خرید ملک در اسپانیا

شاید برخی از افراد این سوال در ذهنشان ایجاد شود که چرا برای سرمایه گذاری خرید ملک در اسپانیا پیشنهاد می شود؟ آیا واقعا خرید ملک در اسپانیا مزیت خاصی را برای افراد به همراه دارد ؟ و اینکه ایا ایرانیان برای سرمایه گذاری در اسپانیا چه مسیرهایی را پیش روی خود دارند و بهترین گزینه کدام است؟ در این مطلب قصد داریم در مورد سرمایه گذاری در اسپانیا با شما عزیزان مطالب مهمی را در میان بگذاریم.

01

درباره کشور اسپانیا

اسپانیا یکی از جذاب ترین و توریستی ترین کشورهای حوزه اتحادیه اروپا است که هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان برای  مهاجرت و سفر به این کشور اقدام می کنند. جمعیت این کشور در حدود 48 میلیون نفر است که از این تعداد 5 میلیون نفر آنان مهاجر هستند و نزدیک به 12 هزار ایرانی نیز در این کشور زیبا زندگی می کنند. مردم این کشور به زبان اسپانیایی و یا انگلیسی صحبت می کنند و واحد پول آنان یورو است.

مردم اسپانیا به مهمان نوازی و خونگرمی معروف هستند و با توجه به پایین بودن هزینه های زندگی و سفر در این کشور نسبت به بقیه کشورهای اروپایی سالانه افراد زیادی را به سمت خود جذب می کنند. درآمد این کشور نیز بیشتر بر پایه صنعت توریسم و گردشگری است و در رتبه بعدی کشاورزی و صنعت نیز پایه های اقتصادی این کشور را تشکیل داده است.

روش های اخذ اقامت اسپانیا

در نگاه اول اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را داشته باشید روش های متنوعی پیش روی شما قرار خواهد گرفت از مهاجرت تحصیلی به اسپانیا گرفته تا سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید فرانچایز، ویزای دورکاری و حتی شرکت در دوره های زبان اسپانیایی. خوبی این روش ها نسبت به بقیه کشورهای اروپایی این است که پیچیدگی و سختی های زیادی نداشته و می توانید در یک پروسه زمانی نه چندان طولانی پروسه اخذ اقامت اسپانیا را با موفقیت به پایان برسانید.

خرید ملک در اسپانیا، چرا؟

هر ساله افراد زیادی برای تفریح و گردشگری به اسپانیا سفر می کنند. اما در طول سفر خود با دیدن امکانات و جذابیت های این کشور به فکر خرید ملک در اسپانیا می افتند. کشوری که اب و هوایی بسیار عالی دارد و در کنار هزینه های پایین برای زندگی دارای مردمی مهمان نواز و خونگرم می باشد.

از این رو سالانه افراد زیادی به دنبال خرید ملک در اسپانیا هستند. این نوع سرمایه گذاری در حقیقت دو مزیت اصلی دارد که هم اقامت یک کشور اروپایی را بدست می آورید و هم اینکه می توانید با اجاره ملک خود از درآمد ارزی یورویی بهره مند شوید.

بر خلاف روش های دیگر مهاجرتی، اگر برای مهاجرت خود روش خرید ملک در اسپانیا را انتخاب کنید، نیازی به مدرک تحصیلی یا مدرک زبان نخواهید داشت و می توانید به همراه خانواده خود به اسپانیا مهاجرت کنید. در کنار این موضوع همسر و فرزندان شما نیز امکان کار و تحصیل را خواهند داشت.

02

مزیت های خرید ملک در اسپانیا

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که پاسپورت اسپانیا در سال 2024 معتبرترین و قدرتمندترین پاسپورت در جهان شناخته شده است و افراد می توانند با دریافت اقامت دائم کشور اسپانیا و اخذ پاسپورت این کشور از مزیت های آن بهره مند شوند.

از مزیت های خرید ملک در اسپانیا این است که شما احتیاجی به حضور دائم در اسپانیا نخواهید داشت و با خرید ملک در این کشور و حضور سالی یک بار در اسپانیا می توانید اقامت این کشور رویایی را اخذ نمایید. البته توجه نمایید که برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک می بایستی گواهی سو پیشینه خود از کشور مبدا را که ترجمه شده نیز می باشد ارائه دهید. مزیت های خرید ملک در اسپانیا به طور خلاصه شامل موارد زیر می شود:

مهاجرت بدون هیچگونه محدودیت سنی، بدون نیاز به مدرک زبان و یا مدرک تحصیلی، امکان زندگی در کشور اسپانیا بدون نیاز به ویزای کاری و یا تحصیلی، امکان کار و تحصیل برای خود و خانواده، سرمایه گذاری مطمئن و سودآور، امکان راه اندازی کسب و کار و افتتاح حساب در بانک های بین المللی و امکان سفر به کشورهای حوزه شنگن از مزیت های خرید ملک در کشور اسپانیا می باشد.

مدارک لازم برای خرید ملک در اسپانیا

برای خرید هر ملکی در کشورهای اروپایی شما نیاز است که یک سری مدارک را تحویل دولت آن کشور نمایید. از این رو دولت اسپانیا نیز برای افرادی که خارجی محسوب می شوند و قصد خرید ملک را دارند مدارکی را تعیین کرده است که از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پاسپورتی که دارای 6 ماه اعتبار باشد. عکس پاسپورت، بعلاوه گواهی عدم سو پیشینه، شماره NIE (شماره مالیات مختص افرادی که غیر مقیم هستند)، گواهی معاینات پزشکی، گواهی تمکن مالی و سند ملک خریداری شده.

خرید ملک در اسپانیا با لاویژن

همانطور که گفتیم برای خرید ملک در این کشور می بایستی امور خود را به یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در زمینه سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی بسپارید. یکی از مجموعه هایی که سال ها در این زمینه فعالیت می کند موسسه مهاجرتی لاویژن است که با داشتن دو شعبه در ایران و اسپانیا بیش از یک دهه در زمینه سرمایه گذاری در کشور اسپانیا تجربه دارد.

لاویژن با دارا بودن تیمی از وکلای رسمی و کارشناسان حرفه ای می تواند یاری رسان شما عزیزان در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا باشد. از این رو می توانید همه روزه در ساعات اداری با مشاوران این مجموعه به شماره 28421770-021 تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که خرید ملک تنها روش مهاجرتی شما برای اخذ اقامت اسپانیا نیست؛ علاقه مندان به اخذ اقامت این کشور رویایی می توانند از روش های دیگری همچون خرید فرانچایز برندهای معتبر در اروپا، پذیرش از دانشگاه های اسپانیا و یا شرکت در دوره های زبان اسپانیایی، بیزینس پلن و یا خرید شرکت و یا ویزای دیجیتال نومد (دوکاری) برای مهاجرت به اسپانیا از طریق موسسه مهاجرتی لاویژن اقدام نمایید.