سرمایه گذاری و زندگی در منطقه در حال رشد تهران

سرمایه‌گذاری در یک منطقه رشدآور تهران، فرصتی برای زندگی پویا و دستیابی به سودآوری بالاست. این اقدام سبب افزایش ارزش سرمایه‌گذاری و رشد شخصی و مالی افراد می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پروژه‌ها و شرایط سرمایه گذاری در ادامه این متن همراه ما باشید.

پروژه نارنجستان 5

سرمایه‌گذاری در املاک، یکی از فرصت‌های سودآور و مطمئن در سراسر جهان محسوب می‌شود. این موضوع در مورد ایران هم صدق می‌کند، جایی که قیمت ملک، رشد قابل‌توجهی نسبت به ارز و طلا از خود نشان داده است. تهران به‌عنوان پایتخت و یک شهر بزرگ، چشم‌اندازهای امیدوارکننده‌تری نسبت به دیگر شهرها ارائه می‌کند.

بااین‌حال، توجه به این نکته ضروری است که همه سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه، سود بالایی را تضمین نمی‌کنند و باید عوامل مختلفی نظیر: نوع ملک و پتانسیل آینده آن را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال، سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران تفاوت قابل‌توجهی با دیگر مناطق پایتخت دارد؛ چرا که این منطقه، توسعه سریعی را تجربه می‌کند و بالاترین نرخ ساخت‌وساز را شامل می‌شود.

سرمایه‌گذاری و زندگی در یک منطقه درحال‌رشد تهران، مزیت‌های فراوانی را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد. پروژه افق بین‌الملل، پروژه تندیس اقاقیا و پروژه نارنجستان ۵ جزو پروژه‌های معتبر و سودآور منطقه 22 به شمار می‌روند. در ادامه متن، تصمیم داریم شما را بیشتر با این منطقه درحال‌رشد، آشنا کنیم.

چرا منطقه 22 یکی از مناطق مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری است؟

چیتگر، به دلایل متعددی یکی از مناطق مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. در متن ذیل، به شرح تعدادی از این دلایل پرداخته‌ایم:

موقعیت جغرافیایی

این منطقه، در شمال غربی پایتخت قرار گرفته است و از شمال به دامنه‌های رشته‌کوه البرز، از جنوب به آزادراه تهران - کرج، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران و از غرب به اراضی وردآورد محدود می‌گردد. این ناحیه از طریق بزرگراه‌های شهید خرازی، شهید همدانی، آزادگان و آزادراه تهران - شمال به سایر نقاط پایتخت و دیگر شهرها دسترسی مناسبی را دارد.

دسترسی بی‌نظیر

منطقه 22 به دلیل لوکیشن مکانی عالی از دسترسی مطلوبی به مراکز اداری، تجاری، آموزشی و درمانی برخوردار است. همچنین، این ناحیه دارای ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌رانی متعددی است که دسترسی ساکنان را به دیگر نقاط تهران آسان می‌نماید.

امکانات رفاهی و تفریحی

منطقه چیتگر امکانات رفاهی و تفریحی متعددی نظیر: مراکز خرید، رستوران‌ها، سینماها، پارک‌ها و مراکز ورزشی مختلفی را شامل می‌شود. همچنین، دریاچه چیتگر و باغ گیاه‌شناسی ملی ایران از جمله جاذبه‌های گردشگری مهم این ناحیه به شمار می‌آیند.

پتانسیل‌های رشد و توسعه

منطقه 22 به‌عنوان یکی از مناطق جدید تهران، در حال‌ توسعه و پیشرفت است و سرمایه‌گذاری در این ناحیه می‌تواند سودآوری بالایی را داشته باشد.

3 پروژه عالی برای سرمایه‌گذاری و زندگی در منطقه 22 تهران

همان‌طور که می‌دانید، پروژه‌های مسکونی بسیاری در چیتگر وجود دارند؛ اما شاید تمامی آن‌ها شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند. به همین منظور در متن ذیل، به معرفی 3 پروژه عالی برای سرمایه‌گذاری و زندگی در منطقه 22 تهران می‌پردازیم:

 پروژه افق بین‌ الملل

پروژه افق بین الملل

افق بین‌ الملل یک پروژه مسکونی است که در انتهای اتوبان همت، بلوار شهید اردستانی، شمال میدان دانش قرار دارد. این پروژه شامل: 2 برج مسکونی، یک‌ طبقه لابی و سه ‌طبقه منفی برای پارکینگ و انباری می‌شود که متراژ واحدهای آن از 100 تا 250 متر متغیر است.

پروژه افق بین‌ الملل در یکی از بهترین لوکیشن‌های مکانی چیتگر قرار گرفته است و دسترسی آسانی به اتوبان‌های همت، حکیم، آزادگان و بزرگراه شهید خرازی دارد. همچنین، نزدیکی این برج به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، مراکز تجاری و اداری و مراکز تفریحی و گردشگری، آن را به یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری و زندگی تبدیل می‌کند.

 پروژه تندیس اقاقیا در منطقه 22

پروژه تندیس اقاقیا

پروژه تندیس اقاقیا یک پروژه مسکونی - تجاری شخصی‌ساز است که در شهرک گلستان، بلوار اقاقیا، خیابان یاس قرار دارد. تندیس اقاقیا دارای تنوع متراژی 94 تا 145 متر است که این موضوع، فرصت انتخاب را برای سرمایه‌گذاران با بودجه‌های مختلف فراهم می‌کند.علاوه بر این، این برج شامل امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که باعث افزایش کیفیت زندگی ساکنان هم می‌شود. به همین دلیل، پروژه تندیس اقاقیا یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری و زندگی در منطقه 22 به‌حساب می‌آید.

 پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ یک پروژه مسکونی تعاونی ساز، با کیفیت ساختی عالی است که در بهترین موقعیت به‌صورت دو دانگی و با متراژ 150 متر عرضه می‌گردد. قیمت واحدهای این برج نسبت به سایر برج‌های مشابه در منطقه 22، مناسب‌تر است.

پروژه نارنجستان ۵ دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همچون: سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی مجهز شده، پارکینگ و انباری اختصاصی برای تمامی واحدهای مسکونی و... است که همین موارد، موجب افزایش ارزش‌افزوده ملک در این پروژه می‌شود. در نتیجه، اگر به دنبال خرید پروژه‌ای با موقعیتی عالی و قیمتی متناسب هستید، پروژه نارنجستان ۵ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 سخن پایانی

در این نگارش، سعی داشتیم شما را با سرمایه‌گذاری و زندگی در منطقه 22 تهران آشنا کنیم. حال به‌راحتی می‌توانید از بین پروژه‌های ذکر شده و بررسی‌های بیشتر، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید تا بتوانید با زندگی در یک موقعیت بی‌نظیر، ارزش‌افزوده فوق‌العاده‌ای را هم دریافت کنید.