بهترین تولید کنندگان سررسید و تقویم در تهران

معرفی ۶ مورد از برترین تولید کنندگان سررسید در پایتخت

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید، می‌دانید که تبلیغات شیوه‌های مختلفی دارد و هر یک از آن‌ها به نحوی می‌تواند بر معرفی شما به کاربران، تأثیرگذار باشد. یکی از انواع تبلیغات که سال‌هاست به کار گرفته می‌شود، چاپ برند بر روی محصولات مختلف است. در میان انواع تولیدات، سررسیدها به سبب آن‌که بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند، محبوب‌ترند. کاربران می‌توانند از سررسیدها به‌عنوان یک دفتر معمولی استفاده کنند و بنابراین، دائماً با توضیحات جلد و صفحات آن مواجه خواهند بود. همین موضوع سبب معرفی هر چه بهتر شما می‌شود. البته، موفقیت در تبلیغات چاپی مشروط به انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای برای انجام خدمات است. ۵ مورد از بهترین تولیدکنندگان سررسید را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

مهرسام چاپ

نخستین و بهترین تولید کننده سررسید در تهران‌ که به شما معرفی می‌کنیم، مهرسام چاپ است. این مجموعه از اواسط دهه ۸۰ فعالیت خود را در حوزه گرافیک و چاپ آغاز کرد تا بکرترین ایده‌ها را به اجرا درآورد. از همان ابتدای راه، مهرسام ‌چاپ ایده‌های خلاقانه‌ای را با کیفیتی استثنایی به اجرا درمی‌آورد و همین موضوع سبب جلب‌توجه مخاطبین شده بود. اگر به دنبال دریافت باکیفیت‌ترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان هستید، مهرسام‌ چاپ انتخاب خوبی برای شماست. برای چاپ سررسید و سالنامه، طراحی کاتالوگ و بروشور، خدمات بسته‌بندی و..‌. می‌توانید از مهرسام‌ چاپ مشاوره و همکاری بخواهید. این مجموعه مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شماره تماس ها جهت سفارش: 02151795000 - 09120059317

3

 

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی یا همان سالنامه اروپایی یکی از انواع سالنامه می‌باشد که حدود دوازده سال است وارد ایران شده است. با اینکه مدت زمان زیادی از ورود آن به ایران می‌گذرد اما توانسته است طرفداران زیادی را پیدا کند و بسیاری از شرکت‌ها و یا صنایع، سالنامه اروپایی را ترجیح می‌دهند. تفاوت سال نامه اروپایی و ایرانی در طراحی آن است. سررسید اروپایی بسیار محکم می‌باشد و معمولا کاغذ کرم رنگ، پاکت مدارک و کش نگهدارنده آن را دارند. همچنین یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سالنامه اروپایی و ایرانی این است که در سالنامه اروپایی آستر بدرقه حذف شده است.

بهره‌مندی از نیروی متخصص

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه مهرسام چاپ که سبب اعتماد مشتریان می‌شود، بهره‌مندی از نیروی متخصص است. در این مجموعه ۵ متخصص گرافیک با سال‌ها سابقه فعالیت می‌کنند. هر یک از این طراحان به صورت مداوم مهارت و دانش خود را به‌روزرسانی می‌کنند و به همین خاطر، طراحی‌ها را بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می‌دهند‌. با بررسی چند مورد از نمونه کارهای طراحان، متوجه تفاوت کار آن‌ها با سایر رقبا خواهید شد.

استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه یک چاپخانه اختصاصی دارد که می‌تواند هرآنچه‌که مدنظر داشته باشید را برایتان چاپ کند. مجموعه مهرسام‌چاپ از بهترین و جدیدترین ابزارهای روز دنیا استفاده می‌کند و هر متد جدیدی را به اجرا درمی‌آورد. با در نظر گرفتن این موضوع می‌توانید چاپ سررسیدهای مختلف را به مهرسام چاپ بسپارید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. بسیاری از طرح‌های مدرن و نوین به ابزارهای خاصی نیاز دارند که این مجموعه از آن‌ها بهره‌مند است.

ارائه خدمات متنوع

چیزی که سبب جلب نظر مشتریان می‌شود، تنوع خدمات این مجموعه است. مشتری ترجیح می‌دهد تمام خدمات مدنظر خود را از یک پلتفرم دریافت کند تا نیازی به مراجع مختلف نداشته باشد.

سرعت بالا در تحویل سفارشات

عوامل متعددی دست‌به‌دست می‌دهند تا مجموعه مهرسام سفارشات شما را در اسرع وقت آماده کند. نخست برنامه‌ریزی دقیق و بی‌نقص مدیران سبب تحویل به‌موقع سفارشات می‌شود. همچنین، بهره‌مندی از ابزارهای باکیفیتی که در سریع‌ترین زمان ممکن چاپ را انجام می‌دهند، باعث می‌شود که سرعت تکمیل سفارش‌ها بالا برود. اگر در مواقع خاص مانند عید یا مناسبت‌های مختلف می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید، مهرسام چاپ انتخاب مناسبی است.

4

کیفیت بالای تولیدات

شما زمانی می‌توانید به یک مجموعه اعتماد کنید که نمونه کارهای آن باب میلتان باشد.‌ از آنجاکه مهرسام‌ برترین طراحان و بهترین تجهیزات را در اختیار دارد، نتایج شگفت‌انگیزی را نیز در نمونه‌ کارهای آن‌ مشاهده خواهید کرد. جدیدترین طرح‌های روز دنیا در سررسید و انواع محصولات چاپی قابل مشاهده‌اند. همچنین، از بهترین متریال‌ها با کیفیتی فوق‌العاده در ساخت محصولاتی نظیر سررسید و تقویم استفاده می‌شود. به همین خاطر تولیدات مجموعه مهرسام قابل مقایسه با هیچ برند دیگری نیست.

چه خدماتی توسط مجموعه مهرسام چاپ ارائه می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، مجموعه مهرسام انواع خدمات طراحی و چاپ را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. برای آن‌که بیشتر با مجموعه آشنا شوید و خدمات مدنظر خود را انتخاب کنید به برخی از محبوب‌ترین خدمات این گروه هنری خواهیم پرداخت.

چاپ سررسید و تقویم

اصلی‌ترین فعالیت مجموعه مهرسام چاپ که درحال‌حاضر به آن می‌پردازیم، خدمات چاپ سررسید است. اگر می‌خواهید سالنامه اختصاصی برند خود را داشته باشید، می‌توانید با همکاری مهرسام‌ طراحی و چاپ منحصربه‌فردی را در اختیار داشته باشید. انواع تقویم‌های رومیزی یا دیواری هم توسط طراحان این مجموعه دیزاین و تولید می‌شوند.

طراحی لوگو و برندبوک

برای آن‌که برندسازی موفقی داشته باشید، پیش از هرچیز باید لوگویی طراحی کنید که توصیف‌کننده حیطه فعالیتتان باشد. ازآنجاکه طراحی لوگوی مناسب تأثیر بسزایی بر معرفی به مخاطبان دارد، ضروری است که آن را به کارشناسان حرفه‌ای بسپارید. مهرسام‌چاپ این کار را برای شما انجام می‌دهد.

طراحی کاتالوگ و بروشور

چنآنچه برای معرفی برند خود در یک همایش یا سمینار به طراحی بروشورهای حرفه‌ای نیاز دارید، کار را به کاردان بسپارید. طراحان گروه مهرسام جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین بروشور‌ها را برایتان طراحی می‌کنند.

طراحی بسته‌بندی

اگر به ارائه کالا مشغول هستید، حتما برای جذابیت بیشتر به بسته‌بندی شکیل و متفاوت نیاز دارید. اگر از طراحی حرفه‌ای برای بسته‌بندی محصول استفاده کنید، قطعا بازخورد مثبتی ازسوی مشتریان خواهید داشت.

طراحی و چاپ پوستر، ساک دستی و المان‌های تبلیغاتی

در یک کلام باید گفت که مهرسام‌چاپ تمام ادوات تبلیغ چاپی را برایتان فراهم می‌کند. هر نوع محصول چاپی که برای معرفی برند خود به دیگران نیاز داشته باشید، در این مجموعه تولید و توزیع می‌شود. کافی است وارد سایت شده و نوع خدمات مدنظرتان را انتخاب کنید.

5

چاپ ایران زمین

اگر به دنبال یکی از بهترین سالنامه‌ها هستید، چاپ ایران زمین انتخاب مناسبی است. مجموعه ‌ایران زمین به‌طور اختصاصی بر طراحی و تولید سالنامه متمرکز است و بیش از ۸۰۰۰ طرح کالای تبلیغاتی را تولید می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید طیف گسترده‌ای از سالنامه‌ها و سررسیدها را مشاهده کنید که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای می‌توانید محصولات چاپی و تبلیغاتی مدنظر خود را از مجموعه ‌ایران‌ زمین تهیه کنید. برای سفارش عمده انواع هدایای تبلیغاتی با هزینه اندک، مجموعه ‌ایران ‌زمین انتخاب مناسبی است. برخی از تولیدات این برند را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

  • سررسید و تقویم اقتصادی
  • سررسید و  تقویم رومیزی
  • سررسید نوبت‌دهی پزشکان
  • تقویم دیواری اختصاصی
  • انواع ساعت تبلیغاتی
  • انواع ساک دستی
  • ماگ‌های تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی و…

برای سفارش هر یک از این محصولات با برند و لوگوی اختصاصی خود، می‌توانید با کارشناسان چاپ ایران زمین ارتباط بگیرید.

سررسید نقش الماس

برند دیگری که در زمینه چاپ سالنامه و سررسید فعالیت می‌کند، چاپ نقش الماس است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و این روزها یکی از برترین تولید کنندگان تهران و ایران به‌حساب می‌آید. در قلب تهران، در خیابان جمهوری می‌توانید دفتر مرکزی و چاپخانه نقش الماس را مشاهده کنید. علاوه‌بر انواع سالنامه‌ها و تقویم‌های چاپ‌شده، می‌توانید محصولات خام بدون چاپ را هم از این مجموعه خریداری کنید. جالب است بدانید که مجموعه نقش الماس قدم‌هایی در جهت پیوند هنر و صنعت برداشته و در تلاش است این هنر را به افراد علاقه‌مند نیز انتقال دهد. ازاین‌رو، کارگاه‌های آموزشی آنلاینی را برای آموزش طراحی برگزار می‌کند. ضمن خرید محصولات اختصاصی و طراحی‌شده می‌توانید از آموزش‌های این مجموعه نیز استفاده کنید.

چاپ سررسید آزاده

اگر به دنبال مرجعی هستید که به‌طور کاملا اختصاصی به تولید سررسید بپردازد، مجموعه چاپ آزاده یک انتخاب ایده‌آل است. این مجموعه بیش از سی سال است که در حوزه تولید سررسید فعالیت دارد و افتخاراتی هم در این زمینه به دست آورده ‌است. جالب است بدانید مجموعه چاپ آزاده نخستین مجموعه‌ای است که گواهینامه بین‌المللی را در این حوزه به دست آورده و کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی فعالیت می‌کند. علاوه‌بر آن دو سیمرغ بلورین را در صنعت چاپ به دست آورده که نشان از حرفه‌ای بودن این مجموعه دارد.

تنوع محصولات تولیدشده توسط چاپ آزاده حیرت‌انگیز است و می‌توانید شاهد بهترین و به‌روزترین طرح‌ها باشید. آن دسته از افرادی که به دنبال سفارش تبلیغات خاص بر روی سررسید هستند، حتما نگاهی به محصولات برند آزاده داشته باشند. علاوه‌بر سررسید، این امکان را خواهید داشت که تقویم رومیزی را هم از این تولید کننده سفارش دهید.

چاپ آونگ زمان

گاهی هدایای تبلیغاتی می‌توانند به شکل هدایای لوکس و ارزشمندی درآیند که هر کارمندی از دریافت آن‌ها هیجان‌زده خواهد شد. اگر بتوانید یک دیزاین شیک را با متریال لوکس به اجرا درآورید، حتی یک سررسید ساده هم می‌تواند به هدیه‌ای خاص و متفاوت تبدیل شود. چاپ آونگ زمان در این حوزه تخصص دارد و عموما لوکس‌ترین طرح‌ها را به اجرا درمی‌آورد. علاوه‌بر انواع سررسیدها می‌توانید تقویم رومیزی، ماگ تبلیغاتی، پوستر، پاکت و… را نیز از چاپ آونگ زمان سفارش دهید.

یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدشده توسط برند آونگ زمان ست‌های چندتکه است. اگر به دنبال عیدی خاص و متفاوت برای کارمندان خود هستید یا می‌خواهید به مناسبت‌های مختلف آن‌ها را تشویق کنید، تهیه یک ست سالنامه یا تقویم می‌تواند جذاب و انگیزه‌بخش باشد. علاوه‌بر آن، تبلیغ خوبی برای برند شماست تا به اطرافیان معرفی شوید. بنابراین هنگام سفارش سالنامه و تقویم، چاپ آونگ زمان را نیز در نظر داشته باشید.

پارت چاپ

آخرین برندی که در این مقاله به شما معرفی می‌شود، برند پارت چاپ است که می‌تواند انتخابی مناسب برای چاپ سررسید و سفارش سالنامه باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در طی این ۱۲ سال، همواره یکی از بهترین‌ها بوده‌ است. با نگاهی بر نمونه‌کارهای این مجموعه درمی‌یابید که پارت چاپ یک مجموعه قابل‌اعتماد است و می‌توانید سفارشات خود را به آن‌ها بسپارید. ازآنجاکه پارت چاپ از برترین تجهیزات روز دنیا برای آماده‌سازی سفارش‌ها بهره‌ می‌گیرد، نتایج مطلوب و چشم‌نواز هستند.

نکته دیگری که می‌توان آن را به‌عنوان مزیت پارت چاپ در نظر گرفت، قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولات آن است. انواع بسته‌بندی‌ها، پوسترها، پاکت‌های تبلیغاتی و… را می‌توانید با کمترین هزینه از پارت چاپ سفارش دهید. کافی است طرح دلخواه خود را طراحی کرده و کار را به مجموعه پارت چاپ بسپارید. بدون شک از نتیجه کار راضی خواهید بود.

انتخاب بهترین مجموعه چاپ سررسید با تحقیق و آگاهی

برای آن‌که از انتخاب خود راضی باشید، می‌بایست به نکاتی که درباره مهرسام چاپ گفته شد توجه کنید. هرآنچه‌که این مجموعه را به یک گروه برتر تبدیل می‌کند، معیاری برای انتخاب است. شما باید کیفیت کار را در نظر بگیرید و در کنار آن، نگاهی به مزایای دیگر نیز داشته باشید. به‌عنوان مثال، دستیابی به کیفیت مطلوب در عین قیمت مناسب یک حالت ایده‌آل است. همچنین، آگاهی از تخصص افراد شما را از نتیجه کار مطمئن می‌سازد.

پیش از آن‌که سفارشات عمده خود را برای چاپ سررسید به ثبت برسانید، خوب است تحقیقاتی انجام دهید تا بهترین موارد را انتخاب کنید. بر اساس آنچه که ما از این صنعت می‌دانیم، مهرسام چاپ یکی از بهترین‌ها برای چاپ انواع محصولات تبلیغاتی است. کافی است وارد سایت mstprint.com مجموعه شوید و خدمات مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس فرم درخواست را پر کرده و برای ارتباط با کارشناس منتظر بمانید. این بهترین تصمیم برای توسعه کسب‌وکار از طریق تبلیغات چاپی خواهد بود.

شماره تماس ها جهت سفارش: 02151795000 - 09120059317