تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر در چیست؟

امروزه یکی از مهمترین ملاک های هر فرد به خصوص در بانوان، زیبایی و جوان بودن صورت می باشد که برای داشتن چنین ویژگی هایی دست به انجام هر نوع زیبایی میزنند.

مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس و ... هر یک از انواع خدمات زیبایی بوده که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به خصوص تزریق بوتاکس که روز به روز مواد پیشرفته تری جهت جوانسازی پوست صورت با بوتاکس وارد بازار و دنیای پزشکی می شود.

یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس می باشد و یک روش ایمن و بسیار موثر برای از بین بردن خطوط کم عمق و چین و چروک های ایجاد شده می باشد که از تاثیرات خوب تزریق بوتاکس است. تاثیرات منفی تزریق بوتاکس، شما پس از تزریق قادر به نشان دادن عواطف خود مثل اخم کردن نیستید.

اما به غیر از بوتاکس و ژل و فیلر، روش زیبایی دیگری در دنیای سلامت و زیبایی پا گذاشته است که علاوه بر اینکه افراد زیادی را به خود جذب کرده، کسانی هم هستند که آشنایی با آن ندارند.

تزریق ژل پروفایلو یکی از انواع روش های درمانی و زیبایی بوده که این روزها پا به عرصه زیبایی گذاشته است. پروفایلو یکی از جدیدترین راه های جوانسازی یا برجسته سازی پوست صورت می باشد. این ژل توسط یک شرکت ایتالیایی به نام ایبسا (IBSA Nordic) تولیده شده و از ترکیب اصلی ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده تولید می شود.

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر در چیست؟

ژل پروفایلو و کاربردهای آن

ژل پروفایلو با ادغام شدن در بافت های پوست و چربی ها تمام آسیب ها و اشکالاتی که در نواحی مختلف پوست وجود دارد را از بین می برد و تاثیر بسزایی در درمان آسیب های پوستی به ویژه نواحی حساس خواهد داشت.

اما سوالی که برای بسیار از افراد وجود دارد این است که تفاوت اصلی بین ژل پروفایلو با دیگر ژل ها و فیلرها در چیست؟

در این مقاله با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی غرب تهران همراه باشید تا شما عزیزان را با تفاوت های ژل پروفایلو با دیگر ژل ها و فیلرها بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با ژل پرفایلو و فیلر

در ابتدا لازم است کمی در مورد ژل پروفایلو و فیلر اطلاعات مناسبی داشته باشید. پروفایلو که یک اسید هیالورونیک صد در صد خالص است، پس از تزریق امکان جوانسازی بیشتری را برای مراجعه کننده فراهم می کند و در ناحیه تزریق باعث کلاژن سازی می شود. فیلرها نیز اما دارای اسید هیالورونیک به همراه پر کننده های پوستی هستند. مثلا برخی از آن پر کننده ها ممکن است آلیاکسین و ژوویدرم باشند.

اصلی ترین تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر

تفاوت ژل پروفایلو و ژل های فیلر را از جنبه های متفاوتی می توان بررسی نمود. برای مثال در ذیل به ضروری ترین موارد و نکات پرداخته شده است. که می توانید آن را به طور کامل و جامع مورد بررسی قرار دهید.

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر از نظر تأثیرگذاری

تأثیر پروفایلو از نظر ناحیه اثرگذاری بیش تر از سایر ژل ها می باشد. از نظر ماندگاری نیز تا مدت زمان 6 ماه اثر دارد. یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با تاثیر این نوع ژل بازسازی، مناسب بودن آن برای افراد بالای 30 سال است. به این ترتیب، این افراد می توانند دوباره دارای پوستی جوان، با طراوت و شاداب شوند.

در کل فیلرها برای رفع شل شدگی و افتادگی پوست، از بین بردن چین و چروک ها و ... به کار برده می شوند. اما ژل های پروفایلو عمدتا برای زمانی است که شما نخواهید تغییرات ظاهری زیادی لحاظ کنید و فقط به دنبال افزایش شادابی پوست خود هستید. در این صورت پروفایلو بهترین انتخاب خواهد بود.

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر از نظر مزایا

برای آن که آسان تر بتوانید ژل مورد نظر خود را انتخاب کنید لازم است در این مرحله از مزایای ژل پروفایلو و فیلر هر یک جداگانه اطلاعات مناسبی کسب نمایید.

مزیت های ژل پروفایلو

چند مورد از مهم ترین مزایای ژل پروفایلو در مقایسه با ژل های مختلف فیلر عبارت هستند از:

  • تاثیر گذاری سریع پس از انجام عملکرد زیبایی
  • انجام فعالیت های روتین پس از انجام عمل تزریق ژل پروفایلو
  • بی خطر و دارای ترکیبات سازگار با پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی و افزایش استحکام
  • تعداد جلسات کمتر

تمام ژل های تزریقی به عنوان یک جایگزین برای حجم از دست رفته پوست عمل می کنند. برخلاف این ها، پروفایلو (Profhilo) قابلیت دوباره احیا کردن این حجم از دست رفته را دارد.

این ژل تزریقی دارای توزیع پذیری بسیار خوبی است. بنابراین پس از انجام عمل تزریق به خوبی ناحیه هایی را که نیاز به حجم دهی دارد، ترمیم می کند.

مزیت های ژل های فیلر

حال که با برخی از مزایای ژل های فیلر آشنا شدید، بهتر است تعدادی از مزایای فیلر ها را نیز بدانید. از جمله:

  • مناسب برای تغییرات ضروری
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست
  • بهبود دهنده چین، چروک ها و ..
  • رفع خط خنده، جای زخم و ...
  • و ...

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر در چیست؟

تفاوت ژل پروفایلو با دیگر ژل ها

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر از نظر عوارض

پروفایلو از ایمن ترین راه هایی است که در حال حاضر برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که مواد شیمیایی در ساخت آن به کار نرفته است. اما در صورتی که در مراکز نامعتبر و توسط افراد غیر متخصص انجام شود امکان بروز عوارض غیر عادی وجود خواهد داشت.

پس ضروری است در هنگام انتخاب پزشک و مرکز پوستی خود نهایت دقت را به خرج داده و با کمی تحقیق و صرف هزینه از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری کنید. همچنین پس از آن رضایت خاطر کاملی از تزریق خود داشته و با آرامش خاطر از نتیجه این عملکرد زیبایی لذت می برید.

یکی از رایج ترین عوارض غیر عادی که نتیجه مراجعه به این مراکز و افراد غیر متخصص است، عفونت، تورم، قرمزی، التهاب و ... خواهد بود. گاهی پروفایلو در ناحیه درمانی دارای برخی عوارض طبیعی است. این عوارض عموماً در مدت 24 ساعت از بین می روند.

عوارض طبیعی و گذرای ژل پروفایلو در ناحیه تزریق ژل ممکن است شامل کمی خارش، حساسیت پیدا کردن نسبت به لمس، تورم و ... باشد. که این موارد با گذشت زمان رفع می شود. اگر پس از تزریق با مورد مهمی مواجه شدید حتما با پزشک خود ارتباط برقرار نموده و کسب تکلیف کنید.

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر از نظر هزینه

هر کدام از خدمات زیبایی هزینه ای متفاوت از دیگری دارد. این تفاوت ها به دلیل عواملی مثل مقدار دستمزد پزشکان، تعداد جلسات درمانی برای هر نوع بیمار، مواد استفاده شده و عواملی از این قبیل است. تفاوت ژل پروفایلو و ژل های فیلر نیز از لحاظ قیمت، وابسته به همین عوامل است. در واقع نیاز هر فرد با دیگری فرق می کند. بنابراین حتماً باید متخصصین معاینه و بررسی های دقیق را انجام دهند سپس هزینه ها را اعلام نمایند.

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر در چیست؟

مزایا و معایب تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو در کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به طور جامع به تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر پرداخته شود. اگر در تهران به دنبال کلینیک معتبر جهت انجام انواع خدمات زیبایی پوستی هستید، ما به شما کلینیک زیبایی غرب تهران (www.clinicbut.com) را معرفی میکنیم.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال 1395 توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.