اهمیت شستشوی منظم مبلمان در افزایش عمر آنها

مبل شویی یکی از خدمات نظافت می باشد که در منزل انجام می ‌شود و برای این کار معمولا از لوازم و وسایل مخصوصی استفاده می گردد. شستشوی مبلمان و تمیز کردن آن ها از آلودگی‌ ها و گرد و غبار باعث می‌ شود تا طول عمر مبلمان شما افزایش پیدا کند. همچنین یکی دیگر از مزایای که این کار به همراه دارد آن است که مبلمان شما چه در خانه و چه در اداره همیشه تمیز و نو می ماند. در این مطلب می خواهیم در مورد اهمیت شستشوی منظم مبلمان و رابطه آن با افزایش عمر مطالبی ارائه دهیم‌.

مبل شویی در کرج:

در گذشته مبل ها فقط برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گرفت. ولی امروزه مبلمان به عنوان یک وسیله مورد استفاده برای اعضای خانواده مطرح شده است. اما وجود آلودگی ‌ها، گرد و غبار و میکروب‌ ها باعث کدر شدن و تیره شدن رنگ مبلمان می‌ گردد. این موضوع می تواند در زیبایی منزل و همچنین سلامتی خانواده شما تاثیر گذار باشد. زیرا مبلمان در دکوراسیون منزل تاثیر بسیار مهمی دارند و می‌ توانند باعث زیبایی آن ها گردند یا این که بسیاری از افراد ممکن است یک یا چند کودک در خانه داشته باشند و به همین دلیل تمیز بودن مبلمان در سلامتی آن ها تاثیر گذار است. بنابراین شما می توانید از خدمات مبل شویی در کرج بهره مند شوید و در سریع ترین زمان ممکن مبل های خود را تمیز و مرتب کنید.

90

مبل شویی در گوهردشت

روش مبل شویی در عظیمیه:

مبل شویی ها به شما کمک می‌ کنند تا مبلمانتان جلوه ای نو و تمیز پیدا کند. و برای این که بتوانند بهترین روش و بهترین مواد پاک کننده را انتخاب کنند باید نوع الیاف، رنگ و حتی نقص فیزیکی آن را در نظر بگیرند. پس از این که تمامی این موارد به درستی مورد بررسی قرار گرفت، شوینده مناسب انتخاب می شود که باعث می شود خیلی سریع آلودگی ها را از روی مبل تمیز کرد. در ادامه شستشوی انواع مبل را به برای شما توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

91

روش مبل شویی

شستشوی مبل مخمل:

شستشوی مبل مخمل بسیار حساس است زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود می‌تواند به الیاف پارچه آسیب رسانده و باعث جدا شدن پرزهای پارچه گردد، یا این که باعث له شدن آن ها شود. بنابراین بهتر است این کار توسط یک تیم باتجربه انجام گردد که مبل شویی در کرج به دلیل پرسنل با تجربه و با کیفیتی که دارد، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. زیرا این افراد می‌ توانند جنس مبلمان را به خوبی تشخیص دهند و بهترین دستگاه ها را برای تمیز کردن آن استفاده کنند. و با استفاده از روش های اصولی برای شستشوی مبل مخمل باعث می‌ شوند تا ظاهری جذاب به مبلمان شما داده شود.

شستشوی مبل پارچه ای:

مبل های پارچه ایی از متداول ترین مبلمان مورد استفاده می باشد که معمولاً بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. این مبل ها که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد معمولا مبل راحتی هستند. و به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس در مقابل بیشتر نیز کثیف خواهند شد. بنابراین تمیز کردن مبلمان اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. زیرا باعث تمیز و نو شدن مبل ها شده و همین موضوع می‌ تواند به طول عمر آن نیز کمک کند.

شستشوی مبل میکروفایبر:

میکروفایبر نوعی از مبل ها باشد که معمولاً از جنس پلی استر می باشد و این جنس خیلی سریع چربی و روغن را به خود جذب می ‌کند.  در مبل شویی در گوهردشت این لکه‌ ها را خیلی راحت برطرف کرده و باعث می شود ماندگاری مبلتان بالاتر برود. در واقع مبل شویی برای مبلمان میکروفایبر می ‌تواند به روش‌ های مختلف انجام داده شود و با توجه به نوع لکه ایجاد شده تعیین می‌ شود.

شستشوی مبل چرمی:

یکی از مهم ترین اصولی که برای شستشوی مبل چرمی باید در نظر گرفته شود تخصص می باشد. مبل شویی در عظیمیه دارای تخصص بسیار بالا برای انجام این کار می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل انواع مختلف مبلمان چربی را به این مراکز بسپارید تا آن ها بتوانند با تشخیص صحیح نوع چرم را شناسایی کرده و بهترین گزینه را برای تمیز کردن آن ها استفاده کنند.

شستشوی مبل سلطنتی:

مبلمان سلطنتی که در واقع همان مبل استیل می باشد به دلیل وزن زیادی که دارد جابجایی آن ها سخت می‌ باشد. و همچنین این نوع از مبلمان دارای قیمت بالایی است. بنابراین تعویض کردن آن ها کار به صرفه ای نمی باشد و هزینه اضافی برای صاحبخانه در پی خواهد داشت. بهتر است با شستشوی به موقع مبل از فرسوده شدن آن ها جلوگیری کرده و ماندگاری آن ها را بالا ببرید تا بتوانید استفاده بهینه تری از این وسایل داشته باشید.

با این که مبلمان استیل از نوع مبل های محکم و بادوام هستند اما اگر مبل شویی به روش استاندارد و اصولی برای آن ها انجام نشود می‌ تواند به بافت پارچه یا جنس بدنه آسیب وارد شود. پس بهتر است این کار را از متخصص مبل شویی در کرج بخواهید تا با استفاده از دستگاه های مناسب و روش های اصولی مبلمان تمیز و زیبا به شما بدهند.

مزایای مبل شویی:

  • مبل شویی با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته باعث می ‌شود تا طول عمر مبلمان شما افزایش پیدا کند و همچنین مبلمان شما همیشه تمیز، سالم و نوع باقی بماند.
  • مبل شویی در کرج و همچنین مبل شویی در عظیمیه دارای متخصصین با تجربه ای هستند که شست و شوی مبل ها را با دانش کامل انجام می دهند‌
  • همچنین برای شستشوی مبل ها فوم، پارچه و... مهم هستند که باید در هنگام شستشوی مبل ها در نظر گرفته شوند تا از آسیب رسیدن به مبل جلوگیری شود.
  • مبل ها در دکوراسیون منزل اهمیت بسیار بالایی دارند بنابراین شستشوی به موقع آن ها باعث زیباتر شدن دکوراسیون خواهد شد.
  • همچنین شستشوی مبلمان شما را از خرید مبلمان جدید بی نیاز کرده و از هزینه‌ های اضافی جلوگیری می‌ شود.
  • علاوه بر آن مبل شویی یکی از به صرفه ترین روش ها برای تمیز کردن مبلمان و زیبایی آن ها می باشد.

92

مزایای مبل شویی

 

مبل شویی در کرج:

مبل شویی در کرج از معتبر ترین و مجهزترین مبل شویی های کشور می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت زیر از خدمات فوق العاده این مرکز بهره مند شوید:

https://xn--ngbyzccs60fa.co