برترین میم کوین هایی که در ریزش های رمزارزها در مرداد و شهریور می توان خرید و سود کرد

با این حال، این ریزش های مقطعی زمان مناسبی برای کشف هفت میم کوین برتر برای خرید در این ماه است.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی نزدیک به 15.80 درصد ریزش داشته است و شاخص ترس و طمع روی عدد 34 یعنی خنثی قرار گرفته است، زمان مناسبی برای جستجوی فرصت‌های خرید در فضای میم کوین ها است.

پپه  (PEPE)

در حالی که بازار رمزارزها در طول چند روز اخیر شاهد ریزش گسترده ای بوده است و بسیاری از میم کوین ها هم شرایط خوبی را تجربه نمی کنند، اما پپه در طول چند روز گذشته افزایش قیمت خوبی را شاهد بوده است که نشان‌دهنده مقاومت آن است.

2

در حالی که این توکن در طول هفته افت 31 درصدی و طی ماه گذشته 13 درصد کاهش داشته است، این اصلاح ها با الگوهای کلاسیک اصلاح های کوتاه مدت و به دنبال آن جهش های صعودی بالقوه مطابقت دارند.

توانایی پپه برای جلب توجه، حجم معاملات و مقدار سرمایه گذاری، موقعیت آن را به عنوان یک دارایی قابل توجه در چشم انداز میم کوین ها مستحکم کرده است. این عملکرد باعث شده است که پپه یک عضو قابل اعتماد برای سبد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال با وجود نوسانات فعلی بازار تبدیل شود.

پپه آنچِیند  (PEPU)

«پپه آنچِیند» یک جواهر است که در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد. این توکن به زودی افزایش قیمت بعدی خود را خواهد داشت و پیش فروش آن تاکنون 7.4 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

«پپه آنچِیند» که اکنون یک بلاکچین لایه 2 با شبکه اختصاصی خود است، به سرمایه‌گذاران این فرصت را می‌دهد که در پیش‌فروش شرکت کرده و توکن های خود دریافت کنند. سرمایه گذاران با شرکت در پیش فروش می توانند سود خود را به حداکثر برسانند.

این پروژه سودهای قابل توجهی را با بازده مرکب سالانه (APY) 263 درصد ارائه می دهد که نویدبخش سود قابل توجهی است.

«پپه آنچِیند» سرعت بالاتر و سود بیشتری را ارائه کرده و در عین حال، همان حس محبوب «پپه» را حفظ می‌کند. این پروژه با بریج فوری بین اتریوم و بلاکچین پپه، کارمزدهای پایین تراکنش، ظرفیت حجم بالا و یک کاوشگر بلاک اختصاصی را امکانپذیر می کند.

«پپه آنچِیند» با تراکنش‌های ۱۰۰ برابر سریع‌تر از اتریوم، در طول بازار صعودی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، به‌ویژه این که تنها در مرحله پیش‌فروش، بیش از ۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

پیش‌بینی می‌شود که با آغاز بازار خرید و فروش، این توکن رشد قابل توجهی را تجربه کند. برای کسانی که طرفدار پپه هستند، این می تواند فرصتی عالی برای مشارکت زودهنگام باشد. برای شرکت در پیش فروش توکن  $PEPU، به  وبسایت pepeunchained.com  مراجعه کنید.

داگ ویف هت  (WIF)

«داگ ویف هَت»، یک میم کوین با تم سگ است که نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. در حالی که این توکن طی هفته گذشته 39 درصد کاهش داشته است، امروز با افزایش 22.17 درصدی بازگشته است.

این توکن در حال حاضر با قیمت 1.42 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 70.44 درصدی نسبت به سقف تاریخی 5 دلاری آن است. علیرغم این ریزش، «ویف» جایگاه خود را به عنوان 50 میم کوین برتر با ارزش بازار 1.4 میلیارد دلار حفظ کرده است.

پتانسیل پروژه برای بازدهی قابل توجه مشهود است. به عنوان مثال، این توکن از سوی یک تریدر که سرمایه 5000 دلاری را به 24 میلیون دلار تبدیل کرد، مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه چنین سودهای خارق‌العاده‌ای نادر هستند، سرمایه‌گذاری اولیه در میم کوین هایی مانند «ویف» می‌تواند فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران برای کسب سودهای قابل توجه فراهم کند.

پلی دوج  (PLAY)

«پلی دوج» یکی دیگر از توکن‌های با مضمون سگ است که در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش قرار دارد. این پروژه میم، دوج را با عنصر «بازی برای کسب درآمد (P2E)» ترکیب می‌کند. به این شکل که بازی با یک حیوان خانگی مجازی به سبک تاماگوچی انجام می شود. همین ویژگی ها است که چشم انداز این توکن را هیجان‌انگیز تر می‌کند.

«پلی دوج» یک بازی موبایلی برای کسب درآمد است که میم نمادین دوج را به عنوان یک حیوان خانگی مجازی به سبک تاماگوچی استفاده می کند. با خرید توکن‌های $PLAY در حین پیش‌فروش، بازیکنان می‌توانند همزمان با لذت بردن از یک بازی ماجراجویی نوستالژیک دوبعدی، ارز دیجیتال به دست آورند.

قیمت این رمزارز در هر مرحله از پیش فروش افزایش می یابد و تاکنون تقریباً 6 میلیون دلار فروش داشته است. رابط کاربری به گونه ای طراحی شده است که مانند تاماگوچی جذاب باشد و به بازیکنان اجازه می دهد با حیوان خانگی مجازی خود تعامل داشته و به آنها غذا بدهند.

هرچه بازیکنان بیشتر وارد بازی شوند، درآمد بیشتری کسب می کنند و بر جذابیت آن می افزاید. «پلی دوج» ویژگی‌های نوآورانه مختلف را با هم ترکیب کرده و یک نقشه راه محکم و توکنومیکس قوی، با مزیت فرصت‌های استیکینگ ارائه می‌دهد.  برای شرکت در پیش فروش توکن $PLAY به وبسایت playdoge.io مراجعه کنید .

شیبا اینو  (SHIB)

شیبا اینو با ماندن در قلمرو توکن‌هایی که مضمون سگ دارند، همچنان به‌عنوان یکی از بازیگران برجسته در فضای میم کوین ها شناخته می‌شود و دومین رتبه را در میان محبوب ترین رمزارزها از آن خود می کند.

شیبا اینو در حالی که طی هفته گذشته کاهش 16 درصدی را تجربه کرده است، با افزایش قابل توجه 23.79 درصدی مقاومت خود را نشان داده است.

علیرغم کاهش 16 درصدی ماهانه، این توکن به دلیل پتانسیلش برای افزایش سریع قیمت، فرصت خرید جذابی را ارائه می دهد.

شیبا اینو قدرت ماندگاری خود را به عنوان یک میم کوین قدیمی بازار ثابت کرده است. در بازار فعلی که با نوسانات زیادی همراه است، می توان یک استراتژی خرید و هولد کردن برای شیبا اینو در نظر گرفت.

سالگرد اخیر این پروژه مصادف با حضور گسترده آن در بخش‌های  NFT، ارزهای دیجیتال و دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز است که مسیر رشد مداوم آن را تضمین می‌کند. با توجه به موقعیت تثبیت شده آن در بازار و توسعه مستمر، نگه داشتن شیبا اینو می تواند یک تصمیم استراتژیک برای سرمایه گذاران باشد.

تیراندازی شیبا  (SHIBASHOOT)

«تیراندازی شیبا»  یک توکن الهام گرفته از شیبا اینو با تم غربی است که در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد. این پروژه تاکنون بیش از 889 هزار دلار جذب سرمایه کرده است و تا یک هفته دیگر قیمت پیش فروش آن افزایش می یابد. بنابراین، اکنون زمان خوبی برای خرید و سرمایه گذاری روی آن است.

تیراندازی شیبا بازی‌ برای کسب درآمد (P2E) را با یک چاشنی غرب وحشی ترکیب کرده و نماد افسانه‌ای دوج را در نبردهای حماسی با اسلحه در شهر «شیبا گلاچ» به نمایش می‌گذارد. این پروژه در توئیتر خود نوشت:

با تیراندازهای حرفه ای آشنا شوید! افراد حرفه ای کریپتو و اساتید میم ما با مارشال شیبا می تازند و با میم های بامزه هدف را نشانه می گیرن.

تیراندازی شیبا (@shibashootout) 4 اوت 2024

در این تجربه منحصر به فرد بازی موبایلی، مارشال شیبا و تیراندازهای حرفه ای ستاره بازی هستند. این بازی ترند میم کوین های با تم سگ، به ویژه آنهایی که دارای ویژگی‌های بازی برای درآمد و استیکینگ هستند را برجسته می کند.

پروژه‌هایی مانند این، به‌ویژه زمانی که هنوز در پیش‌فروش هستند، فرصتی برای خرید قبل از جهش قیمت یا فهرست شدن در صرافی ها دارند. سرمایه‌گذاران می‌توانند در این مرحله، در حالی که تغییر قیمتی وجود ندارد، قبل از این که توکن رسماً فهرست شود آن را خریداری کرده، هولد کنند و سود ببرند.

این استراتژی برای کسانی که علاقه مند به این نوع سرمایه گذاری هستند مناسب است. برای شرکت در پیش فروش توکن  $SHIBASHOOT به وبسایت  shibashootout.com مراجعه کنید.

بازی‌های میم  (MGMES)

همانند بازی‌های المپیک، بازی‌های میم یک نسخه رمزارزی از این رویداد ورزشی است که دارای توکن های میم مانند  «توربو»، «برت»، «پپه»، «دوج» و دیگران است.

این پروژه بیش از 340000 دلار سرمایه جمع آوری کرده است و به زودی قیمت ها افزایش خواهد یافت. سرمایه گذاران می توانند توکن ها را با استفاده از اتریوم، بی.ان.بی، تتر و کارت ها اعتباری و نقدی خریداری کنند.

در بازی های میم، ورزشکاران شامل پپه، دوج، برت، توربو و ویف هستند. برای شرکت در این تورنمنت، سرمایه‌گذاران تعداد توکن‌ بازی‌های میم را می‌خرند، ورزشکار میم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و مسابقه را تماشا می‌کنند تا ببینند آیا ورزشکار منتخب آنها برنده می‌شود یا خیر.

اگر ورزشکار منتخب در یک رویداد بازی میم برنده شود، سرمایه گذاران 25٪ پاداش به شکل توکن دریافت می کنند. شرکت کنندگان می توانند هر چند بار که دوست دارند بازی کنند و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

این یک پروژه جذاب برای کسانی است که به فضای میم کوین علاقه مند هستند. برای شرکت در پیش فروش توکن  $MGMES، به وبسایت  memegamestoken.com مراجعه کنید.