معرفی هتل های محبوب توریستا در شهر اصفهان

هتل یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که هر مسافر قبل‌از سفر نیاز دارد کاملا در مورد مقصد و محل استراحت اطمینان داشته باشد. یکی از شهرهای زیبای ایران که به‌خاطر زیبایی طبیعت و فرهنگ و البته تاریخ، مقصد گردشگران زیادی بوده اصفهان است. طوری که از قدیم می‌گویند اصفهان نصف جهان. در این مقاله قصد داریم برترین هتل های اصفهان در اسنپ تریپ را از‌نظر توریست‌ها را بررسی کنیم.

هتل عباسی اصفهان 5 ستاره

رزرو هتل هتل عباسی اصفهان در میدان انقلاب، خیابان گلدسته و دقیقا در بافت قدیمی شهر واقع شده است. هتلی 5 ستاره که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازه‌ها در اصفهان محسوب می‌شود. جالب است بدانید این مکان اول به‌شکل کاروانسرا به‌دست سلطان حسین صفوی ساخته شد و بعد‌از اتمام مراحل ساخت، مادر ایشان این مکان را به‌عنوان هدیه گرفتند. معماری آن‌جا بی‌نظیر است.

تلفیقی از معماری سنتی و ایرانی به سبک قرن 18 که از سال 1351 بعد‌از بازسازی به یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق، 4 تالار، کافه و رستوران، استخر، پارکینگ سرپوشیده و روباز تبدیل شد. در کنار این، شما می‌توانید خدماتی مانند اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، کتابخانه، اتاق چمدان، چایخانه، مرکز خرید، تاکسی سرویس و صندوق امانات را دریافت کنید. مکان دیدنی با امکانات بی‌نظیر.

هتل کوثر اصفهان 5 ستاره

هتل کوثر یک موقعیت مکانی فوق‌العاده دارد. دقیقا رو‌به‌روی سی‌و‌سه پل و کنار رودخانه زاینده رود هتل کوروش سابق و کوثر امروز از سال 1347 واقع شده است. البته این مکان را از آن سال تا امروز 2 بار بازسازی کردند. هتلی با 7 طبقه و 225 اتاق با گنجایش متنوع در تعداد تک‌نفره، 2 نفره، سوئیت کوچک و رویال سوئیت که امکانات محشری را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد.

امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، استخر، فضای سبز، آتلیه، سالن ورزشی و بدنسازی، خدمات تور، خشکشویی، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، صرافی و آرایشگاه که هرکدام در عالی‌ترین حالت ممکن به شما خدمت می‌کنند.

هتل عطار اصفهان 5 ستاره

2

این مکان با معماری سنتی و طراحی زیبایی که دارد محبوبیت زیادی را بین مسافرین و توریست‌ها کسب کرده است. هتلی مجلل که در خیابان مسجد سید قرار دارد و از 10 سوئیت 2 نفره و 2 سوئیت 4 نفره تشکیل می‌شود. همین پذیرش تعداد کم مسافرین باعث شده تمرکز بیشتری روی خدماتی که به مسافرین ارائه می‌دهند داشته باشند.

خدماتی مانند استخر و جکوزی، حمام سنتی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات و بسیاری موارد دیگر که در کنار اقامت در چنین فضای دلنشین و پر‌از آرامش و البته مجلل دریافت خواهید کرد.

هتل پیروزی اصفهان 4 ستاره

هتل پیروزی یکی از بهترین 4 ستاره‌های شهر نصف جهان است که موقعیت مکانی عالی دارد. نزدیک باغ و عمارت چهل‌ستون، نقش جهان، بازار بزرگ، عالی قاپو و زاینده‌رود یعنی مکان‌های که برای توریست‌ها مهم است.

تلفیقی از معماری سنتی و مدرن که از 5 طبقه و 96 اتاق و سوئیت تشکیل می‌شود. با امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اتاق سیگار، اینترنت رایگان در لابی، گشت نیمروزی، آژانس مسافرتی، ترانسفر، فروشگاه و کافی‌شاپ که می‌توانید در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه آن‌ها از خدمات خوبی بهره‌مند شوید.

هتل آسمان اصفهان 4 ستاره

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره معروف اصفهان آسمان است که رو‌به‌روی پل فلزی و در خیابان مطهری قرار دارد. به‌خاطر چشم‌انداز 360درجه‌ای از اصفهان و زاینده ‌رود این نام را گرفته است و واقعا چه نام برازنده‌ای! هتلی با 13 طبقه و 93 اتاق و امکاناتی متنوع.

یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل خدمات‌دادن به معلولان است. چیزی که بیشتر هتل‌ها به آن فکر نکرده‌اند. همین کار مهربانی و حرفه‌ای‌بودن آن را نشان می‌دهد. علاوه‌بر این، خدمات دیگری مانند سونا و جکوزی، پارکینگ و استخر نیز در اختیار توریست‌ها قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید نزدیک پل خواجو، میدان نقش جهان و محله جلفا ساکن شوید هتل آسمان بهترین انتخاب خواهد بود.

هتل جلفا اصفهان 3 ستاره

هتل جلف اصفهان در محله جلفا و کلیسای وانک واقع شده است. به همین دلیل این نام را دارد. موقعیت مکانی این اقامتگاه و نزدیکی آن به بناهای تاریخی باعث شده به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها در اصفهان تبدیل شود. هتلی با 3 طبقه و 64 اتاق که فعالیت خود را از سال 1354 شروع کرده و تجربه و پیشینه معرکه‌ای درزمینه هتل‌داری و پرسنل آموزش‌دیده دارد.

اسنپ تریپ یار و همراه شما

3

اکنون که با بهترین هتل‌های اصفهان ازنظر خدمات و موقعیت آشنا شدیم و همچنین اطلاعاتی درباره تعداد ستاره‌ها و مزایای هریک به‌دست آوردیم، باید به این نکته توجه داشت که اصفهان شهری زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان است و سفر به آن می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. اما با توجه به هزینه‌های بالای سفر، آیا واقعاً می‌توان به مسافرت فکر کرد؟

اسنپ تریپ یار و همراه شما در تمامی سفرها خواهد بود. او می‌داند به‌عنوان یک مسافر می‌خواهید همه‌چیز آسان، مطمئن و با قیمت مناسب باشد. تازه در کنار تمام این‌ها یک پشتیبان برای ارائه خدمات بیشتر به‌صورت آنلاین شما را همراهی کند. به‌علاوه با فعال‌سازی قسمت بلیت‌های لحظه آخری دیگر خیال شما بابت تمام هزینه‌ها راحت باشد. پس برای سفرهای‌تان روی اسنپ تریپ حساب باز کنید.

جمع‌بندی

شهر اصفهان در طی سال‌های اخیر به‌قدری مسافر و گردشگر داخلی و خارجی داشته که مطابق با هر سلیقه و هر بودجه‌ای برای تمام مسافرین و توریست‌ها هتل وجود دارد. همچنین ما به‌عنوان مسافر حق داریم قبل‌از سفر در مورد تمام هزینه‌ها و خدماتی که در‌مقابل پرداخت پول دریافت می‌کنیم کاملا آگاه باشیم. کافی‌است نیازهای خود را طبقه‌بندی کنیم تا متناسب با آن بهترین مکان انتخاب ما باشد.

سوالات متدوال

بهترین هتل های اصفهان کدام‌ها هستند؟

هتل عباسی، کوثر، آسمان، جلفا، عالی قاپو، ونوس، عقیق، قصر منشی، پیروزی، ستاره، زهره و سفیر از بهترین‌های اصفهان هستند.

بهترین هتل‌های نزدیک به مرکز شهر اصفهان کدام هستند؟

هتل‌های جام فیروزه، جلفا، پارس، توریست، پارسیان سوئیت، پارسیان عالی قاپو و پارت سوئیت جزء محبوب‌ترین هتل‌های نزدیک به مرکز شهر هستند.

بهترین زمان رزرو ارزان هتل‌های اصفهان چه زمانی از سال است؟

اگر دنبال سفر ارزان در کنار استفاده ‌از تمام خدمات و امکانات شهر هستید پیشنهاد می‌کنیم فصل زمستان را برای سفر و رزرو هتل‌های اصفهان انتخاب کنید.