کفش اسکیچرز اصل از کجا پیدا کنیم؟

معمولا اولین اندام‌های بدن که به دلیل استفاده نادرست و افزایش سن دچار ایراد می‌شوند، پا و کمر هستند. با پیشرفت‌ روز افزون صنعت و گسترش زندگی شهری، امروزه افراد زمان‌ زیادی را در خارج از خانه می‌گذرانند. مشاغل زیادی وجود دارند که نیاز به سر پا ماندن طولانی مدت، راه رفتن در مسیرهای طویل یا استفاده زیاد از پا دارند. به همین دلیل لزوم داشتن یک کفش خوب بیش از پیش احساس می‌گردد.

کمپانی اسکیچرز، یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده کفش آمریکاست. این شرکت که در ابتدا به صورت تخصصی در زمینه کفش‌های اسکیت و کاری مردانه فعالیت می‌کرد، با نوآوری و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید، توانست به حوزه کفش‌های غیر رسمی و ورزشی ورود پیدا کند. اسکیچرز با تولید کفش‌های مردانه، زنانه و بچگانه که ویژگی مشترک تمام آن‌ها راحتی است، به خوبی سهم خود را در بازار کفش بدست آورده و جای پای خود را محکم کرده است. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های اسکیچرز و معرفی بهترین فروشگاه برای خرید کفش اسکیچرز اصل می‌پردازیم.

10

ویژگی‌های اسکیچرز اصل

تفاوتی نمی‌کند به دنبال خرید کفش زنانه اسکیچرز باشید یا خرید کفش مردانه اسکیچرز، همواره با استفاده از اسکیچرز، راحتی و رفاه را به پای خود هدیه می‌کنید! به دلیل پرطرفدار بودن کفش‌های اسکیچرز و وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی، نمونه‌های کپی و غیر اصل زیادی در بازار وجود دارد. برای بررسی اصل بودن کفش اسکیچرز می‌توانید ویژگی‌های خاصی از کفش را بررسی کنید و تطبیق دهید.

کمترین دراپ

در کفش‌های اسکیچرز، از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده و این کفش‌ها دارای ملایم‌ترین شیب از پاشنه تا پنجه را دارد. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که شیب کفش نباید خیلی محسوس باشد.

سبکی محسوس

کفش‌های اسکیچرز به میزان قابل توجهی سبک هستند و احساس بسیار مطلوبی را در هنگام قدم زدن به شما ارائه می‌کنند. در هنگام پوشیدن کفش اسکیچرز نباید سنگینی کفش را حس کنید و همینطور هیچ ایرادی در طراحی آن نباید وجود داشته باشد.

انعطاف پذیری زیره

به دلیل استفاده از دانش روز دنیا در تولید کفش‌های اسکیچرز، زیره‌های این کفش به شکلی طراحی شده‌اند که کمترین فشار را به پا در هنگام راه رفتن بیاورند. در حینی که کفش را در دست دارید زیره را فشار دهید، اگر به راحتی انعطاف آن حس نشد، به احتمال زیاد با کفش فیک اسکیچرز طرف هستید.

لوگوی کفش

فونت حرف S در کفش اسکیچرز اصل کاملا منحصر به فرد است. علاوه بر آن یک برجستگی خاص روی لوگو مشاهده می‌شود و کیفیت آن هم بسیار بالاست.

برچسب کفش

حتما در هنگام خرید برچسب کفش که زیر زبانه قرار دارد را بررسی کنید. این سخت‌ترین قیسمت برای کپی برداری است و به راحتی نمی‌توان آن را کپی کرد.

11

اگر به دنبال یک مجموعه معتبر و مناسب برای خرید کفش مردانه اسکیچرز ، خرید کفش زنانه اسکیچرز اصل و یا خرید کفش اسکچرز بچگانه هستید، می‌توانید به وب‌سایت اس کی اسپورت مراجعه کنید. این وب‌سایت با تجربه بالا و سابقه درخشانی که دارد، اصل بودن کفش‌های خود را ضمانت می‌کند. اس کی اسپورت تنوع گسترده‌ای از کفش‌های اسکیچرز دارد و به صورت تخصصی در زمینه فروش همین کفش‌ها فعالیت می‌کند.