میم کوین «پپه آنچِیند» در پیش فروش 13.5 میلیون دلار افزایش می دهد - 100 برابر رمزنگاری بعدی؟

«پپه آنچِیند  (PEPU)» که یک میم کوین با ارزش بازار کم است، موفق شده است تاکنون بیش از 13.5 میلیون دلار بودجه در مرحله پیش فروش، سرمایه جمع آوری کند. این نشان دهنده جذابیت بالای این پروژه در بین سرمایه گذاران است، که برخی از آنها معتقدند که به زودی ارزش آن 100 برابر خواهد شده.

ویژگی های منحصر به فرد آن – از جمله زنجیره لایه ۲ جدید و پروتکل استیکینگ– آن را به یک پروژه برجسته در بخش میم کوین تبدیل کرده است. 

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه PEPU در حال حاضر توجه صرافی های متمرکز ( CEX) های سطح بالا از جمله بایننس را به خود جلب کرده است. این بدان معنی خواهد بود که اکنون راه برای لیست شدن میم کوین های با ارزش بازار کوچک بزرگترین در صرافی رمزارز جهان باز است.

«پپه آنچِیند»  – جدیدترین میم کوین ویروسی

در حال حاضر، میم کوین های که مضمون پپه ی قوباغه ای دارند، تقاضای بالایی در بازار دارند و Pepe (PEPE)  آماده است تا شیبا اینو را که دومین ارز دیجیتال بزرگ در این بخش است، پشت سر بگذارد. 

تریدر محبوب کریپتو به نام «گلابر کونتسوتو»، که به طور گسترده به عنوان میلیونر دوج کوین شناخته می شود ، از «پپه وِرس (هر چیزی که به پپه مربوط می شود)» به عنوان روایتی که بیشترین سود را در روند صعودی آینده خواهد داشت، حمایت کرده است.

در واقع، کوین هایی مانند  PeiPei، PONKE  و APU به نظر می رسد در ماه‌های آینده شاهد رشد قوی باشند. با این حال، از آنجایی که این کوین ها فاقد کاربرد خاصی هستند، هیچ ارزشی برای ایجاد انگیزه در نگهداری بلندمدت و در نتیجه نمایش عملکرد قیمت پامپ و دامپ ارائه نمی دهند. 

برعکس، «پپه آنچِیند»  یک میم کوین مبتنی بر کاربرد است. در اقدامی نادر، این پروژه راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ خود را روی اتریوم راه اندازی می کند که به طور خاص برای ترید میم کوین ها طراحی شده است. 

توکن PEPU – و همچنین میم کوین های آتی که در این زنجیره فهرست می شوند – هزینه‌های ترید بسیار پایین و همچنین تراکنش های فوری را ارائه می کنند. علاوه بر این، دارندگان این رمزارز می توانند از مزایای یک صرافی غیرمتمرکز ( DEX) اختصاصی و یک Block Explorer استفاده کنند. 

26

اکوسیستم لایه 2 «پپه آنچِیند»  در حال حاضر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، حتی رسانه های خبری برجسته مانند Cointelegraph ، Techopedia و CoinMarketCap  اخبار و اطلاعات مربوط به آن را پوشش می دهند. با این حال، این چیزی بیش از یک استراتژی بازاریابی است. 

میم کوین هایی که بر روی اتریوم ساخته شده اند، به دلیل هزینه های بالای معاملاتی، به خصوص اگر در صرافی های متمرکز محبوب در دسترس نباشند، اغلب سرمایه گذاری خرده فروشی ناچیزی دارند. با این حال، کارشناسان بر این باورند که همان گونه که از میزان سرمایه جمع آوری شده در مرحله پیش فروش قوی آن مشهود است، این مورد برای PEPU صادق نخواهد بود. 

پیش‌بینی های بالا برای سرمایه گذاری های خرد یکی از دلایلی است که تحلیلگران حتی معتقدند که احتمال افزایش قیمت آن تا 100 برابر نیز وجود دارد. 

علاوه بر این، «پپه آنچِیند»  دارای پروتکل استیکینگ خاص خود است که مطابق با آخرین و به روز ترین روند های این صنعت است. خریداران PEPU در پیش فروش در حال حاضر درآمد غیرفعال جذابی کسب می کنند که در حال حاضر با نرخ پاداش بیش از 150٪ است. 

اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های منحصر به فرد این پروژه را در وایت پیپر آن بخوانید . 

آیا PEPU در بایننس فهرست خواهد شد؟

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال یعنی بایننس، سرمایه‌گذاران را با فهرست کردن یک میم کوین با ارزش بازار کوچک، First Neiro در اتریوم (NEIRO) شگفت‌زده کرد . ساعاتی بعد، بازار آتی (فیوچرز) بایننس نیز قراردادهای دائمی NEIRO را راه اندازی کرد.

توکن NEIRO قبل از ورود به فهرست، ارزشی کمتر از 14 میلیون دلار داشت. در عرض چند دقیقه پس از عرضه در بایننس، این میم کوین بیش از 1000 درصد افزایش یافت و به ارزش بازار بی سابقه 160 میلیون دلاری رسید. 

یی او، یکی از بنیانگذاران بایننس نیز تایید کرد که این صرافی در حال آزمایش پروژه هایی با ارزش گذاری کم مانند First Neiro در اتریوم است. 

با توجه به اینکه «پپه آنچِیند»  در حال حاضر شاهد یکی از داغ ترین اجراهای پیش فروش در سال 2024 است، جای تعجب نیست که گمانه زنی ها در مورد احتمال فهرست شدن آن در بایننس در حال پخش شدن باشد. این میم کوین همچنین توجه زیادی از سوی نهنگ های رمزارز را به خود جلب کرده است و همین واقعیت به شایعات بایننس نیز دامن می زند. 

به عنوان مثال، یک نهنگ کریپتو در ماه جولای ۲۰۰ هزار دلار PEPU خریداری کرد. در اوایل این ماه، دو نهنگ به ترتیب 25 و 55 هزار دلار در پیش فروش «پپه آنچِیند»  سرمایه گذاری کردند. 

خریدهای سنگین نهنگ ها نشان می دهد که سرمایه گذاران پول هوشمند منتظر رشد قوی در میم کوین پس از عرضه آن هستند. فهرست شدن در بایننس یا یکی دیگر از صرافی های سطح بالا می تواند یکی از دلایل آن باشد. 

چرا کارشناسان «پپه آنچِیند»  را رمزارز 100 برابری بعدی می نامند؟

همانطور که از رفتار سرمایه گذاری های بزرگ نهنگ ها مشهود است، سرمایه گذاران پول هوشمند به وضوح نسبت به «پپه آنچِیند»  خوش بین هستند.

توکن های مبتنی بر کاربرد در فضای میم کوین ها نادر هستند، به ویژه توکن های قورباغه ای. این واقعیت که قرارداد هوشمند PEPU توسط چندین شرکت امنیتی حسابرسی شده است، اعتماد سرمایه گذاران را بیشتر افزایش داده است.

گزارش حسابرسی Coinsult و Solid Proof به صورت عمومی در وب سایت آنها در دسترس است.

در نتیجه، گمانه زنی های فزاینده ای در میان اینفلوئنسرهای یوتیوب وجود دارد که «پپه آنچِیند»  می‌تواند ارز دیجیتال ۱۰۰ برابری بعدی باشد. 

به هر حال، PEPU همه نشانه های سرمایه گذاری بلندمدت را نشان می دهد. به عنوان مثال، سرمایه گذارانی که از اکوسیستم لایه 2 آن استفاده می کنند، از این میم کوین برای پرداخت کارمزد تراکنش ها استفاده خواهد کرد که در طولانی مدت، کاربرد توکن را افزایش می دهد.

علاوه بر این، انتظار می رود زمانی که پپه حرکت خود را به سمت بالاترین رکوردهای جدید آغاز کند، قیمت PEPU افزایش یابد. 

خریداران علاقه مند هنوز فرصت کوتاهی دارند تا «پپه آنچِیند»  را با قیمت تخفیف آن در پیش فروش تهیه کنند. سرمایه گذاران می توانند از ویجتی که در وب ‌سایت پیش ‌فروش  قرار دارد استفاده کرده و فقط با چند کلیک، این میم کوین را خریداری کنند. 

سرمایه گذاران همچنین می توانند حساب های کاربری X و تلگرام پروژه را دنبال کنند تا از آخرین به روز رسانی ها مطلع شوند. 

 

از پیش فروش «پپه آنچِیند» دیدن کنید