چک لیست ضروری سیسمونی بچه

این روزها سیسمونی‌های بسیار زیبایی با طرح‌ها و رنگ‌ها مختلفی روانه بازار می‌شود که انتخاب یک مدل مناسب ممکن است برای والدین کاری سخت باشد مخصوصا والدینی که اولین بار است که می‌خواهند صاحب فرزند شوند. جذابیت و تنوع این وسایل در بازار و سایت‌های مختلف باعث می‌شود که انتخاب برای خانواده‌ها کمی مشکل شود و در این میان ممکن است که برخی وسایل غیر ضروری را تهیه کنند و لوازم ضروری را فراموش کنند. بنابراین بهترین راه  حل این است که یک چک لیست ضروری سیسمونی بچه تهیه کنید و سپس مطابق با آن بهترین انتخاب را داشته باشید و لوازم ضروری را هم خریداری کنید. توجه کنید که یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های موجود در خانه اتاق بچه‌هااست که در چیدمان و طراحی دکوراسیون آن باید توجه و حساسیت بسیار بالایی را صرف کنید؛ چرا که دکوراسیون طراحی شده می‌تواند تاثیر مستقیمی روی روحیه کودک داشته باشد. اما برای طراحی یک دکوراسیون مناسب بایستی که سیسمونی مناسبی را انتخاب کنید چرا که جزء اصلی‌ترین المان‌های اتاق کودک است و در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد. لوازم ضروری سیسمونی بچه شامل پوشاک، لوازم تغذیه، لوازم بهداشتی، لوازم حمل و نقل، لوازم خواب، اسباب بازی و... هستند.   

تخت بچه

تخت خواب برای استراحت کودک است بنابراین بایستی که لوازم مربوط به آن راحت و نرم باشند؛ روتختی بچه گانه‌ باید به صورتی انتخاب شود که رنگ و طرح بسیار جذابی داشته باشد و در عین حال آرامش کودک را دوچندان کند. یکی از مواردی که در انتخاب روتختی بچه باید به آن توجه کافی داشته باشید این است که رنگ روتختی بچه گانه را ملایم انتخاب کنید چرا که رنگ‌های تند باعث می‌شوند که کودک از خواب بپرد.  ضخامتی که برای تشک کودک در نظر گرفته می‌شود باید به صورتی باشد که بدنه کودک به داخل فرو نرود اما خیلی هم نازک نباشد. در حالت کلی برای اتاق کودک بهتر است که حتما سرویس چوبی تهیه کنید. سرویس چوبی شامل تخت خواب چوبی، کمد دیواری و... می‌شود. توجه کنید که تخت خواب انتخاب شده بایستی که ایمنی کافی داشته باشد و لبه‌های آن از حفاظ برخوردار باشد. گفتنی است که تخت خواب بایستی دارای نرده و باکس باشد البته ناگفته نماند که در مدل‌های جدید یک میز برای تعویض پوشک به تخت وصل شده است که استفاده از فضای کاری را به حداکثر می‌رساند.

روتختی بچه گانه 

برای انتخاب روتختی بچه گانه مناسب بهتر است بدانید که کودکان سرشار از احساسات و عواطف هستند بنابراین بایستی که روتختی‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با روحیات آن‌ها باشد؛ در واقع بایستی متوجه شوید روحیات آن‌ها چگونه است و به دنیای کوچکشان رنگ ببخشید و تخیلات آن‌ها را برانگیزید. روتختی‌هایی که تولید می‌شوند انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها عبارت‌اند از:

چک لیست ضروری سیسمونی بچه

روتختی سه بعدی بچه گانه

برای این که لبخندی را روی چهره کودک بنشانید راه‌های مختلفی وجود دارد که طراحی کردن یک اتاق رنگی مطابق با ذوق او قطعا یکی از این راه‌ها خواهد بود. روتختی‌های بچه‌ گانه سه بعدی دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی است که به خوبی می‌تواند این لبخند را روی چهره کودک شما بنشاند.

روتختی‌ ساده

اگر دیوار اتاق کودک را با استفاده از پوستر یا کاغذ دیواری طراحی کرده‌اید و یا این که تخت او فانتزی است بهترین روتختی مدل‌های ساده و یا با طرح‌های کوچک و محو خواهد بود. انتخاب این روتختی منجر می‌شود که اتاق کودک زیادی شلوغ و یا بی‌نظم جلوه نکند.

روتختی با طرح‌های کوچک و محو

این مدل روتختی هم مانند روتختی ساده خواهد بود یعنی زمانی استفاده می‌شود که دیوارها کاغذ دیواری داشته باشند یا این که اتاق خواب شلوغ باشد بنابراین بهترین گزینه روتختی بچه گانه با طرح‌های ریز و محو خواهد بود.

لباس بچه

صد البته که خرید لباس بچه و نوزاد برای مادر کاری بسیار هیجان انگیز است چرا که با دیدن لباس‌های کوچک و رنگی و طرح‌های مختلف، وسوسه می‌شود. البته ناگفته نماند خانم‌ها و یا دختران جوان هم که هنوز بچه‌دار نشده‌اند اگر این لباس‌ها را در ویترین ببینند وسوسه می‌شوند و ذوق را در چشمان آن‌ها می‌توان دید. توجه کنید که وسوسه لباس نباید تنها عامل خرید لباس بچه باشد بلکه بایستی راحتی و امنیت کودک را در لباس در نظر بگیرید و سپس راجع به رنگ و طرح و کیفیت و... تصمیم بگیرد. لباسی که برای کودک و یا نوزاد خریداری می‌شود بایستی تا یک سالگی رنگ شادی داشته باشند تا روحیه کودک را برای فعالیت ترغیب کند. زمانی که برند مناسبی را انتخاب کنید قطعا کیفیت آن بالا خواهد بود از جمله بهترین برندهای موجود در بازار عبارت‌اند از: برند کارترز، برند Meme، برند H&M، برند زارا، برند ساویر کید و.... به هر اندازه‌ای که برند مشهورتر و بهتر باشد جنس لباس بهتر است و در عین حال قیمت بالاتری خواهد داشت. 

چک لیست ضروری سیسمونی بچه

کالسکه و کریر بچه

در ابتدا بهتر است بدانید که کریر یک گهواره کوچک است و به راحتی می‌توان آن را حمل نمود و برای زمان نوزادی کودک گزینه بسیار مناسبی است؛ و معمولا تا 6 ماهگی مناسب است و از این سن به بعد به دلیل افزایش وزن کودک حمل کردن آن کمی سخت می‌شود. از کریر برای حمل کردن نوزاد آن هم در بیرون از خانه استفاده می‌شود که علاوه بر ایمنی منجر به فراهم شدن راحتی او نیز می‌شود. استفاده از کالسکه و کریر فواید و مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم خستگی مادر و پدر از بغل کردن کودک اشاره کرد.

و در نهایت باید بگوییم که دیبا شهر یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر است که انواع لوازم سیسمونی کودک را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. لازم است اشاره کنیم این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را با کیفیتی عالی به دست مشتریان می‌سپارد و شما با اطمینان خاطر می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.