معتبرترین تولیدی میز بیلیارد در ایران

بیلیارد از انواع بازی‌های رومیزی می‌باشد که هم به عنوان سرگرمی و هم به عنوان ورزش شناخته شده و در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تاریخچه شکل گیری این بازی احتمالا به قرن شانزدهم میلادی برمی‌گردد.

بازی‌های بیلیارد معمولا در فضاهای سرپوشیده، برروی میزی مستطیل شکل به همراه 3 یا 15 گوی یا توپ مخصوص و میله‌ای چوبی بازی می‌شوند.

فرق بیلیارد با دیگر ورزش‌های توپی، تعداد زیاد توپ در این نوع بازی و ورزش می‌باشد.

امروزه در ایران نیز، بازی بیلیارد طرفداران پر و پا قرص خود را دارد و همچنین دارای فدراسیون می‌باشد.

اسنوکر نیز بازی‌ای مانند بیلیارد (درواقع طبق تقسیم‌بندی فدراسیون جهانی، اسنوکر یکی از انواع بازی بیلیارد می‌باشد) با همان لوازم و به ظاهر شبیه، اما با قوانینی کاملا متفاوت است.

همانطور که از ظاهر این دو بازی پیداست، یکی از لوازم اصلی بازی بیلیارد و اسنوکر را درواقع میز بیلیارد و میز اسنوکر تشکیل می‌دهد.

 بیلیارد و اسنوکر علاوه بر تفاوت در قوانین، به میزهای متفاوتی برای بازی نیاز دارند.

 یک میز بیلیارد و یک میز اسنوکر با وجود شباهت‌های ظاهریشان، در اندازه و سایز متفاوت می‌باشند. می‌توان گفت که یک میز اسنوکر از یک میز بیلیارد بزرگ‌تر خواهد بود.

از آنجایی که طول استاندارد یک میز بیلیارد 6 تا 9 فوت و طول استاندارد یک میز اسنوکر 12 فوت می‌باشد، طول یک میز اسنوکر تقریبا یک و نیم برابر طول یک میز بیلیارد خواهد بود.

اگر قصد خرید میز بیلیارد یا میز اسنوکر را دارید، ما در این سایت باکیفیت‌ترین میزهای بیلیارد و اسنوکر را به فروش می‌رسانیم.

در ادامه بیشتر به کیفیات و ویژگی‌های میز بیلیارد و میز اسنوکر خواهیم پرداخت.

معتبرترین تولیدی میز بیلیارد در ایران

برای پوشش میز مستطیلی مورد استفاده چه در بیلیارد و چه در اسنوکر، از پارچه‌های نمد مانندی که باعث ایجاد اصطکاک و کاهش سرعت توپ می‌شود استفاده می‌کنند اما گاهی به منظور پوشش میز بیلیارد و لغزش آسان‌تر توپ‌ها، پارچه‌هایی که دارای درصدی از نایلون است به کار می‌رود.

به طورکلی پارچه‌های پوششی میز بیلیارد و میز اسنوکر، تحت عنوان ماهوت شناخته شده می‌باشند. کیفیت پارچه ماهوت استفاده شده برروی میز می‌تواند تاثیر مستقیمی‌ بر روند بازی داشته باشد. این پارچه‌ها همچنین بعد از نصب نیازمند نگهداری هستند.

برخلاف تصور عموم، قرار نیست که پارچه ماهوت میز بیلیارد یا میز اسنوکر فقط سبز باشد. امروزه پارچه‌های ماهوت بیلیارد در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شما خواهید توانست مطابق با سلیقه و دکوراسیون محل موردنظرتان، از تنوع رنگی این پارچه‌ها بهره ببرید.

با سفارش و خرید میز بیلیارد و میز اسنوکر خود از سایت پلی‌نما، از کیفیت و طول عمر میز بازیتان اطمینان حاصل کنید و همچنین از خدمت پس از فروش ما استفاده نمایید.

تولیدی میز بیلیارد پلی‌نما، با ساخت باکیفیت و ارائۀ طراحی‌های متنوع و منحصر به فرد میز بیلیارد و میز اسنوکر، علاوه بر لذت بازی بیلیارد یا اسنوکر، استایل خاصی نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

همانطور که گفته شد چه میز بیلیارد و چه میز اسنوکر باید شکلی مستطیلی داشته باشند. معمولا طول این مستطیل دو برابر عرض آن می‌باشد.

در اطراف میز بیلیارد و میز اسنوکر همچنین جیب یا پاکت‌هایی (4 پاکت در گوشه و 2 پاکت در طرفین میز) تعبیه شده‌ است.

انواع میزهای بیلیارد و اسنوکر بر اساس اندازه

میز بیلیارد در اندازه استاندارد

اغلب میزهای بیلیارد استاندارد با طولی به اندازه 8 فوت عرضه می‌شوند. این اندازه از میز بیلیارد برای استفاده‌های خانگی و نصب در منازل مناسب است. همچنین اگر در بازی بیلیارد مبتدی و نوپا هستید، خرید یک میز بیلیارد با اندازه استاندارد می‌تواند به شما فرصت مانور و کار برروی ضرباتتان را ارائه دهد.

میز بیلیارد در اندازه بزرگ

معتبرترین تولیدی میز بیلیارد در ایران

میزهای بیلیارد با اندازه بزرگ، معمولا در طول 9 فوتی عرضه خواهند شد و مناسب فضاهای باز و جادار و همچنین افراد باتجربه می‌باشند. اگر تجربه زیادی در بازی بیلیارد دارید، خرید میز بیلیارد با طول 9 فوت، فضای زیادی را به منظور تسلط بیشتر و ضربه‌های متنوع برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین با توجه به اندازه طول این میز، بازی نیاز به تحرک و آمادگی جسمانی بیشتری خواهد داشت.

در زمان تجمع توپ‌ها در یک نقطه، اندازه بزرگ میز بیلیارد می‌تواند اجرای ضربه‌ها را کمی دشوارتر از معمول نماید، اما در عوض در حالتی برعکس، زمانی که توپ‌ها پراکنده هستند، اجرای ضربه آسان‌تر خواهد بود.

میز بیلیارد در اندازه کوچک

همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، این میزها از انواع دیگرشان کوچک‌تر می‌باشند و در اندازه‌های 20 اینچی الی 5 فوتی ارائه می‌گردند.

میزهای بیلیارد با اندازه مینی یا کوچک می‌توانند برای بازی کودکان و نوجوانان مناسب باشند و همچنین به فضای زیادی احتیاج نخواهند داشت.

این میزها تقریبا درهرجایی قابل نصب هستند اما نباید از آن‌ها انتظار فراهم کردن شرایط یک بازی بیلیارد حرفه‌ای را داشته باشید.

برند پلی‌نما، با ‌طراحی‌ میز بیلیارد و میز اسنوکر در شکل‌ها و اندازه‌های متنوع، در خرید میز بیلیارد یا میز اسنوکر قدرت انخاب بالایی به شما رائه خواهد کرد.

انتخاب اندازه میز بیلیارد و میز اسنوکر هیچ باید و نبایدی ندارد و کاملا به هدف و ترجیح شما برمی‌گردد، اما خوب است بدانید اندازه میز بازی بیلیارد یا اسنوکر بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

متریال مختلفی به منظور ساخت یک میز بیلیارد یا یک میز اسنوکر وجود خواهد داشت که رایج‌ترین آن‌ها استفاده از تخته سنگ است. این نوع میزها طول عمر بالا اما قابلیت جابه‌جایی کمی دارند.

یکی دیگر از متریال‌های رایج مورد استفاده در ساخت میز بیلیارد و میز اسنوکر چوب می‌باشد. میزهای بیلیارد و اسنوکر چوبی وزن بالای انواع سنگیشان را نخواهند داشت و همچنین از زیبایی و استایل منحصر به فردی بهره‌مند هستند.

میز بیلیارد و میز اسنوکر اکرلیک یا پلاستیکی هم مخصوص بازیکنان مبتدی و کودکان می‌باشد و در رقابت‌های جدی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

اگر به انواع بازی‌های بیلیارد علاقه مندید، با خرید یک میز بیلیارد یا میز اسنوکر می‌توانید دائما برروی مهارت‌های خود کار کنید و اینگونه هرموقع که بخواهید فرصتی برای تمرین کردن خواهید داشت.

درنهایت می‌توان گفت، خرید یک میز بیلیارد و یا میز اسنوکر باکیفیت ارزش سرمایه گذاری را دارد و اوقات خوشی برای شما فراهم می‌کند.

پس اگر قصد خرید میز اسنوکر یا یک میز بیلیارد را دارید سریعا با ما تماس بگیرید  و از طراحی‌های متنوع، کیفیت، خدمات پس از فروش و نصب سریع برند پلی‌نما استفاده کنید.

معتبرترین تولیدی میز بیلیارد در ایران