خرید دام زنده آنلاین از دام آذربایجان

دام زنده دارای خریداران مخصوص به خود میباشد. همانطور که می‌دانید انسان موجودی همه چیز خور است و باتوجه به اکثریت مسلمان بودن جمعیت ایران، خرید دام زنده در کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است. درواقع دام به چارپایان اهلی یا احشام گفته می‌شود که در دامداری ها و مزارع برای مصرف خوراکی و پوشاکی و کمک در کار، پرورش داده می‌شوند.

از انواع دام زنده می‌توان به گوسفند، گوساله، گاو، بره و ... اشاره نمود. با توجه به گسترش ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، توصیه می‌مینم برای دریافت خدمات لازم در زمینه عرضه دام بهداشتی و خرید و فروش آن به وب سایت دام آذربایجان مراجعه نمایید.

بهترین مرکز گوسفند زنده

گوسقند از جمله پر متقاضی‌ترین دام هایی است که توسط افراد درخواست می‌شود. خصوصا در جشن هایی نظیر عید قربان، آمار خرید گوسفند زنده برای تهیه در این روز به شدت افزایش می‌یابد. متاسفانه برخی افراد سودجو در وعده های غذایی گوسفند، از پلاستیک، روزنامه و بسیاری دیگر از مواد نامناسب استفاده می‌کنند. این مورد باعث آسیب به سلامت دام و در نتیجه سلامت فرد مصرف کننده می‌شود.

بهترین مراکز گوسفنده زنده به سلامتی گوسفند و سایر دام های زنده بسیار اهمیت می‌دهند. این مراکز همواره سعی می‌کنند تغذیه دام زنده را به عالی‌ترین نحوه ممکن به انجام برسانند تا هم سلامت دام تضمین شود و هم رضایت شما جلب گردد.

یکی از مواردی که شما می‌توانید به راحتی گوسفند سالم را از گوسفند بیمار تشخیص دهید این است که دام یا گوسفند سالم نسبت به نوع بیمار از انرژی و جنب و جوش بسیاری برخوردار است. همچنین به راحتی بدون هیچ ضعف جسمی از این سو به آن سو می‌دود. اما دام بیمار با توجه به آنکه سلامت جسمانی خود را از دست داده و تمام انرژی خود را صرف مبارزه با عوامل بیماری‌زای بدن خود می‌کند نمی‌توانند همانند گوسفنده سالم و زنده جنب و جوش داشته باشد.

 

قیمت دام زنده آنلاین

قیمت دام زنده باتوجه به شرایط بازار و نوع دام، متفاوت است. زمانی که اسم دام زنده آورده می‌شود، بیشتر ذهن ها به سمت گوسفنده زنده می‌رود. اما گوسفند تنها یکی از انواع دام است. گوساله، گاو، بره و بسیاری از موارد دیگر جزء دام محسوب می‌شوند. باتوجه به آنکه قیمت دام ها در شرایط گوناگون با یکدیگر مختلف هستند، قیمت آنها توسط کارشناس تعیین می‌گردد.

از جمله این قیمتِ وابسته به شرایط می‌توان به ایام خاص سال نظیر عید قربان اشاره کرد. در این روز مردم طبق رسم هر ساله دام زنده و یا گوسفنده زنده را برای قربانی کردن تهیه می‌کنند. در نتیجه گوسفندان طرفداران زیادی پیدا می‌کنند و درصد خرید و فروش گوسفند، بسیار افزایش می یابد. بر همین اساس نیز قیمت گوساله، قیمت بره، قیمت گوسفند و … به دلیل درخواست بالای متقاضیان افزایش پیدا می کند.

21

البته با وجود شرایط کنونی و گسترش بیماری کرونا، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری، از خدمات آنلاین برای کارهای خود استفاده نمایند. در رابطه با خرید دام زنده و قیمت های نیز همین شرایط فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دام آذربایجان از آخرین قیمت، دام زنده، قیمت گوسفند زنده ، قیمت گاو، قیمت گوساله، قیمت گوساله شیری، قیمت گوساله پرواری، قیمت گوساله سیمینتال، قیمت گوساله هلشتاین، قیمت گوساله نر، قیمت میش شال، قیمت بره پرواری، قیمت بره زنده و بسیاری موارد دیگر به راحتی مطلع شوید.

 

مزیت دام زنده تازه و بهداشتی

بیماری هایی که از طریق غذاهای دامی و گوشتی به انسان منتقل می‌شوند بسیار بیشتر از غذاهای گیاهی است. عوامل بیماری زا می‌توانند از طریق موارد مختلفی به بافت دام نفوذ کنند و از آن طرق وارد بدن ما شوند. از جمله آنها ذبح غیر بهداشتی دام در مکان های غیر استاندارد است. این مکان دارای آلودگی های میکروبی بسیاری می‌باشند که به راحتی می‌توانند بافت دام را آلوده نمایند.

برای خرید دام زنده بهداشتی حتما به مراکز معتبر عرضه دام مراجعه نمایید. این مراکز موظف هستند دام سالم و بدون از هرگونه بیماری را به شما تحویل دهند. در غیر این صورت براساس اینکه با فروش دام بیمار، سلامت شما و اطرافیانتان را به خطر انداخته‌اند، نه تنها اعتبار خود را از دست می‌دهند بلکه قانون نیز به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

22

بزرگترین مرکز عرضه دام بهداشتی

در مراکز عرضه دام بهداشتی معتبر، دام ها تحت بازرسی دقیق، کنترل و معاینات دامپزشکی قرار می گیرند. این فرایند بدین جهت صورت می‌گیرد که از انتقال هرگونه بیماری به مصرف کننده از طریق دام جلوگیری شود. همچنین این اطمینان را در مشتریان ایجاد نمایند که گوشت این دام ها با رعایت کامل اصول بهداشتی از جمله در نگهداری و ذبح دام صورت گرفته است.

به بیان دیگر هم پیش از کشتار و هم پس از کشتار، سلامت دام و گوشت آن به طور کامل توسط دامپزشک چک و بررسی می‌شود تا از عرضه گوشت سالم اطمینان کامل بوجود آید. همچنین دام هایی که توسط دامپزشک بررسی می‌شوند دارای تائیدیه های سلامت هستند.

از جمله بزرگترین مراکز عرضه دام بهداشتی ، مجموعه دام آذربایجان می‌باشد. در این مجموعه با رعایت تمام نکات بهداشتی و سلامتی لازم، تعداد زیادی گوسفند زنده و دام زنده برای مصارف گوناگون  داد و ستد می شود و دامداران به فروش دام های خود می پردازند. حتی اگر به دلیل شرایط کرونا تمایل نداشته باشید که به این مجموعه مراجعه کنید، می‌توانید از طریق وب سایت آنها خدمات موردنظرتان را دریافت نمایید.