10 ربات لوگوساز رایگان

طراحی و ساخت لوگو یکی از مهم‌ترین نیازهای توسعه و راه‌اندازی کسب و کار و مشاغل است که در واقع هویت بصری هر نوع حرفه و کاری را نمایش می‌دهد. اکثر برندهای معتبر دنیا سرمایه زیادی را صرف طراحی برند خود می‌کنند تا بتوانند نام برند خود را در ذهن مردم حک کنند و به نام تجاری خود ارزش و اعتبار ببخشند. اما شاید کسب و کارهای نوپا نتوانند در همان ابتدا کار بودجه زیادی را برای اینکار صرف کنند. در چنین شرایطی استفاده از ربات‌ لوگوساز رایگان بهترین گزینه برای این افراد محسوب می‌شود. این ربات‌ها به عنوان یک طراح مجازی اما حرفه‌ای عمل می‌کنند و می‌توانند به طرز چشمگیری هزینه‌های جانبی شما را کاهش دهند. در ادامه 10ربات لوگوساز رایگان را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

New Project (45)

 

چرا باید از ربات لوگو ساز رایگان استفاده کنیم؟

درر واقع استفاده از ربات‌های لوگوساز رایگان عملی هوشمندانه برای کسب و کارهای تازه تاسیس است. در صورتی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید و نمی‌توانید هزینه‌های زیادی برای طراحی لوگو برند خود بپردازید، استفاده از این ربات‌ها گزینه مناسبی برای شماست. همانطور که می‌دانید هیچ برند و کسب و کاری بدون داشتن نام و لوگو اختصاصی خود، به رسمیت شناخته نشده و نمی‌تواند نظر کاربران را به خود جذب کند. در نتیجه هنگام شروع کار و کمبود بودجه، استفاده از ربات‌های طراحی لوگو بسیار مناسب است.

خوشبختانه امروزه ربات‌های زیادی معرفی شده‌اند که بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و به صورت کاملا رایگان لوگوهای حرفه‌ای طراحی می کنند. در واقع به کمک این ربات‌ها می‌توانید لوگویی نزدیک‌ به طرحی که در ذهنتان است بسازید. اما باید بدانید که این ربات‌ها و سایت‌های سازنده لوگو ممکن است قابلیت‌های محدودی داشته باشند و نتوانند انتظارات شما را به طور کامل برآورده کنند. اما به طور کلی برای شروع کسب و کار مناسب هستند و می‌توانند بدون پرداخت هزینه، نماد اختصاصی کسب و کارتان را طراحی کنند.

ربات لوگوساز رایگان فارسی

وب‌سایت بیزگو (Bizgo) یک ربات طراحی لوگو رایگان فارسی است که می‌توان برای طراحی لوگو اختصاصی برند خود از آن کمک بگیرید و طرح مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید. برای شروع کار این ربات تنها کافیست نام برند یا شرکت خود را وارد کنید تا بیزگو پس از چند ثانیه، بیش از صد طرح پیشنهادی را طراحی و به شما نمایش دهد.

پس از نمایش طرح‌ها، شما باید آنها را بررسی کرده و نزدیک‌ترین لوگو به حرفه خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب لوگو، می‌توانید عناصر آن را به سلیقه خود تغییر هید و لوگو را به طرح دلخواه خود نزیک کنید. برای مثال از عناصری که پس از انتخاب لوگو می توانید آن را تغییر دهید باید به رنگ لوگو، جهت قرارگیری فونت، اندازه و ابعاد موارد، میزان شفافیت و ... اشاره کنیم. همچنین جدا از این تغییرات می‌توانید مواردی جدیدی هم به طرح اضافه کرده و یا کم کنید. پس از اینکه تمام تغییرات لازم را انجام دادید می‌توانید فایل لوگو خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در بالاترین کیفیت دانلود و ذخیره کنید.

بهترین ربات های لوگو ساز رایگان

تا الان باید با سازوکار و عملکرد ربات لوگوساز آنلاین آشنا شده‌ باشید، حال در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از بهترین ربات‌های طراحی لوگو که می‌توانید به آنها سفارش طراحی لوگو اختصاصی برند خود را بدهید را به شما معرفی کنیم. در واقع این ربات‌ها وب‌سایت‌هایی هستند که با استفاده از ربات‌های مجازی، طراحی انواع لوگو اختصاصی را به صورت رایگان و آنلاین انجام می‌دهند. فهرست ربات‌های لوگوساز رایگان به شرح زیر است:

ربات لوگو ساز رایگان LogoMakr

LogoMakr را می‌توان بهترین ربات طراحی لوگو دانست که در واقع یک نرم‌افزار کاربردی و ساده با امکانات زیاد است. این ربات آنلاین دارای قاب‌های زیاد است که با کمک آنها می‌توان لوگوی دلخواه خود را طراحی کرد. این قالب‌ها از پیش آماده هستند و می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید و تغییراتی را روی آنها اعمال کنید. این تغییرات مواردی چون تعویض رنگ، سایز و یا افزودن متن هستند که با اعمال آنها می‌توانید لوگو را شخصی‌سازی کنید. همچنین این ربات دارای اشکال مختلف هندسی، انتزاعی، فانتی و ... است کخ با انتخاب هرکدام از آنها می‌توانید لوگوی اختصاصی خود را طراحی و دانلود کنید. البته لازم است بدانید برای دانلود کیفیت‌های بالا در این ربات هزینه‌ای باید پرداخت کنید.

مزایای این ربات لوگوساز عبارت‌اند از:

  • تنوع بالا در ارائه قالب پیش‌فرض
  • سرعت بالا در طراحی
  • ارائه اشکال مختلف

معایب ربات لوگوساز LogoMakr:

  • پرداخت هزینه برای دریافت لوگو در کیفیت‌های بالا
  • صرف زمان بیشتر برای طراحی لوگو نسبت به دیگر ربات‌ها

ربات طراحی لوگو رایگان Tailor Brands

New Project (43)

Tailor Brands نیز یکی دیگر از ربات‌های لوگوساز و پرکاربرد است که می‌تواند لوگوی اختصاصی کسب و کارتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما اجرا کند. شیوه کار این ربات به این صورت است که در ابتدا چند سوال از شما می‌پرسد و شما باید به این سوالات درخصوص کسب و کار خود پاسخ دهید. پس از پاسخ به سوالات مربوطه، چندین نمونه لوگوی مختلف برای شما طراحی می‌شود که باید در بین این موارد نزدیک‌ترین لوگو به کسب و کار خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید برحسب سلیقه خود آیتم‌های مورد نظر را تغییر دهید و لوگو را شخصی‌سازی کنید.

لازم است بدانید Tailor Brands یک ربات منحصربه فرد است و تمام آیتم‌های یک طراحی حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت این ربات یکی از حرفه‌ای ترین ابزارهای طراحی لوگو آنلاین است. همانطور که گفتیم این ربات برای انجام طراحی تنها به پاسخ چند سوال احتیاج دارد و طراحی را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و شما تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب لوگو نهایی از میان طرح‌های پیشنهاد شده است. انواع کیفیت‌های مختلف نیز در این ربات برای دانلود فایل رایگان است و می توانید لوگو نهایی را در بالاترین کیفیت دریافت کنید.

مزایای این ربات هوشمند طراحی لوگو عبارت‌اند از:

  • وجود آیتم‌های مختلف طراحی
  • عملکرد کاملا اتوماتیک
  • کاملا رایگان
  • دارای بیش از هزار قالب پیش‌فرض

ربات لوگو ساز رایگان Free Logo Design

Free Logo Design دیگر ربات لوگوسازی است که در بین لیست ربات‌های رایگان قرار می‌گیرد. این ربات رابط کاربری آسانی دارد و به دنبال این موضوع کار با آن بسیار ساده است. همچنین دارای دسته‌بندی‌های متعددی است که تمام حرفه‌ها و مشاغل را در برمی‌گیرد. برای مشاهده دسته‌بندی‌ها تنها کافیست وارد وب‌سایت Free Logo Design شده و نام برند خود را در کادر مربوطه وارد کنید تا وارد صفحه دسته‌بندی‌ها شوید. پس از آن حوزه کاری خود را در فهرست دسته‌بندی پیدا کرده و انتخاب کنید تا وارد صفحه پیشنهادات شوید. برای طراحی در این ربات نیز می‌توان از تصاویر و آیکون‌های مختلف استفاده کرده و لوگو برند خود را با اعمال تغییرات شخصی‌سازی کنید. در پایان می‌توانید لوگو را در بالاترین کیفیت دانلود و دریافت کنید.

مزایای استفاده از ربات Free Logo Design عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری آسان
  • ارائه قالب‌های متعدد برای حوزه‌های کاری مختلف
  • وجود آیتم‌های مختلف برای اعمال تغییرات
  • رایگان بودن تمام گزینه‌ها

ربات طراحی لوگو Canva

Canva دیگر ربات طراحی لوگو رایگان است که خدمات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. لازم است بدانید این ربات علاوه بر لوگو، کارت ویزیت، پوستر، بروشور، رزومه و ... نیز طراحی می‌کند. برای کار با این ربات لوگوساز آنلاین باید ابتدا نام برند را وارد کرده و سپس حوزه کاری خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب حوزه کاری از میان قالب‌های پیش‌فرض، قالب مد نظر را انتخاب و تغییرات لازم را روی آن انجام دهید.

در این ربات برای شما امکان تغییر رنگ، تغییر فونت، سایز و حتی افزودن تصویر ارائه شده است. اما برای استفاده از این قابلیت‌ها لازم است ابتدا در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس به استفاده از آن بپردازید. ناگفته نماند که ابزارهای پیشرفته‌تری هم در این ربات وجود دارد که برای استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کرده و اشتراک بخرید. به طور کلی خدمات رایگان این ربات بسیار زیاد هستند و به احتمال زیاد نیازی به خرید اشتراک در این سایت نخواهید داشت.

مزایای استفاده از این ربات هوشمند عبارت‌اند از:

  • ارائه لوگو، کارت ویزیت، پوستر، بروشور و ...
  • امکان افزودن تصویر به لوگو
  • ارائه بیش از صدها فونت مختلف

معایب استفاده از ربات Canva:

  • خرید اشتراک برای استفاده از تمام خدمات
  • ایجاد حساب کاربری در سایت برای استفاده از ربات

ربات لوگو ساز رایگان Design Hill

Design Hill هم یکی دیگر از ربات‌های لوگوساز حرفه‌ای است که رابط کاربری آسانی دارد و می‌توان بدون داشتن مهارت خاصی به راحتی لوگو مد نظر را طراحی کرد. این سایت نیز به‌غیر از لوگو، کارت ویزیت اختصاصی هم طراحی می‌کند و باید پس از ورود به وب‌سایت، نام برند و حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید تا صدها قالب پیش‌فرض برای طراحی به شما نمایش داده شود. طراحی تصویر برند در این ربات به سرعت انجام می شود و تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا فرمت نهایی طراحی برای شما نمایش داده شود. در این ربات نیز می‌توانید تغییرات لازم را روی طرح انجام داده و لوگو را به شیوه دلخواه شخصی‌سازی کنید. برای شخصی‌سازی قالب‌های پیشنهادی زیادی وجود دارد که باید نزدیک‌ترین طرح به حرفه و کسب و کار خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از این ربات لوگوساز حرفه‌ای عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری آسان
  • طراحی ویزیت اختصاصی
  • ارائه قالب‌های پیش‌فرض برای اشغال خاص

معایب استفاده از این ربات عبارت‌اند از:

  • صرف زمان بیشتر برای ارائه لوگو نسبت به دیگر ربات‌ها

ربات لوگو ساز حرفه ای Online Logo Maker

ربات لوگوساز Online Logo Maker هم یکی از برترین لوگوسازهایی است که می‌توانید با کمک آن تصویر برند خود را طراحی و دریافت کنید. این ربات لوگو شما را در عرض 5 دقیقه طراحی می‌کند. همچنین دارای بیش از صدها آیکون مرتبط با تمام مشاغل و حرفه هاست که برای استفاده از آنها ابتدا باید در این سایت یک اکانت رایگان بسازید. پس از ثبت نام و وارد کردن نام برند خود، می‌توانید به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن، تصویر برند خود را طراحی کنید. در این ربات شما امکان اضافه و یا حذف کردن متن، تغییر رنگ، سایز، تصویر دلخواه و ... را خواهید داشت و می‌توانید برحسب سلیقه خود لوگو را تغییر دهید. پس از اتمام طراحی می‌توانید فایل لوگو خود را در بالاترین کیفیت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود کنید.

مزایای استفاده از این ربات عبارت‌اند از:

  • سرعت بالا در طراحی لوگو
  • ارائه آیتم‌های مختلف برای طراحی
  • دانلود فایل در کیفیت‌های بسیار بالا
  • کاملا رایگان

معایب استفاده از این ربات لوگوساز نیز عبارت‌اند از:

  • برای استفاده باید ابتدا در سایت اکانت بسازید.

ربات طراحی لوگو DesignMantic

New Project (43)

از دیگر ربات‌هایی که در لیست لوگوسازهای رایگان قرار می‌گیرد باید به DesignMantic اشاره کنیم. کار با این ربات نیز بسیار ساده است و در زمان بسیار کمی می‌توانید طرح مورد نظر خود را طراحی کنید. جدا از طراحی لوگو با این ربات می‌توان انواع کارت ویزیت را نیز طراحی کرد. کار با این ربات نیز مانند دیگر سایت هاست و باید ابتدا حوزه فعالیت خود را وارد کنید تا بتوانید فهرست لوگوهای متنوع مرتبط با حوزه کاری خود را مشاهده کنید.

موضوع جالبی که در این سایت وجود دارد اینست که دارای سه دسته‌بندی مختلف در طراحی است: طراحی با نماد، طراحی براساس حرف اول نام برند، طراحی با حروف الفبا. شما می‌توانید از بین این موارد طراحی لوگو خود را انتخاب کنید. در نتیجه در این سایت شما محدودیتی بر اساس برخی نمادهای خاص و مشخص ندارید و می‌توانید از آیتم‌های بیشتری که در این سایت وجود دارد استفاده کنید. دانلود و ذخیره لوگو در این سایت کاملا رایگان است و شما با هیچ گزینه پولی برای دریافت لوگو از این ربات روبه رو نمی‌شوید.

مزایای استفاده:

  • طراحی لوگو و کارت ویزیت
  • ارائه آیتم‌های مختلف طراحی مانند طراحی با حرف اول برند
  • خدمات کاملا رایگان

ابزار طراحی لوگو Shopify

در رابطه با Shopify باید بگوییم که این ربات یک شرکت تجارت الکترونیک است که طراحی لوگو به صورت رایگان یکی از خدمات موجود در آن است. این ربات لوگوساز رایگان نیز عملکردی شبیه به دیگر ربات‌ها داشته و برای طراحی لوگو به نام برند و حوزه کسب و کاری شما احتیاج دارد تا بتواند لوگوی اختصاصی شما را در قالب‌های مختلف ارائه کند. امکان ایجاد تغییرات در لوگوهای پیشنهادی وجود دارد و می توانید در آیتم‌های مختلف مثل رنگ، سایز و متن تغییرات دلخواه را ایجاد کرده و برحسب سلیقه خود آن را تغییر دهید. پس از اعمال تغییرات می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای طرح نهایی را در بالاترین کیفیت دریافت کنید.

مزایای استفاده از ربات Shopify:

  • ارائه لوگوهای کاملا اختصاصی
  • کاملا رایگان
  • کیفیت بسیار بالا در آپلود طرح

ربات لوگو ساز در تلگرام Watermarkerbot

این ربات هم یکی دیگر از ربات‌های طراحی لوگو است با این تفاوت که یک ربات تلگرامی است و در تلگرام می‌توان از آن استفاده کرد. این ربات برای ساخت لوگوهای ساده و ابتدایی طراحی شده و برای دسترسی به آن باید به نام ربات را در تلگرام سرچ کنید. پس از ورود به این ربات باید گزینه Start را انتخاب کرده و پس از دریافت پیام خوشامدگویی گزینه «افزودن لوگو» را انتخاب کنید.

پس از اینکار باید نام شرکت یا برند خود را برای ربات ارسال کنید و سپس ربات پس از چند ثانیه لوگوی مخصوص شما را با فونت‌ها و مدل‌های مختلف طراحی می‌کند. اگر از طرح پیشنهادی راضی نبودید می‌توانید با انتخاب گزینه «یک شکل دیگر» لوگویی جدید مشاهده کنید. برای ایجاد تغییرات در لوگو نیز باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید تا بتوانید آیتم‌هایی چون رنگ، فونت، قلم، اندازه و ... را تغییر دهید. پس از اینکه logo را بر حسب سلیقه خود طراحی کردید می‌توانید آن را در کیفیت‌های بالا طراحی کنید.

مزایای استفاده:

  • استفاده آسان
  • سرعت بالا در انجام طراحی
  • رابط کاربری ساده

معایب استفاده:

  • بدون فیلترشکن نمی‌توان استفاده کرد.
  • آیتم‌های زیادی برای ایجاد تغییر ندارد.
  • قالب‌های پیش‌فرضی کمی دارد.

کلام پایانی

با استفاده از این ربات‌های لوگوساز می‌توانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان لوگوی مناسب کسب و کار خود را طراحی و دریافت کنید. برای کار با این ربات‌ها نیاز نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید و به صورت رایگان می‌توانید نزدیک‌ترین چیزی که در ذهن دارید تحویل بگیرید. لازم است اشاره کنیم که این ربات‌ها هرچه هم دارای قابلیت باشند بازهم محدودیت‌هایی دارند. پس اگر به دنبال یک لوگو حرفه‌ای با جزئیات دقیق هستید پیشنهاد می‌کنیم از افراد متخصص در این حرفه کمک بگیرید. یکی از مجموعه‌هایی که به طور حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد آرمکده است. پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش طراحی لوگو حتما از این مجموعه بازدید کنید.