خرید تتر با کمترین کارمزد از کدام صرافی ممکن است؟

تتر با نماد USDT یک ارز دیجیتال از نوع استیبل کوین بر پایه دلار است. استیبل کوین‌ها دارای پشتوانه ارزهای فیات مثل دلار و یورو هستند و قیمت آن‌ها همواره ثابت است. این ارز دیجیتال نوسان خاصی را تجربه نمی‌کند و یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری روی نرخ دلار است. تتر همچنین یک جایگزین بسیار مناسب برای دلار فیزیکی است می‌توان با استفاده از آن در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد.

مقایسه شرایط خرید و فروش تتر در صرافی‌های مختلف

هر صرافی آنلاین ارز دیجیتال طبق سیاست‌هایی که دارد، برای خرید و فروش تتر کارمزدی را تعیین می‌کند. این کارمزد در هر بار معامله تتر و تبدیل آن به تومان، چه در زمان فروش و چه در زمان خرید لحاظ و از مجموع دارایی کسر می‌گردد.

خرید تتر در نوبیتکس

صرافی نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. کارمزد خرید تتر با تومان در صرافی نوبیتکس برای مبالغ عادی بین 0.2 تا 0.3 درصد می‌باشد که با توجه به قیمت تتر و خریدار یا فروشنده بودن این کارمزد تغییر می‌‌کند. برای خرید و فروش تتر در نوبیتکس حتما به احراز هویت نیاز دارید. ثبت نام اولیه در نوبیتکس کمتر از 5 دقیقه زمان می‌برد اما اگر بخواهید معامله و خرید و فروش انجام دهید، نیاز به احراز هویت در مرحله بعدی است که وابسته به تعداد کاربری که همزمان ثبت نام می‌کنند ممکن است تا چند ساعت هم طول بکشد.

خرید تتر در والکس

صرافی والکس از دیگر صرافی‌های بزرگ ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال است. کارمزد خرید و فروش تتر در این صرافی 0.35 درصد است که نسبت به نوبیتکس بالاتر و بیشتر می‌باشد. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله تتر در والکس، احراز هویت اجباری است. احراز هویت در والکس کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید در مدت زمان کمی ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید.

خرید تتر در تبدیل

تبدیل هم از دیگر صرافی‌های مطرح بازار ارزهای دیجیتال در ایران است که خرید و فروش تتر در آن امکان پذیر است. در صرافی تبدیل هم کارمزد خرید و فروش تتر نسبتا بالاست و 0.35 درصد می‌باشد. برای مثال برای خرید 1000 تتر یعنی 60 میلیون تومان، باید حداقل نزدیک به 220 هزار تومان کارمزد بپردازید. در تبدیل هم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به احراز هویت دارید و بعد از تکمیل آن می‌توانید معاملات خود را شروع کنید.

download

خرید تتر در سالاریکس

صرافی آنلاین سالاریکس یک صرافی نوین در حوزه ارزهای دیجیتال است. در صرافی سالاریکس خرید و فروش تتر به صورت آنی و یا ثبت سفارش ممکن است. در سالاریکس کارمزد خرید و فروش تتر 0.2 درصد است و نسبت به تمام صرافی‌های نام برده شده کارمزد کمتری دارد. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سالاریکس احراز هویت اجباری نیست. در بخش معامله دلاری می‌توانید بدون احراز هویت واریز و برداشت و همینطور معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهید و ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. علاوه بر آن اگر قصد معامله با تومان را هم دارید، می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه در سالاریکس ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید و معاملات خود را شروع کنید.

در این مطلب سعی کردیم به مقایسه کارمزد و شرایط صرافی‌ها بپردازیم. در معاملات خود حتما مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنید تا بتوانید سود مناسبی کسب کنید