چه کسانی از هدیه گرفتن سفر کارت خوشحال می‌شوند؟

همه ما از هدیه دادن و هدیه گرفتن خوشحال می‌شویم. خرید و انتخاب هدیه با توجه به ارتباطی که با طرف مقابل داریم می‌تواند متفاوت باشد. هدیه سازمانی یکی از شکل‌های متفاوت کادو است که توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها به کارمندان و یا مشتریان داده می‌شود.

هدیه سازمانی می‌تواند بهره وری کارمندان را بالا برده و باعث ایجاد حس گرمتر و صمیمی‌تری در فضای اداری شود. همچنین می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند نیز مورد استفاده قرار گیرد. در میان انتخاب‌های متنوع برای هدیه سازمانی، کارت سفر https://www.pishkhan.com/article/494 می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد به شمار رود که در ادامه با ویژگی‎های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

همه چیز راجع به هدیه سازمانی

همان طور که در بخش مقدمه نیز به آن اشاره شد، هدیه سازمانی چیزی است که توسط مدیران هر شرکت تهیه شده و می‌تواند به پرسنل و یا مشتریان داده شود. در صورتی که هدیه به پرسنل شرکت داده شود، انجام این کار بیشتر جنبه تشویقی دارد. هدیه سازمانی تبلیغاتی چیزی است که به مشتریان داده شده و یا معمولا در همایش‌ها و کنفرانس‌ها به افراد حاضر ارائه می‌شود. این هدیه بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و معمولا نام برند و لگو شرکت روی آن درج می‌شود.

برای انتخاب این هدیه باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. برای مثال کیفیت در انتخاب هدیه بسیار مهم است و انتخاب یک هدیه بی کیفیت و نامناسب نه تنها تاثیر مثبت نداشته بلکه می‌تواند بر روی عملکرد پرسنل و یا دیدگاه مشتریان تاثیر منفی بگذارد.

توجه به علایق شخصی، سن و جنسیت فاکتور دیگری است که به مدیران کمک می‌کند که بتوانند یک هدیه مناسب و کاربردی انتخاب کنند. در میان گزینه‌های موجود کارت سفر علی بابا، وسایل دیجیتال، بسته‌های خوراکی مانند شکلات و آجیل، وسایل مربوط به نوشت افزار و غیره می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه سازمانی به شمار روند.

8

آژانس هواپیمایی علی بابا

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، یکی از جدیدترین هدایایی که می‌توان برای سازمان انتخاب کرد، کارت سفر علی بابا است. علی بابا یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های گردشگری و هواپیمایی ایران بوده که زیر مجموعه هلدینگ پر افتخار توشا(توسعه تجربه شایسته سفر) است. این هلدینگ به واسطه پشتیبانی و حمایت مشتریان خوب بود در جایگاه اول گردشگری کشور قرار دارد. علی بابا معتقد است که همه افراد سزاوار یک سفر عالی و با کیفیت و با کمترین هزینه‌ها هستند.

از این رو شما با کمک علی بابا می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط‌ها را انتخاب کنید، یک هتل، سوئیت یا اقامتگاه‌های مناسب دیگر رزرو کنید، از تورهای مسافرتی مختلف استفاده کنید و یا حتی برای استرداد هزینه بلیط کنسلی از علی بابا کمک بگیرید. در واقع شما برای انجام صفر تا صد کارهای قبل سفر و حین سفر می‌توانید بر روی کمک‌های علی بابا حساب کنید. کارت سفر علی بابا یکی از خدمات جدید این آژانس است تا سفر را بیش از پیش برای افراد لذت بخش‌تر و ساده‌تر کند.

سفر کارت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کارت سفر علی بابا کارتی است که به صورت گروهی برای افراد صادر شده و معمولا مدیران شرکت‌ها از آن به عنوان یک هدیه سازمانی برای پرسنل و مشتریان خود استفاده می‌کنند. با استفاده از این کارت افراد می‌توانند هنگام پرداخت هزینه‌های مختلف رزرو پروازهای داخلی و خارجی، تهیه بلیط قطار یا اتوبوس، رزرو هتل، سوئیت و اقامتگاه‌های دیگر، تورهای داخلی و خارجی و یا بیمه مسافرتی از تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

7

سفر کارت را می‌توان به کارمندان و پرسنل، شرکای تجاری و مشتریان هدیه داد و به آن‌ها در برنامه ریزی یک سفر چند روزه عالی و با کیفیت کمک کرد. این هدیه سازمانی با توجه به آن که شکلی متفاوت از هدایای سازمانی معمول است، برای افراد جذاب بوده و می‌تواند همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار بماند.

چه کسانی از دریافت کارت سفر خوشحال می‌شوند؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، کارت سفر علی بابا یک انتخاب متفاوت برای هدایای سازمانی خواهد بود که تقریبا همه افراد از دریافت آن خوشحال می‎شوند. این هدیه به خصوص برای جوان‌ترهایی که عاشق سفر هستند، می‌تواند بسیار جذاب باشد. از طرف دیگر چون این کارت می‌تواند هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش دهد، هرکسی از دریافت آن خوشحال خواهد شد.