بهترین شرکت سئو را هوشمندانه انتخاب کنید

وقتی منابع خودتان را با یک انتخاب اشتباه از دست داده‌اید و آسیب زیادی دیده‌اید، خیلی طبیعی است که برای انتخاب یک شرکت سئو دغدغه داشته باشید. اما اگر هنوز هم برایتان مهم است که بتوانید رقبا را پشت سر بگذارید و فروشتان را افزایش دهید، این مطلب در انتخاب بهترین شرکت سئو به شما کمک می‌کند.

چرا انتخاب بهترین شرکت سئو اهمیت دارد؟

در دنیای امروز که کاربران در دنیایی از محتوا غرق شده‌اند، بیش از 75 درصد آنها برای رفع نیاز خودشان در دنیای آنلاین، دست به جست‌وجو می‌زنند. به همین دلیل خدمات سئو سایت یکی از کلیدی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارهاست. یک استراتژی سئو قوی می‌تواند به شما کمک کند تا در نتایج جست‌وجو رتبه بهتری داشته باشید و در نتیجه ترافیک و فروش خود را افزایش دهید.

نکته قابل‌توجه اینجاست که همه کسب‌وکارها نمی‌توانند به راحتی به نتایج برتر گوگل برسند و امکان تیم‌سازی هم ندارند. به همین دلیل برون‌سپاری سئو سایت بهترین تصمیم است.

ویژگی‌های یک شرکت سئو معتبر

این روزها که مدعیان زیادی در بازار حضور دارند، انتخاب بهترین شرکت سئو خیلی هم کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها پول و منابع خودشان را در اثر یک انتخاب اشتباه به راحتی از دست می‌دهند.

اولین کاری که به عنوان مدیر برای همکاری با یک آژانس سئو باید انجام دهید این است که ویژگی‌های یک شرکت خدمات سئو معتبر را بشناسید:

  • تجربه و تخصص: یک شرکت سئو معتبر باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و با تکنیک‌ها و الگوریتم‌های موتورهای جستجو به‌خوبی آشنا باشد.
  • رزومه قوی: بررسی پروژه‌های قبلی و نتایج حاصل از آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا توانمندی‌های شرکت را بسنجید. این که یک شرکت سئو سابقه خوب و طولانی در بازار داشته و روی موضوعات مختلف کار کرده باشد، نشان از اعتبار و رزومه قوی آن دارد.
  • استراتژی حرفه‌ای: بهترین شرکت سئو مجموعه‌ای است که باید استراتژی‌ها و رویکردهای خود را به‌طور شفاف توضیح دهد و گزارش‌های منظم ارائه کند.
  • پشتیبانی و مشاوره: شرکت موردنظر باید در ابتدا به شما مشاوره صادقانه و تخصصی ارائه کند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. تحلیل سئو که در همان ابتدا در اختیار شما قرار می‌گیرید می تواند خیلی کاربردی و راهگشا باشد.

خدماتی که باید از بهترین شرکت سئو انتظار داشته باشید

یک شرکت سئو حرفه ‌ای باید طیف وسیعی از خدمات را ارائه کند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • تحلیل و تحقیق کلمات کلیدی: انتخاب کلمات کلیدی مناسب، جزو مهم‌ترین کارهایی است که یک شرکت حرفه‌ای می‌تواند به بهترین شکل آن را انجام دهد تا بتوانید مخاطبان هدفمند داشته باشید و فروشتان را افزایش دهید.
  • تخصص روی سئو داخلی و فنی: بخش مهمی از خدمات سئو، شامل مواردی است که روی سایت شما انجام می‌شود. تولید و بهینه‌سازی محتوا، داشتن ساختار محتوای قوی، بهبود عملکرد و سرعت سایت، اصلاح ساختارهای فنی و... از جمله مهم‌ترین کارهایی است که عیار یک تیم سئو حرفه‌ای را مشخص می‌کند.
  • ساختن بک‌لینک: ایجاد لینک‌های معتبر و باکیفیت برای سایت شما، به افزایش اعتبار و ورودی آن کمک زیادی می‌کند.
  • تحلیل و گزارش‌دهی: ارائه گزارش‌های منظم از عملکرد سئو و تحلیل آنها برای شما روشن می‌کند که در کجای مسیر هستید و تا رسیدن به مسیر نهایی باید چه اقداماتی انجام شود.

چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک شرکت سئو حرفه ای، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • بررسی رزومه و سوابق شرکت: بدون شک سوابق و پروژه‌های یک شرکت سئو و نتایجی که در آنها به دست آورده است، بهترین گزینه برای همکاری با آن شرکت است.
  • مشاوره اولیه: جلسات مشاوره و مذاکره اولیه و گزارش‌ها و تحلیل‌هایی که یک شرکت در همان ابتدا به شما ارائه می‌کند به خوبی نشان می‌دهد که مجموعه موردنظر تا چه اندازه توانمند است و هدفش نتیجه گرفن شماست.
  • مشتریان و نظرات آنها: اگر می‌خواهید خیالتان از همه نظر راحت شود، کافیست به تنوع مشتریان و برندهایی که از شرکت موردنظر خدمات سئو دریافت کرده‌اند دقت کنید و نظرات آنها را ببینید.
  • شرایط قرارداد: شرکت‌ها و افراد زیادی هستند که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند و برای قبول پروژه‌ها حاضرند هر تضمینی ارائه کنند. اما یک شرکت سئو باسابقه و حرفه‌ای، اهداف پروژه را به درستی مشخص می‌کند و در ازای آنها پاسخگو خواهد بود. البته لازم است تا قبل از امضای قرارداد، تمام شرایط و خدمات ارائه شده را به‌دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که تمامی جوانب به‌درستی پوشش داده شده است.

سئو24؛ بهترین شرکت سئو با 18 سال سابقه درخشان

سئو24 یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های سئو در ایران است که 18 سال از فعالیت این مجموعه می‌گذرد. بسیاری از برندهای مطرح کشور به دلایل زیر تصمیم گرفته‌اند تا خدمات سئو خودشان را به این شرکت برون‌سپاری کنند:

  • داشتن چندین تیم تخصصی سئو برای کار روی پروژه‌های مختلف و متعدد
  • تدوین استراتژی‌های حرفه‌ای و هوشمندانه برای پشت سر گذاشتن رقبا
  • به روز بودن و به نتیجه رساند پروژه‌ها همگام با آخرین تغییرات گوگل
  • گزارش‌دهی منظم از روند اجرای پروژه‌ها و نتایج به دست آمده
  • توجه ویژه به آموزش تیم سئو و ارائه محتوای آموزشی برای مدیران و مخاطبان
  • حضور تیم فنی برای برطرف کردن مشکلات سئو فنی سایت
  • حضور فعال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و تلگرام برای آگاهی‌بخشی مخاطبان و ارتقای سطح دانش سئو

اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین شرکت سئو هستید و می‌خواهید با دریافت خدمات حرفه‌ای، رقبا را پشت سر بگذارید، کافیست به سایت سئو24 سر بزنید یا با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.