شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار

تهویه مطبوع هوا از جمله مهم ترین ویژگی های محیطی است که سطح بالایی از آسایش روانی و فیزیکی افراد و یا عملکرد درست دستگاه های صنعتی را تامین می نماید. در همین راستا مجموعه توسعه تدبیر و تلاش ماندگار TTM، به عنوان یکی از پیشرو ترین شرکت ها در عرصه واردات، نصب و راه اندازی سیستم های تهویه هوای مطبوع برترین برندهای داخلی و خارجی، تلاش نموده است تا محصولاتی با کیفیت همراه با امکان برخورداری از مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نوع نیاز مشتریان را ارائه نماید.

انواع چیلرهای جذبی و تراکمی از جمله محصولاتی هستند که توسط شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار در بالاترین سطح کیفیت همراه با امکان برخورداری از خدمات نصب و راه اندازی در اختیار مشتریان قرار دارند.

چیلرهای تراکمی از جمله سیستم های سرمایشی هستند که دمای آب گرم تولید شده از سایر فعالیت های صنعتی را از طریق یک سیکل تبریدی،  کاهش داده و موجب برودت هوا می شوند. کمپرسور،شیر انبساط،کندانسور و اواپراتور اجزای اصلی تشکیل دهنده یک چیلر تراکمی می باشد. چیلرهای تراکمی بر اساس نوع کمپرسور به انواع مارپیچی یا اسکرو،پیستونی یا رفت و برگشتی، سانتریفیوژ،اسکرال یا حلزونی روتاری یا دوار تقسیم می شوند. مجموعه توسعه تدبیر و تلاش ماندگار، ارائه دهنده بهترین برندهای چیلرهای تراکمی از نوع اسکرال و اسکرو می باشد. چیلر اسکرو آب خنک سری،چیلر اسکرو آب خنک، چیلر اسکرال ظرفیت بالا، چیلر اسکرال سری و چیلر اسکرو هوا خنک از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت TTM می باشند که خدمات نصب و راه اندازی را نیز به همراه دارند.

31

چیلر اسکرال

همان طور که پیشتر بیان شد، نامگذاری این نوع چیلر تراکمی وابسته به نوع کمپرسور آن می باشد. چیلر اسکرال یا حلزونی دارای دو کمپرسور با دو مارپیج حلزونی می باشد که یکی از آن ها متحرک و دیگری ثابت است و عملکرد اصلی آن ها افزایش فشار گاز مبرد در سیستم چیلر می باشد. عملکرد چیلر تراکمی اسکرال به این صورت است که مارپیچ حلزونی متحرک شروع به حرکت دورانی در خارج از مرکز می نماید و به دنبال آن مبرد از محفظه مکش وارد مدار شده و همراه با افزایش دما و فشار به سمت مرکز حلزون ها فشرده شده و در پایان از محفظه تخلیه خارج می گردد.

چیلر های تراکمی هوا خنک اسکرال در بین سایر چیلرها، غالبا کمترین صدا و لرزش دارند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. بالا بودن بازدهی در نسبت تراکم های از پیش تعیین شده، هزینه کم و شرایط نگهداری آسان از جمله سایر مزایای چیلر اسکرال یا حلزونی می باشد.

چیلر اسکرال سری (H type) یک چیلر هوا خنک تراکمی است که با هدف استفاده در مناطق با اقلیم معتدل و نیمه حاره ای طراحی شده است. از جمله مزیت های این نوع چیلر اسکرال افزایش موثر راندمان کندانسور، کاهش ابعاد، افزایش سطح تبادل حرارت و امکان مکش هوای 360 درجه می باشد.

چیلر اسکرال ظرفیت بالا، در دو ظرفیت 95 و 125 تن تولید شده است. این نوع چیلر اسکرال قابلیت ترکیب شدن تا 8 دستگاه را دارد و می توان در پروژه های بسیار بزرگ مانند بیمارستان ها، هتل ها، کارگاه های صنعتی و ... از این مدل استفاده نمود. کنترل هوشمند و عملکرد بی صدا از جمله مزیت های چیلر اسکرال ظرفیت بالا است که در دو حالت سرمایش و گرمایش یا فقط سرمایش وجود دارد.

 

 

چیلر اسکرو

این نوع چیلر تراکمی بر اساس نوع کمپرسور مارپیچی (Screw) آن نامگذاری شده است. در چیلر اسکرو، کمپرسور، مبرد گازی را در مدار تبرید فشرده نموده و سپس به سمت سایر قسمت های کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور پمپاژ می کند تا فرایند خنک سازی سیال دیگر صورت گیرد.

32

چیلر اسکرو هواخنک از نوعی گاز برای خنک سازی مدار خود استفاده می نماید که دوستدار محیط زیست است.. این چیلر قابلیت کارکرد تا دمای محیط 54 درجه سانتی گراد را دارد و دامنه ظرفیت ان از 100 تا 500 تن تبرید به صورت تکی تا 2000 تن تبرید به صورت ماژولار می باشد. درصد خرابی بسیار کم، هزینه پایین تعمیر و نگهداری و بازدهی بالا را می توان از جمله مزایای چیلر اسکرو هوا خنک دانست. برای آگاهی از قیمت چیلر اسکرو با شرکت توسعه تدبیر و تلاش مانگار تماس بگیرید.

چیلر اسکرو آب خنک از آب به عنوان سیال خنک کننده استفاده می نماید. این نوع چیلر اسکرو، دارای عایق کمپرسور جهت خنک کاری راحت تر موتور و مجهز به کنترل هوشمند می باشد. طراحی جدید کندانسور با راندمان بالا، حداقل صدا و لرزش از جمله ویژگی های قابل توجه این نوع چیلر اسکرو است.

چیلر اسکرو آب خنک سری در دو نوع INVERTER و FULL FALLING FILM طراحی شده است. در مدل نوع دوم از تکنولوژی منحصر به فرد FULL FALLING FILM برای افزایش بازدهی اواپراتور استفاده شده است. در این تکنولوژی، اواپراتور فول فالینگ فیلم مقدار شارژ مبرد را کاهش می دهد و تکنولوژی اسپری به مبرد اجازه می دهد تا یک فیلم مایع را روی سطح مبدل حرارتی قرار داده و تبیخر و افزایش بازدهی انتقال حرارت اواپراتور به خوبی انجام می گیرد.

چیلر اسکرو آب خنک مدل INVERTER علاوه بر اینکه به کمپرسور اینورتر مجهز است دارای تکنولوژی FULL FALLING FILM جهت افزایش راندمان اواپراتور نیز می باشد.