همیشه ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در سفرمارکت می‌توان پیدا کرد

در عصری که سفر به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است، یافتن ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما می‌تواند مانند جستجو برای یک سوزن در انبار کاه به نظر برسد. با وجود گزینه‌های بی‌شمار، قیمت‌های متغیر و نرخ‌های نوسان دار، جستجو برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. بااین‌حال، یک نور امید برای مسافران جویای بلیط‌های هواپیمای با قیمت مناسب وجود دارد. وب‌سایت سفرمارکت مقصد آخر جستجوهای شماست. در این مقاله در ابتدا نکات و ترفندهایی را برای پیدا کردن بلیط ارزان‌قیمت هواپیما بررسی کرده و سپس به طور کامل وب‌سایت سفرمارکت را معرفی می‌کنیم.

پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان

سفر با هواپیما می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما با استراتژی‌های مناسب می‌توان بدون قربانی کردن راحتی، بلیط هواپیما ارزان پیدا کرد. چه کسی باشید که مدام در حال سفر با هواپیما است و چه کسی که برای اولین‌بار قصد دارد سوار هواپیما شود، در ادامه چند نکته و ترفند برای کمک به شما در پیدا کردن بهترین قیمت‌های بلیط هواپیما آمده است.

انعطاف‌پذیری در تاریخ‌ سفر

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان، انعطاف‌پذیری در تاریخ‌ سفر است. قیمت بلیط‌ها می‌تواند به طور قابل‌توجهی در روزهای هفته، ماه یا سال متفاوت باشند. ازآنجایی‌که اغلب جمعیت هر کشور را جمیعت شاغل تشکیل داده است، معمولاً پروازهای وسط هفته در روزهای کاری، ارزان‌تر از پروازهای آخر هفته هستند. همچنین، سفر به مقاصد مشخص در فصل‌هایی که پیک مسافر ندارند، می‌تواند به صرفه‌جویی زیادی منجر شود. به‌عنوان‌مثال، سفر به مشهد در فصول سرد و زمان امتحانات دانش‌آموزان، ممکن است ارزان‌تر از سفر در تعطیلات نوروز یا تابستان باشد.

جستجو در وب‌سایت‌های مختلف برای مقایسه قیمت

در وب‌سایت‌ها و آژانس‌های مختلف قیمت بلیط هواپیما را بررسی کرده و ارزان‌ترین آن را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که در این تحقیقات، شرکت هواپیمایی و خدماتی که ارائه می‌دهد (ازجمله حمل بار اضافی) را نیز بررسی کنید. هر شرکت هواپیمایی ممکن است خدمات مختلفی را ارائه دهد، در نظر بگیرید که از بین پروازهای موجود، سفر با کدام پرواز را ترجیح می‌دهید.

تنظیم هشدارهای قیمت

تنظیم هشدارهای قیمت راهی فوق‌العاده برای مطلع شدن از تغییرات قیمت بلیط‌ها یا تورها بدون نیاز به بررسی مداوم سایت‌ها است. بسیاری از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مسافرتی این ویژگی را ارائه می‌دهند. درصورتی‌که وب‌سایت موردنظر شما خدمات مربوط به فرستادن هشدار قیمتی را ارائه می‌داد، اطمینان حاصل کنید که هشدارهای آن را روشن می‌کند.

رزرو بلیط هواپیما در زمان مناسب

به طور کلی زودتر روزرو کردن بلیط هواپیما توصیه می‌شود، بااین‌حال رزرو خیلی زود نیز نسبت به رزرو لحظه آخری می‌تواند کمی گران‌تر باشد. بازه‌ زمانی برای رزرو بلیط بسته به مقصد و زمان سال می‌تواند متفاوت باشد. بهتر است روندهای قیمت بلیط را بررسی کرده و زمان مناسب برای رزرو را پیدا کنید.

پرواز با شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت

با این‌که بازه قیمتی بلیط هواپیما برای مقاصد مختلف تقریباً مشخص است، برخی پروازها باتوجه‌به خدمات کمتری که ارائه می‌دهند، ارزان‌‌قیمت‌تر هستند. پرواز با شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت می‌توانند راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه بلیط هواپیما باشند. بهتر است از هزینه‌های اضافی برای مواردی مانند بار اضافی چمدان، امکان انتخاب صندلی و وعده‌های غذایی در پرواز آگاه باشید؛ زیرا این خدمات ممکن است موجب گران شدن بلیط هواپیما شود.

پرواز همراه با توقف‌ها

پروازهای بدون توقف راحت هستند اما اغلب با قیمت‌های بالاتری همراه هستند. اگر با توقف پروازها مشکلی نداشته باشید، اغلب می‌توانید قیمت‌های ارزان‌تری را پیدا کنید؛ بنابراین در تحقیقات خود پروازهای همراه با توقف را نیز لحاظ کنید.

عضویت در خبرنامه‌ها

عضویت در خبرنامه‌های آژانس‌ها و وب‌سایت‌های مسافرتی راهی عالی برای مطلع شدن از فروش‌ها، تبلیغات و پیشنهادهای ویژه است. با اشتراک در خبرنامه‌های وب‌سایت‌های موردعلاقه‌تان، اعلان‌هایی درباره تخفیف‌ها و پیشنهادهای انحصاری دریافت خواهید کرد که ممکن است در جای دیگر تبلیغ نشوند. این کار می‌تواند به شما یک سرآغاز برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان قبل از تمام شدن آن‌ها بدهد.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

دنبال کردن شرکت‌های هواپیمایی و وب‌سایت‌های تخفیف سفر در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند در جریان فروش‌های فوری و پیشنهاد تخفیفات در محدوده زمانی مشخصی بمانید. حتی برخی از وب‌سایت‌های مسافرتی تبلیغات ویژه‌ای را به طور انحصاری از طریق صفحه‌های شبکه‌ اجتماعی خود اعلام می‌کنند. با دنبال کردن این صفحات، می‌توانید یکی از اولین افرادی باشید که از تخفیف‌های عالی بلیط هواپیما مطلع می‌شود.

در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین

گاهی اوقات پرواز به یک شهر نزدیک و سپس گرفتن قطار، اتوبوس یا پرواز دیگر به مقصد نهایی شما می‌تواند ارزان‌تر از پرواز مستقیم باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر به اروپا سفر می‌کنید، در نظر بگیرید که به یک مرکز بزرگ مانند لندن، پاریس یا فرانکفورت پرواز کرده و سپس با یک شرکت هواپیمایی کم‌هزینه یا حمل‌ونقل زمینی به مقصد نهایی خود برسید. این رویکرد نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد اما می‌تواند به صرفه‌جویی قابل‌توجهی منجر شود.

سفرمارکت؛ مرجع بلیط‌ پرواز ارزان

سفرمارکت یک موتور جستجوی سفر (بلیط هواپیما، قطار و تور) است که از ابتدای آغاز به کار، تمرکز خود را بر ارائه خدمات به مسافران و آژانس‌های مسافرتی معطوف کرده است. تیم سفرمارکت با رعایت اصول مشتری‌مداری، همواره در تلاش بوده است بلیط‌ها و تورها را با بهترین قیمت به علاقه‌مندان سفر ارائه دهد؛ ازاین‌رو بلیط‌های ارزان را می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کنید.

فعالیت‌های اصلی سفرمارکت

اگر برایتان سؤال شده است که سفرمارکت چه خدماتی را ارائه می‌دهد، باید بگوییم که اصلی‌ترین فعالیت‌های سفرمارکت شامل موارد زیر است:

  • ارائه بلیط هواپیمای داخلی برای فروش از شرکت‌های هواپیمایی مختلف با ارزان‌ترین قیمت
  • ارائه بلیط هواپیمای خارجی برای فروش از شرکت‌های هواپیمایی مختلف با ارزان‌ترین قیمت
  • رزرو تورهای داخلی و فروش با ارزان‌ترین قیمت
  • رزرو تورهای خارجی و فروش با ارزان‌ترین قیمت
  • ارائه تورهای اقساطی داخلی
  • رزرو هتل‌های داخلی
  • رزرو هتل‌های خارجی با کارت بانکی ایرانی
  • ارائه خدمات سازمانی به سازمان‌ها و پرسنل آن‌ها

کلام پایانی

پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان نیاز به ترکیبی از انعطاف‌پذیری، برنامه‌ریزی استراتژیک و استفاده از ابزارها و منابع مختلف دارد. در این مقاله نکات و ترفندی را بررسی کردیم که به شما در یافتن بلیط ارزان‌قیمت هواپیما کمک می‌کند. در انتها نیز وب‌سایت مرجع بلیط‌های پرواز ارزان‌ به نام سفرمارکت را معرفی کردیم. در سال‌های اخیر، سفرمارکت به‌عنوان وب‌سایتی برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان با ویژگی‌های بی‌نظیر خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مسافران پیدا کند.