دیگر برای خرید خط تلفن ثابت تهران به مخابرات مراجعه نکنید

اگر پیش از این برای خرید خط تلفن ثابت تهران لازم بود به مخابرات منطقه مراجعه کنید، خوشبختانه در حال حاضر همه افراد می‌توانند در خانه و به صورت آنلاین شماره دلخواه رُند یا غیررُند انتخاب کنند و خریداری کنند و در کمتر از یک روز خط تلفن فعال می‌شود و قابل استفاده خواهد بود. جزئیات این روش را در ادامه مقاله بیان کردیم.

کسب و کارها برای حضور حرفه‌ای در بازار کار نیاز به خرید خط تلفن ثابت دارند. برقراری تماس با شمارۀ ثابت، اعتماد مشتریان را به خود جلب می‌کند و به برند شما هویت می‌دهد. علاوه‌براین تلفن ثابت پایداری بیشتری دارد و مجهز به امکانات پیشرفته مانند تلفن گویا است. چنانچه در شهرستان هستید و می‌خواهید در بازار پایتخت سهمی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید خط تلفن ثابت تهران است. در این مقاله ضمن بررسی مزایای خط تلفن ثابت برای کسب و کارها، به شما خواهیم گفت چگونه بدون مراجعه به مخابرات خط ثابت خریداری کنید.

مزایای خرید خط تلفن ثابت تهران برای کسب و کارها

بخش مهمی از رشد و موفقیت یک سازمان به نحوۀ برقراری ارتباط برند با مشتریان بستگی دارد. شما هر چقدر که محصولات خوب و باکیفیتی تولید کنید، تا زمانی‌که ارتباطی سالم و مؤثر با مشتریان برقرار نکنید، به درآمد نخواهید رسید. اینجاست که خرید خط تلفن ثابت تهران اهمیت خود را نشان می‌دهد و به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد.

وجود یک خط ثابت که شما با آن شماره با مشتریان در تماس باشید، جلوه‌ای رسمی به سازمان می‌دهد و اعتماد مشتریان به برند را افزایش می‌دهد. با خرید خط تلفن ثابت تهران برای کسب و کار خود، امکان جداسازی تماس‌های شخصی از تماس‌های کاری نیز برایتان فراهم می‌شود. این امر منجر به تسریع و سهولت مدیریت تماس‌ها می‌شود و از ایجاد هرج‌ومرج در کار جلوگیری می‌کند.

خط تلفن ثابت ابری چیست و چه تفاوتی با خط ثابت مخابراتی دارد؟

امروزه خط تلفن ثابت تنها محدود به مخابرات نیست؛ بلکه با پیشرفت تکنولوژی خط ثابت تلفن اینترنتی نیز وارد بازار شده که رقیب سرسختی برای تلفن سنتی است. این سیستم نوین ضمن بهبود کیفیت ارتباطات، هزینه‌های شما را نیز کاهش می‌دهد و منجر به رشد سازمان خواهد شد.

5 - Copy

Caption

تلفن اینترنتی یا تلفن ابری نسل جدیدی از ارتباطات است که در آن داده به‌جای انتقال از طریق سیم‌کشی و سیگنال‌های آنالوگ در بستر اینترنت منتقل می‌شود. این سیستم که از آن به نام سیستم تلفن ویپ (VOIP) نیز یاد می‌کنند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی می‌شود و نیاز به تجهیزات پیچیده ندارد.

بنابراین، اگر شرکتی نوپا دارید یا به‌تازگی کسب و کار خانگی خود را راه‌اندازی کردید و فضایی برای دفتر و محل کارتان در نظر نگرفتید، هیچ نگران نباشید؛ زیرا با وجود تلفن ثابت اینترنتی می‌توانید از هر مکانی نسبت به خرید خط تلفن ثابت تهران اقدام کنید و از امکانات متعدد آن استفاده کنید.

همچنین اگر دفتر دارید و پیوسته جای خود را عوض می‌کنید یا در شهرستان هستید، اما برای اعتبار بخشیدن به وجهه برندتان به خرید خط تلفن ثابت تهران فکر می‌کنید، تلفن ابری دغدغه‌هایتان را برطرف می‌کند. با وجود این سرویس دیگر نیاز نیست درگیر کاغذبازی‌های مرسوم در مخابرات برای خرید یا انتقال خط تلفن ثابت شوید و وقت و هزینه خود را هدر دهید. برای آن‌که بیشتر به مزایای خرید خط تلفن ثابت مجازی پی ببرید، برخی از تفاوت‌‌های آن را با خط ثابت مخابراتی را برایتان آورده‌ایم.

خط ثابت ابری

خط ثابت مخابراتی

نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری و سیم‌پیچی‌های پیچیده هنگام نصب

نصب و راه‌اندازی آسان

هزینه‌های بالای نصب، نگهداری و برقراری تماس

هزینۀ پایین هنگام راه‌اندازی و نگهداری و کاهش هزینه‌های تماس

نیاز به وجود فضای فیزیکی

عدم‌نیاز به دفتر و مکان فیزیکی

قابلیت‌های محدود

امکانات متعدد

 

مزایای خرید خط تلفن ثابت تهران از دفتر شما

عملکرد خوب تلفن ثابت اینترنتی سبب شده که تقاضا برای استفاده از این سرویس افزایش یابد. به همین دلیل شرکت‌های زیادی اقدام به ارائه تلفن اینترنتی کردند که یکی از معتبرترین و اولین ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها، «دفتر شما» است.

با خرید خط تلفن ثابت تهران از دفترشما، در کمتر از 5 دقیقه صاحب یک شماره تلفن دلخواه می‌شوید و می‌توانید از طریق آن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. از دیگر امکانات این مجموعه ارائۀ دفتر کار مجازی، منشی دورکار و مرکز تماس است که امکان برقراری و مدیریت تماس‌ها را برایتان آسان می‌سازد.

اما با خرید تلفن ابری دفتر شما چه امکاناتی دارید و خرید خط تلفن ثابت تهران از این مجموعه چه مزایایی دارد؟ با خرید تلفن ثابت اینترنتی از دفتر شما، یک خط تلفن ثابت به نام شما ثبت می‌شود که برخی از امکانات آن عبارت است از:

  • امکان تماس هم‌زمان ورودی و خروجی؛
  • امکان تعریف منوهای داخلی و تودرتو، به صورت نامحدود؛
  • امکان ضبط تماس‌ها و دایورت تماس هوشمند به تلفن همراه یا شمارۀ ثابت شهری بدون هزینه؛
  • ارائۀ گزارش تماس لحظه‌ای در پورتال یا ارسال از طریق پیامک؛
  • امکان برقراری تماس خروجی در سراسر ایران؛
  • سرویس سانترال مجازی؛
  • صندوق صوتی و فکس.

خرید خط تلفن ثابت تهران از دفتر شما هزینۀ زیادی رو دستتان نمی‌گذارد و زمان ارزشمند شما را تلف نمی‌کند، چرا که شما به اندازه مصرف، هزینه خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید از هر مکانی در کشور، این سرویس را با قیمت منصفانه‌ای تهیه کنید و از قابلیت‌های آن بهره ببرید. تلفن ثابت اینترنتی بهترین گزینه برای کسب و کارهای تازه‌تأسیس یا سازمان‌های است که بخشی از وظایف خود را به افراد دورکار محول می‌کنند.

6 - Copy

Caption

چگونگی خرید خط تلفن ثابت تهران از دفتر شما

یکی از مزایای خرید خط ثابت اینترنتی از دفتر شما، راه‌اندازی ساده و بی‌دردسر آن است. برای خرید خط تلفن ثابت تهران از این مجموعه تنها کافی است وارد وب‌سایت دفتر شما شوید و بهترین پکیج را متناسب با شرایط خود انتخاب برگزینید. سپس یک خط تلفن تهران انتخاب کنید که مالکیت قطعی آن به نام خودتان ثبت می‌شود و کلیه امکانات مانند سرویس تلفن گویا روی آن ارائه می‌شود.

در مرحلۀ بعدی شما باید هزینۀ فعال‌سازی را پرداخت کنید تا خط تلفن ثابت شما بلافاصله فعال شود. خرید خط تلفن ثابت تهران از دفتر شما فرایندی ساده دارد و هر شخص حقیقی یا حقوقی از جای ایران می‌تواند نسبت به این کار اقدام کند.

انتقال خط تلفن ثابت سریع و بدون مراجعه به مخابرات

حال که خط تلفن ثابت خود را خریداری کردید، می‌خواهیم به مسئلۀ انتقال خط تلفن بپردازیم. اگر خط تلفن ثابت مخابراتی داشته باشید برای انتقال آن می‌توانید حضوری به مخابرات مراجعه کنید و با ارائۀ مدارک هویتی و پرداخت هزینه، نسبت به انتقال خط اقدام کنید. ثبت درخواست انتقال تلفن ثابت به‌صورت اینترنتی یا استفاده از کد دستوری *72 نیز روش‌های غیرحضوری این کار است.

اما چنانچه تلفن ثابت اینترنتی خریده باشید، برای انتقال آن نیاز نیست هیچ زحمتی به خود بدهید؛ زیرا این خط وابسته به مکان نیست و از هر جایی که باشید می‌توانید از آن استفاده کنید. با فعال‌سازی خط ثابت اینترنتی شما صاحب یک دفتر کار سیار خواهید بود که هیچ‌گونه محدودیت مکانی ندارد.

در انتها باید گفت

در این مقاله، آسان‌ترین روش برای خرید تلفن ثابت تهران با هزینۀ ناچیز را به شما آموزش دادیم. در نهایت این شما هستید که باتوجه‌به اندازه، بودجه و نیاز سازمان خود باید تصمیم بگیرید خرید تلفن ثابت اینترنتی برایتان کارآمد است یا خیر. اما اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید با خرید تلفن ثابت جان تازه‌ای به ارتباطات شرکت خود دهید، مجموعه دفتر شما در خدمت شماست. این شرکت توانمند ارائه‌دهندۀ خدمات دفتر کار مجازی است که با بیش از 11 سال سابقۀ درخشان در این زمینه، بهترین سرویس را به شما ارائه می‌دهد.