مرکز معتبر فروش میز بیلیارد

مرکز معتبر خرید میز بیلیارد

 

احتمالا شما که در حال مطاله این مطلب هستید تصمیم دارید میز بیلیاردی خریداری کنید اما نگرانی و پرسش های برای یک خرید مطمئن دارید .

  • سوالاتی مانند کدام برند میز بیلیارد را بخرم ؟
  • چه تفاوتی بین میزها وجود دارد ؟
  • میز بیلیارد ایرانی بخرم یا خارجی ؟
  • کدام سایز مناسب و مورد نیاز من هستش ؟
  • خدمات پس از فروش کدام فروشگاه بهتر و مطمئن تر است ؟
  • در صورتی که تصمیم داشتم در آینده آنرا بفروشم کدامین میز تقاضای بیشتری دارد و راحتر به فروش میرسد ؟

با توجه به شرایطی که در کشور ما حاکم است و نظارتی خوبی بر روی بازار وجود ندارد چالشهای فراوانی را برای ما در هنگام خرید میز بیلیارد بوجود آورده است .

علاوه بر اینکه باید دقت فراوانی برای خرید خود کالا داشته باشیم ، باید در انتخاب فروشگاه نیز دقت نماییم .

با تمامی این اوصاف می توان عواملی را مورد سنجش قرار داد و با توجه به آن انتخاب کرد ، نکاتی که میتوان از آن برای سنجش اعتبار فروشگاه بهره برد :

  1. سعی کنید به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید :

خرید کردن مستقیم از تولید کننده علاوه بر اینکه میتواند قیمت ارزانیرا برای ما به ارمغان بیاورد می تواند اعتماد ما را افزایش دهد . برای تولید میز بیلیارد به سرمایه نسبتا زیادی برای خرید یا اجاره سوله و ابزارهای نجاری نیاز است در نتیجه می تواند استدلالی بر افزایش اعتماد داشت .

 
   

WhatsApp Image 2022-04-30 at 2.20.21 PM

 

2. از فروشگاه های که دارای شوروم (نمایشگاه ) هستند خریداری کنید:


همان طور که در بالا اشاره شد برای راه اندازی شوروم (نمایشگاه) هم به سرمایه نسبتا زیادی نیاز است که خود میتواند باعث افزایش اعتماد گردد.

WhatsApp Image 2022-04-30 at 2.20.21 PM (1)

 

3. اگر مجبور هستید به صورت اینترنتی خرید کنید اعتبار سایتها از صفحات شبکه های اجتماعی بیشتر است:

معمولا کارهایی که به صورت خیلی ساده انجام میشود از اعتبار آن کم می کند ، میدانیم که ایجاد و ساخت صفحه (Page) در شبکه های اجتماعی به سادگی قابل انجام است اما ساخت یک وب سایت خود نیاز به دانش و وقت زیادی دارد و بنابراین میواند به اعتبار آن بیفزاید .

4. به نماد الکترونیکی سایتها دقت نمایید :


برای دریافت نماد الکترونیکی نیاز است که فرد متقاضی مدارک کاملی از خود و کسب کار ارائه کند و مراحل احراز هویت به صورت کامل انجام میشود ، بنابراین می تواند بسیار قابل اتکا باشد .

WhatsApp Image 2022-04-30 at 2.20.22 PM

با توجه به شرایطی که در بالا ذکر شد می توان یکی از جامع ترین مراکز تولید و فروش میز بیلیارد که تمامی شرایط بالا را نیز دارد معرفی کرد که می تواند این اطمینان را برای شما به ارمغان بیاورد و با خیال آسوده از آن خرید نمایید .

فروشگاه و تولیدی وگول بیلیارد (vogol billiard) که با ادرس اینترنتی vogol.net میتوانید محصولات بیلیاردی مثل گچ ، شار (توپ بیلیارد) ، سرچوب ، جاچوبی مثلث و ... را مشاهده و خرید نمایید همچنین در صورت تمایل میتوانید از نمایشگاه این تولیدی واقع در تهران به آدرس زیر مراجعه نمایید.

 آدرس :  حکیمیه ، جنب گلزار شهدا ، مجتمع تجاری ایران .