلب خیلی کم در مورد اینکه ترامپ کهولت سن دارد فکر می‌کنند. ولی من می‌گویم که او بیش از حد پیر است و برای همین به دنبال حقیقت در مورد کووید-۱۹ در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های تلویزیونی است.

اونزوو تاکید کرد: من افراد زیادی را در سن و سال ترامپ دیده ام که از همین روش استفاده می‌کنند. آن‌ها هر آنچه در شبکه‌های تلویزیونی گفته می‌شود و یا هر آنچه که در روزنامه‌ها می‌خوانند را باور می‌کنند و فکر می‌کنند واقعیت این است.