پیش فروش 2.5 میلیون دلاری میم کوین «پپه آنچیند» - آیا این توکن لایه دوم می‌تواند پیشرو بعدی میم کوین‌ها شود؟

این روزها، یک میم کوین جدید قورباغه ای در میان کاربران رمزارزها محبوب شده است. رمزارز Pepe Unchained (PEPU) یک میم کوین متفاوت است که پیش فروش آن به تازگی از مرز 2.5 میلیون دلار عبور کرده است. سرمایه گذاران این رمزارز معتقدند که این پروژه لایه 2 پتانسیل بالایی برای ایجاد یک انقلاب در صنعت رمزارزها دارد.

«پپه آنچیند» قصد تبدیل به یک بستر لایه 2 برای میم کوین ها دارد

«پپه آنچیند» به دنبال ایجاد یک وجه تمایز در میان رقبای خود است. این پروژه با ایجاد یک شبکه بلاکچین لایه 2 مختص میم کوین ها، نوآوری منحصرفردی به ارمغان آورده است.

1

برای درک بهتر هدف این پروژه، شاید بهتر باشد آن را به عنوان بستری که برای جذاب ترین نوع توکن ها ساخته شده است، در نظر بگیریم. در حالی که دیگر پروژه های لایه 2 مانند آربیتروم و پالیگان، راهکارهای ارزان تر و سریعتر برای اتریوم ارائه می دهند، تمرکز تیم پپه آنچیند روی میم کوین ها است.

بر اساس آنچه در وایت پیپر پپه آنچیند وعده داده شده است، این پروژه می تواند سرعتی بالغ بر 100 برابر بیشتر از اتریوم داشته باشد. اگر تیم توسعه دهنده آن بتواند این کار را انجام دهد، این احتمال وجود دارد که تبدیل به کانون اصلی فعالیت سازندگان و تریدرهای میم کوین ها شود.

یک اکوسیستم کامل از برنامه های غیرمتمرکز، بازی ها و ان اف تی ها را تصور کنید که به طور خاص برای این دنیای جالب و خنده دار طراحی شده اند.

2

این هدف اصلی پپه آنچیند است و بیایید فراموش نکنیم که پروژه های لایه 2 امسال سال بسیار پرباری را داشته اند. به عنوان مثال، پروژه هایی مانند Base و Blast افزایش قیمت خیره کننده ای را تجربه کرده و بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. اگر پپه آنچیند بتواند از این انرژی استفاده کند، سرمایه گذارانی که زودتر سوار آن شده باشند، سواری هیجان انگیزی خواهند داشت.

پیش فروش توکن PEPU در طول سه هفته بیش از 2.5 میلیون دلار جذب سرمایه کرد

پیش فروش Pepe Unchained در طول مدت کوتاهی بسیار موفقیت آمیز بوده است. مرحله پیش فروش در طول تنها سه هفته 2.7 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است. این مقدار سرمایه برای یک پروژه جدید میم کوین بسیار قابل توجه است. در حال حاضر، سرمایه گذاران می توانند توکن های PEPU را فقط با قیمت 0.008325 دلار خریداری کنند.

تیم پپه آنچیند اصرار خاصی روی نوع پرداخت ندارد. از ETH، BNB و USDT گرفته تا انواع نوع پرداخت و کارت های متفاوت، همه پذیرفته می شوند. اما فقط پول نقد نیست که جریان دارد. پپه آنچیند در حال ایجاد یک پایگاه کاربری آنلاین بزرگ است که تاکنون بیش از 5400 دنبال کننده در توییتر و 2200 عضو در تلگرام در آن حضور دارند.

3

برای آنهایی که هنوز نیاز به شواهد بیشتری برای اثبات محبوبیت این پروژه قورباغه ای دارند، بهتر است که سری به سایت CoinSniper زده و مشاهده کنند که پپه آنچیند در مقام دوم جدول پیشتازان نشسته است و 2700 امتیاز «بوست» از کاربران دریافت کرده است. این به معنی آن است که افراد زیادی روی آینده PEPU حساب کرده و به آن امیدوار هستند. به این مورد، شتاب اولیه را نیز اضافه کنید.

با ترکیب فرهنگ میم کوین ها با فناوری لایه 2، تیم پپه آنچیند در حال بهره برداری از دو مورد از داغترین و محبوب ترین سوژه ها است. اگر تیم توسعه دهنده بتواند نقشه راه خود را به خوبی پیش ببرد، این پروژه پتانسیل بالایی برای جهش شدید قیمت خواهد داشت.

شتاب گرفتن پپه آنچیند پس از تایید افراد مهم

برخی نام های بزرگ نیز سوار قطار پرشتاب پپه آنچیند شده اند. همین دیروز کانال یوتیوب Cilinix Crypto به بررسی پپه آنچیند پرداخت و به هیاهوی پیرامون آن افزود.

کانال 99Bitcoins نیز یک گام فراتر رفت و از اصطلاح «بازده بالقوه به سبک پپه» استفاده کرد که اشاره ی آن به کوین پپه (PEPE) است که در ماه آوریل و مه سال گذشته میلادی (فروردین و اردیبهشت 1402) یک افزایش انفجاری داشت. برای کسانی که به سختی اعتماد می کنند، پپه آنچیند امنیت را به نحو احسن مورد توجه قرار می دهد.

https://youtu.be/9BFrfBP9exE

 این پروژه در حال حاضر در دو مرحله مورد حسابرسی قرار گرفته است که بیشتر از اکثر پروژه های میم کوین است. همه اینها نشانه های بزرگی هستند، اما بیایید مهمترین چیز را فراموش نکنیم: میم پپه اصلی. این میم کوین قورباغه، نقش بلیط طلایی برای صدها میم کوین را بازی کرده است و پپه آنچیند به دنبال سوار شدن بر روی این موج و رسیدن به ارتفاع بالاتر است.

در نهایت، چیزی به عنوان اطمینان 100 درصدی در دنیای رمزارزها وجود ندارد اما با در نظر گرفتن تمامی تکه های این پازل، پپه آنچیند پتانسیل بالایی برای افزایش انفجاری قیمت دارد.

رفتن به پیش فروش پپه آنچیند