برترین میم کوین ها برای خرید در نیمه دوم ۲۰۲۴ برای سود ۱۰۰ برابری

 یک فصل میم کوین دیگر از راه رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که برخی از بهترین میم کوین ها در روزهای آینده شروع به کار کنند. در حالی که میم کوین های قدیمی تر جذابیت خود را دارند، سرمایه گذاران استراتژیک فراتر از آن فکر می کنند. میم کوین های جدید با ارزش بازار اولیه پایین و کاربردهای جذاب، رقبای جدی برای میم کوین های اشباع شده مانند دوج کوین و پپه به حساب می آیند. 

جذابیت آنها در جنبه عملکردی و کاربردی آنها نهفته است.

به عنوان مثال، یک میم کوین جدید و داغ به نام «پپه آنچِیند (Pepe Unchained)» مانند پپه اصلی بی هدف نیست، بلکه در حال راه اندازی یک بلاکچین لایه 2 برای میم کوین ها است.

ربات ترید هوش مصنوعی «وینر اِی آی (WienerAI)» یکی دیگر از این پروژه ها است که برای رشد ویروسی اش در بسته بندی میم کوین عرضه می شود و تاکنون از 7.5 میلیون دلار پیش فروش عبور کرده است.

در اینجا نگاهی دقیق به بهترین میم کوین های حال حاضر برای سرمایه گذاری آورده شده است:

1.  بازی‌های میم ($MGMES) - آلتکوین برتر برای خرید قبل از بازی‌های المپیک

هیجانات پیرامون بازی های المپیک 2024 در حال افزایش است. بازار کریپتو نیز این رویداد را با ارائه یک میم کوین جشن می گیرد. پنج میم کوین نمادین در یک دوی سرعت 169 متری با یک ضریب توکن پیش فروش عظیم بیست و پنج درصدی در این فصل به رقابت می پردازند. دوج کوین، پپه، داگویف هت، برت و توربو نماینده کشورهای مختلف در یک رقابت بازی گونه هستند. پیش فروش «بازی های میم» در کنار المپیک و پارالمپیک اجرا شده و در تاریخ 8 سپتامبر 2024 به پایان می رسد.

6

چگونه به جشنواره میم کوین ها بپیوندیم؟

سرمایه گذاران می توانند برای پیوستن به مسابقه، توکن های $MGMES را در پیش فروش جاری خریداری کنند. پیش فروش از کیف پول های سازگار با اتریوم و رمزارزهای محبوب مانند اتریوم، بی.ان.بی و تتر پشتیبانی می کند. پس از پایان یافتن پیش فروش، سرمایه گذاران باید یک ورزشکار میم را برای نمایندگی آنها در بازی ها انتخاب کنند. بلاکچین به صورت تصادفی برندگان را انتخاب می کند. اگر ورزشکار میم انتخاب شده برنده شود، سرمایه گذار ۲۵٪ پاداش بصورت رمزارز دریافت می کند. حداقل محدودیت خرید برای شرکت در مسابقه وجود ندارد. برای افزایش شانس برنده شدن، سرمایه گذاران می توانند توکن های $MGMES را چندین بار خریداری کنند. این به آنها اجازه می دهد تا چندین بار در مسابقه شرکت کنند. هیچ محدودیتی برای تعداد ورودی وجود ندارد. مدل پاداش بازی سازی شده، این توکن را به سوی ویروسی شدن سوق داده است. اما راه جالب دیگری برای کسب درآمد از طریق پلتفرم وجود دارد.

سرمایه گذاری رمزارزی برای رشد انفجاری کاربران

از مجموع عرضه توکن 2.024 میلیاردی، 38 درصد برای پیش فروش، 9.3 درصد برای برنده های بازی و 10 درصد به پاداش استیکینگ اختصاص داده شده است. مابقی وجوه برای تامین مالی پروژه، تامین نقدینگی صرافی و بازاریابی تخصیص داده می شود. توکنومیکس قوی آن نیز از مسیر بلندمدت پروژه پشتیبانی می کند.

درست از مرحله پیش فروش به بعد، سرمایه گذاران می توانند توکن های $MGMES به علاوه جوایز خود را در وب سایت این پروژه استیک کنند. سود APY استیکینگ به طرز خیره کننده ای بالای 3000 درصد است که با اضافه شدن توکن های بیشتری به استخر استیکینگ، کاهش می یابد.

5

برای به دست آوردن بهترین تخفیف برای قیمت پیش فروش و سود APY استیکینگ، سرمایه گذاران باید زودتر اقدام کنند. بنیاد Coinsult و Solidproof امنیت قراردادهای هوشمند این پروژه را تأیید کرده اند. معرفی توکن های $MGMES در صرافی های غیرمتمرکز برای تاریخ 10 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

توکن های $MGMES را در پیش فروش بخرید

2. وینر اِی آی ($WAI) - رمزارز پرطرفدار هوش مصنوعی در قالب میم کوین

مورد بعدی در لیست بهترین میم کوین ها برای خرید در نیمه دوم سال 2024 «وینر اِی آی WienerAI ($WAI) » است. این پروژه یک رمزارز با مضمون سگ است. از آنجایی که اکثر میم کوین های برتر آواتار دارند، منطقی است که چرا «وینر اِی آی» ویروسی شده است. اما موفقیت «وینر اِی آی» چیزی بیشتری از آنچه که به نظر می رسد است.

4

«وینر اِی آی» یک میم کوین با قابلیت های هوش مصنوعی است که از آن برای در دسترس تر کردن ترید استفاده می کند.

راه اندازی «وینر اِی آی» بسیار ساده است. فقط نیاز است که یک سوال بپرسید و ربات معاملاتی شروع به کار می کند. در عرض چند ثانیه، تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری عاقلانه سرمایه گذاری را در اختیارتان قرار خواهد گذاشت.

«وینر اِی آی» به تریدرها این امکان را می دهد که در بازار غیرقابل پیش بینی ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. جذابیت کاربردی و موضوعی این توکن بسیار قوی است.

این ربات شخصی سازی شده ترید با قابلیت‌های پیش‌بینی پیشرفته اش، تریدرهای بیشتری را برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال تشویق کرده و برای همه تریدرها با هر سطح و زمینه ای قابل استفاده و دسترسی است.

3

نتیجه ی آن، ارائه یکی از داغ ترین پروژه های سال است.

پیش فروش داغ میم کوین از 7.5 میلیون دلار گذشت

سرمایه جمع آوری شده در پیش فروش «وینر اِی آی» به تازگی از 7.5 میلیون دلار عبور کرده و توجه تأثیرگذاران برتر مانند Clinix Crypto (بیش از 65 هزار دنبال کننده) را به خود جلب کرده است.

با توجه به افزایش علاقه و اقبال سرمایه گذاران، پیش فروش «وینر اِی آی» قرار است در 31 جولای به پایان برسد. اما تخفیف‌های پیش‌فروش و سودهای  استیکینگ با افزایش مشارکت کاهش می‌یابد. بیش از 6.9 میلیارد توکن در حال حاضر استیک شده است.

این امر مشارکت سرمایه گذاران در مرحله پیش فروش را بیشتر می کند.

هر توکن $WAI در مرحله فعلی 0.00073 دلار قیمت دارد. برای خرید این توکن ها می توان از اتریوم، تتر و بی.ان.بی استفاده کرد.

توکن های $WAI را در پیش فروش بخرید

3. پپه آنچِیند ($PEPU) -  بهترین میم کوین سال 2024 با بلاکچین لایه 2

«پپه آنچِیند Pepe Unchained ($PEPU)» یکی از جالب ترین میم کوین های سال 2024 است. فناوری بلاکچین لایه 2 منحصر به فردش، آن را از میم کوین های توخالی متمایز می کند.

البته در حال حاضر میم کوین هایی در بازار وجود دارند که روی راهکارهای لایه 2 قرار دارند اما این چیزی نیست که «پپه آنچِیند» را منحصر به فرد می کند. «پپه آنچِیند» یک بلاکچین لایه ۲ بومی است که ادعای کارایی بهتر و هزینه تراکنش کمتر در مقایسه با بلاکچین های لایه 1 را دارد.

2

هدف، کاهش تاثیر مشکلات مقیاس پذیری بر روی بلاکچین های اولیه مانند اتریوم است. این مشکلات بیشتر در طول بازارهای فعال مشهود است که منجر به ازدحام شبکه و افزایش هزینه تراکنش ها می شوند. بازار به یک بلاکچین سبک تری برای تجربه معاملات روان تر نیاز دارد. «پپه آنچِیند» این چالش را به دوش می کشد. پیش فروش موفقیت آمیز توکن های $PEPU تاکنون بیش از 5 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است. همچنین، یک جامعه کاربری که به سرعت در حال رشد است پشت این پروژه جمع شده است.

گسترش سریع جامعه کاربران به پامپ این آلتکوین منجر خواهد شد

«پپه آنچِیند» در مدت کوتاهی به حدود 7000 دنبال کننده در توییتر و 3000 عضو در تلگرام رسیده است.

1

«پپه آنچِیند» مشوق های جذابی را به سرمایه گذاران اولیه از طریق سیستم استیکینگ خود ارائه می دهد. جوایز قابل توجهی برای استیک کردن در نظر گرفته شده است.اما قانون کار این است که با پیوستن تعداد بیشتری از شرکت کنندگان به پیش فروش، سود استیکینگ کاهش می یابد. پروژه لایه 2 پرکاربرد این رمزارز$PEPU  را در کانون توجه قرار داده است. «پپه آنچِیند» یک پروژه کاملاً حسابرسی شده است. دوام و انعطاف پذیری طولانی مدت، این پروژه را از دیگر رقبای خود متمایز می کند. اما برچسب پپه همچنین به شور و هیجان پیش فروش کمک کرده است تا آن را به ارتفاعات جدیدتری برساند.

پپه از آوریل 2023 تا کنون بیش از 20000 درصد رشد داشته است اما به خاطر این که ارزش بازار آن به بالای 5 میلیارد دلار رسیده، تا حد زیادی اشباع شده است.

سرمایه گذاران روی پپه برای کسب پتانسیل چند برابری به میم کوین های جدیدی مانند «پپه آنچِیند» روی می آورند.

https://x.com/pepe_unchained/status/1813585695250030810/photo/1

پیش فروش $PEPU از اتریوم، تتر، بی.ان.بی و ارزهای فیات پشتیبانی می کند.

خرید توکن‌های $PEPU در پیش فروش